SKIP HOP Zabawka do Raczkowania Explore More (6926735924)

7 monet
167,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 0,99 zł
  • Przesyłka kurierska 7,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 5 m +
  • materiał: plastik
  • bohater: inny
  • marka: Skip Hop
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu Skip Hop na allegro

SKIP HOP Zabawka do Raczkowania Explore More

Interaktywna pszczółka zachęca do raczkowania!

Jeżeli szukasz zabawki, która pomoże Ci zachęcić dziecko do raczkowania, to z pewnością nie będziesz zawiedziona naszą pszczółką z serii explore&more! Zaprojektowana by rosnąć razem z dzieckiem poprzez 3 etapy. Pierwszy etap zabawy (dla dzieci, które jeszcze nie raczkują) polega na zabawie pszczółką-grzechotką, która zabawnie kołysze się i nie upada. Na drugim etapie zabawy (dla dzieci, które zaczynają raczkować) pszczółka jeździ dookoła w swojej chmurce. Kiedy dziecko wyciągnie pszczółkę, pojazd zaczyna kręcić się wokół własnej osi. Trzeci etap (dla dzieci, które swobodnie raczkują) polega na tym, że pojazd pszczółki, w przeciwieństwie do drugiego etapu, nie porusza się już według określonego schematu. Ucieka przed maluchem w różnych kierunkach. Żywiołowa zabawa gwarantowana! Pojazd pszczółki unika przeszkód dzięki wbudowanym czujnikom. Nasza zmotoryzowana pszczółka rzuca wyzwanie i zachęca wszystkie maluchy to tego, by uczyły się podążać na czworaka za kolorowymi światełkami, energetycznymi dźwiękami i słodkimi odgłosami bzyczenia.

Opis szczegółowy:
  • Zabawka odpowiednia dla dzieci w wieku 5m+
  • Zabawka 2w1 zachęca do raczkowania poprzez światełka, muzykę i ruch
  • Trzy etapy zabawy, w tym zainteresowanie i odkrywanie, rozwój motoryczny, stymulacja wzrokowa
  • Etap 1 (dla dzieci, które jeszcze nie raczkują): łatwa do chwytania pszczółka kołysze się i nigdy nie upada
  • Etap 2 (dla dzieci, które zaczynają raczkować): pszczółka porusza się po okręgu w swojej chmurce, blisko dziecka, dzięki czemu maluch nie musi się daleko przemieszczać
  • Etap 3 (dla dzieci, które swobodnie raczkują): pszczółka porusza się według losowego wzoru po to, by zachęcać do jej łapania
  • Pszczółka posiada kolorowe koraliki i gumowe detale, którymi dziecko może masować dziąsła
  • Chmurka obraca się wokół własnej osi zawsze wtedy, kiedy nie ma pszczółki w środku
  • Kolorowe światełka i muzyka zachęcają do raczkowania
  • Czujniki pomagają zabawce unikać przeszkód
  • Wymiary (cm): 14 x 14 x 10

Video

Dostawa, płatności i kontakt

  • Przesyłka

    W zależności od gabarytów realizujemy nasze przesyłki za pomocą firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomatów INPOST.
    DPD INPOST

  • Metody płatności

    Za wszystkie nasze produkty możesz zapłacić przelewem lub bezpośrednio przy odbiorze u kuriera.

    Odbiór osobisty:
    Skipwish
    ul.Sycowska 12,
    02-266 Warszawa

  • Kontakt

    tel.: 660 514 516

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,99 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
0,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

SkipWish
Sycowska 12
02-266 Warszawa
woj. mazowieckie
email: allegro@skip.zone
tel.: +48 660 514 516

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancją objęte są wszystkie produktuy dostępne w naszym sklepie.

 

Bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze, czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. 

- przesyłka kurierska - kupujący ma prawo sprawdzić zawartość  przesyłki w obecności kuriera po jej odbiorze. W przypadku stwierdzenia  uszkodzeń lub niekompletnego zamówienia należy sporządzić Protokół  Szkody (druk posiada kurier) zawierający podpis kuriera dostarczającego  zamówienie. 

- przesyłka InPost - jeśli stan opakowania budzi Państwa  zastrzeżenie, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy  natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce  Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz  reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany  wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze  złożeniem reklamacji.  

Spełnienie powyższych wymogów pozwoli nam na pozytywne rozpatrywanie zgłoszonych przez Państwa nieprawidłowości.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

SkipWish
Sycowska 12
02-266 Warszawa
Dodatkowe informacje

  1. W celu zgłoszenia reklamacji produktu prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: allegro@skip.zone
  2. Informacja powinna zawierać:
  • datę dokonania zakupu;
  • login konta Allegro z jakiego dokonano zakupu lub imię i nazwisko podane w formularzu zakupu;
  • nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja;
  • opis uszkodzenia lub wady;
  • zdjęcie uszkodzenia lub wady;

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SkipWish Katarzyna Strzelbicka
Sycowska 12
02-266 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prosimy o załączenie paragonu do zwracanych towarów.

O sprzedającym
SKIP HOP
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

4834

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 660 514 516
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Wyłączny importer i dystrybutor marki Skip Hop w Polsce.

Siedziba firmy:

SkipWish

ul. Sycowska 12

02-266 Warszawa


Pozostałe informacje

Bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze, czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. - przesyłka kurierska - kupujący ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera po jej odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niekompletnego zamówienia należy sporządzić Protokół Szkody (druk posiada kurier) zawierający podpis kuriera dostarczającego zamówienie. - przesyłka InPost - jeśli stan opakowania budzi Państwa zastrzeżenie, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Spełnienie powyższych wymogów pozwoli nam na pozytywne rozpatrywanie zgłoszonych przez Państwa nieprawidłowości.