SKARPETY NARCIARSKIE SNOWBOARDOWE NESSI 38-41 SN (6911063425)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
31,99 zł
z 500 par
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kęty, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.12 [kg]
  • marka: Inna marka
  • kolor: czarny
  • płeć: kobieta
  • rozmiar: 38, 39, 40, 41
OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem oferty są SKARPETY SN marki Nessi.

SKARPETY NESSI MODEL SN - Płeć: Unisex
Oferta dotyczy rozmiaru 38/41

Skarpety dostępne są również w rozmiarach:

31/35, 35/37, 42/44 oraz 44/46 na innych aukcjach.

Dostępne kolory:

(Kod / kolor)

SN1 Szaro-Ciemno Szaro-Czerwone
SN2 Czerwono-Czarno-Szare
SN3 Błękitno-Czarno-Pomarańczowe
SN4
Jasno Szare-Szaro-Różowe
SN5
Czarno-Jasno Szaro-Szare
SN6 Czarno-Różowe

SN1 Szaro-Ciemno Szaro-Czerwone



SN2 Czerwono-Czarno-Szare

SN3 Błękitno-Czarno-Pomarańczowe

SN4 Jasno Szare-Szaro-Różowe

SN5 Czarno-Jasno Szaro-Szare



SN6 Czarno-Różowe

CHARAKTERYSTYKA:

Zapewniają komfort termiczny

Skarpety SN to propozycja dla wszystkich narciarzy i snowboardzistów. Idealnie sprawdzą się w trudnych warunkach terenowych i dyscyplinach, w których szczególnie dużym obciążeniom poddane są nogi. Wykonano je z materiału typu Prolen, który zapewnia komfort termiczny w każdych warunkach oraz skuteczne odprowadzanie wilgoci z powierzchni skóry. Gruba frotta sprawia, że skarpeta jest ciepła i delikatna w dotyku, z kolei płaskie szwy zapobiegają powstawaniu pęcherzy i otarć.

Nie przekręcają się na stopie

Niewątpliwym atutem skarpety jest profesjonalny system ściągaczy zapobiegający przesuwaniu się skarpety na stopie oraz uniemożliwiający jej zsuwanie się. Wzmocnione strefy na łydce, pięcie i śródstopiu chronią nogę przed urazami, a specjalna konstrukcja zapewnia doskonałe dopasowanie materiału oraz zwiększa komfort użytkowania.

ZALETY:

Odprowadzają pot. Przędza termoaktywna zapewnia szybkie odprowadzanie wilgoci z powierzchni skóry do warstw zewnętrznych, dzięki czemu stopa pozostaje sucha i jest mniej podatna na otarcia.
Nie ocierają. W skarpetach zastosowano płaskie szwy, które zapobiegają podrażnieniom skóry.
Są ciepłe i miłe w dotyku.
Gruba frotta zapewnia komfort termiczny i jest delikatna w dotyku.
Nie zsuwają się i nie przekręcają na stopie.
Wszystko dzięki profesjonalnemu systemowi ściągaczy, który utrzymuje skarpetę w jednym miejscu.
Są wytrzymałe.
Na łydce, pięcie i śródstopiu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, które zwiększają trwałość skarpety.

TECHNOLOGIE:

Prolen Termo


- utrzymuje optymalną temperaturę stopy,
- zapewnia komfort termiczny w każdych warunkach,
- odprowadza wilgoć z powierzchni skóry do warstw zewnętrznych,
- stymuluje pracę mięśni podczas aktywności fizycznej,
- wykazuje niski stopień absorpcji H2O, co zapewnia szybkie odprowadzanie wilgoci i nadmiaru ciepła na zewnątrz i sprawia, że skarpety szybko schną.

Skład: Cotton 70%, Prolen 20%, Elastan 10%.

Strony z opisami aukcjami są w całości autorstwa Firmy Progres Sp.J. właściciela marki Nessi. (opisy, zdjęcia, grafiki)
Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, "kopiowanie, przetwarzanie, linkowanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez pisemnej zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich."


POLECANE PRODUKTY
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u NorbertJurdzen za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 25 1140 2004 0000 3102 5157 1983
    • 12 1050 1113 1000 0090 7267 6308
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 150
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 125
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna
ul. Jana III Sobieskiego 16
32-650 Kęty
NIP: 549-227-93-86
REGON: 120304106
KRS: 0000470516
Spełniamy potrzeby aktywnych Miłośnicy biegania, jazdy na rowerze czy innych aktywności mają jasno sprecyzowane oczekiwania względem profesjonalnej odzieży sportowej. Zależy im na tym, żeby strój, który noszą, „biegał” razem z nimi, był ich partnerem i niezawodnym wsparciem w każdej sytuacji i w każdych warunkach. Dbamy o szczegóły Perfekcja wykonania jest nie mniej ważna niż materiał, z którego powstaje dany produkt. W ubraniach Nessi wprowadziliśmy płaskie szwy, które nie powodują otarć i odparzeń. Co więcej, w skarpetach wyodrębniliśmy 3 strefy: kompresji, oddychania i amortyzacji. Zapewniają one najwyższy komfort biegania. Made in Poland W przeciwieństwie do większości marek oferujących odzież sportową, w Nessi zdecydowaliśmy się na usytuowanie produkcji w Polsce, a nie w Chinach. Społeczność aktywnych Naszym celem jest nie tylko bycie liderem na rynku. Chcemy stworzyć społeczność ludzi aktywnych, którzy wzajemnie się inspirują i dzielą spostrzeżeniami.

kontakt

  • 694514982
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00
  • (33) 8451042
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00
  • 3340983
    Konsultant (informacje o produktach, zamówienia)

pozostałe informacje

Regulamin / Informacja / Pouczenie Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku Poz. 827 o prawach konsumenta, stosuje się przepisy dotychczasowe, Rozdział 7 Art. 51. ustawy. Regulamin sklepu obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku. Informacje ogólne Właścicielem sklepu jest firma: Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna NIP: PL 5492279386 REGON: 120304106 Zarejestrowana pod adresem: ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty. Adres siedzimy firmy: Progres, ul. Sobieskiego 16 15, 32-650 Kęty. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000470516 Adres e-mail: nessi@e-nessi.pl, Telefon kontaktowy: +48 (33) 845 10 42. Firma Progres Sp. J. prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe. Umowa sprzedaży zawierana jest między składającym zamówienie (Klientem), a firmą Progres Sp. J. Firma Progres działa zgodnie z zasadami zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną: - Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).. Rzeczy i towary Wszystkie produkty dostępne w sklepie nessi są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep nessi zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje: - w przypadku przedpłaty przelewem na konto lub płatności kartą kredytową – po otrzymaniu przez sklep zapłaty w pełnej wysokości, najczęściej w ciągu 48h; - w przypadku płatności przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienie od Klienta, najczęściej w ciągu 48h. Zamówiony towar dostarczany jest przy udziale operatorów pocztowych i firm kurierskich. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego w magazynie głównym "Nessi" w Kętach znajdującym się przy ulicy Sobieskiego 16. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Progres Sp. J. dotycząca zakupu danego towaru ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w e-nessi.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych przez Klientów osobiście. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku. Klient informowany jest o statusie zamówienia poprzez wiadomości e-mail, jeśli adres e-mail został podany przy składaniu zamówienia. Płatności Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie.Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny, zapłacić przy odbiorze zamówienia (za pobraniem) lub gotówką przy odbiorze osobistym. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura Vat. Podane w sklepie ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatek Vat. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych (PLN). Ceny nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Nr kont bankowych (do wyboru): mBank: 25 1140 2004 0000 3102 5157 1983 lub Ing: 12 1050 1113 1000 0090 7267 6308 Płatność przy odbiorze (za pobraniem) W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Dostawa Niezależnie od wartości zamówienia i ceny zakupionych produktów Klient ponosi koszt jego dostawy zgodnie z cennikiem sklepu, który przed zakupem podawany jest Klientowi na stronie produktu a także po dodaniu produktu(ów) " w koszyku" po określeniu przez niego sposobu płatności i formy dostawy przed złożeniem zamówienia. Koszty dostawy:Polska Polska - Przedpłata na konto: 8,50 lub 13,50 PLN. Paczkomaty InPost – Przedpłata na konto: 8,60 PLN. Paczkomaty InPost – Płatność przy odbiorze: 12,10, PLN. Kurier Gls - Przedpłata na konto - 13,- PLN. Kurier Gls - Płatność przy odbiorze - 22,- PLN. Zamówienia realizowane są na obszarze całej Polski. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas wysyłki zamówienia. Termin otrzymania przesyłki (dostawy przesyłki) jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia (w przypadku dostawy płatnej przy odbiorze), a w przypadku płatności przelewem zwykłym lub płatności elektronicznej od momentu zaksięgowania wpłaty od Klienta, aż do momentu w którym Klient wszedł w posiadanie zamówienia lub wskazana przez Klienta weszła w posiadanie zamówienia. Całkowity czas realizacji zamówienia = (potwierdzenie opłaty + przygotowanie + zapakowanie + wysłanie + czas dostawy): Kurier Gls – od 2 do 4 dni Paczkomaty InPost – od 2 do 4 dni Poczta Polska – od 3 do 10 dni. Odbiór osobisty – obiór możliwy po 2 dniach od daty złożenia zamówienia. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. W przypadku awizowania przesyłek czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni. Zamówienia ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę przekazywane są tylko w dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia. Sklep nie ma wpływu na opóźnienia spowodowane działaniem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej GLS. Sklep ponosi odpowiedzialność za zamówienie na każdym z etapów jego realizacji. Zwrot Towaru / Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. (Komplet informacji punkt ZWROTY) Wymiana towaru Sklep dopuszcza możliwość wymiany zakupionych towarów do 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub wskazana przez Państwa osoba weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli zakupiony u nas produkt nie będzie pasował lub odpowiadał (np. pod względem rozmiaru), mogą Państwo go wymienić na inny w tej samej cenie lub dopłacić różnicę w przypadku droższego przedmiotu. Zobowiązani są Państwo wysłać towar na adres: Progres Sp. J., ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty e-mail: nessi@e-nessi.pl oraz z przesłaniem informacji w formie pisemnej zawierającej:- wskazanie produktu na który ma myć wymieniony, - podanie adresu wysyłki zwrotnej, - dołączenie paragonu fiskalnego lub kserokopii faktury, - opłaty za przesyłkę zwrotną w wysokości 13,- pln dołączona do przesyłki lub przelaną na nasze konto: Nr kont bankowych (do wyboru): mBank: 25 1140 2004 0000 3102 5157 1983lub Ing: 12 1050 1113 1000 0090 7267 6308 Szacowana wysokość kosztów wymiany towarów (dwóch opłat za dostawę i ponowną wysyłkę) to kwota około 30, - PLN. Dopuszcza się także przesłanie wyżej wymienionych informacji drogą e-mailowa. Gwarancja Na towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji niezależnie od rodzaju produktu. (Komplet informacji punkt REKLAMACJA) Reklamacja Towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Sklep zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad. (Komplet informacji punkt REKLAMACJA) Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.). Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów a także przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl. Informacje końcoweZgodnie z art. 384. § 1. Kodeksu Cywilnego, postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Sprzedającego i Kupującego.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot Towaru / Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Progres Sp. J., ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty Tel.: +48 (33) 845 10 42 e-mail: nessi@e-nessi.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np.: pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Formularz odstąpienia od umowy wzór:


FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna 

ul. Sobieskiego 16 32-650 Kęty

Tel.: +48 (33) 845 10 42

e-mail: nessi@e-nessi.pl 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*

– Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej

– Data

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (**) Informacje dodatkowe / opcjonalne:

- Dane do przelewu bankowego

- Przedmiot(-y) zwracany(-e)

- Powód zwrotu

(*) Niepotrzebne skreślić.

(**) Część formularz odstąpienia od umowy nieobowiązkowa. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej nessi@e-nessi.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np.: pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku braku możliwości zwrotu rzeczy w zwykłym trybie pocztą koszty Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30, - PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

POUCZENIE: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty
PL
Dodatkowe informacje

 

Towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru  Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 24 miesięcy od daty  doręczenia (otrzymania) towaru. Klientowi przysługuje prawo do  nieodpłatnej naprawy wadliwego towaru albo jego wymiany na nowy. W  przypadku jednak, gdyby okazało się to niemożliwe, wymagało nadmiernych  kosztów, sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w  odpowiednim czasie (do 14 dni) lub gdyby naprawa lub wymiana narażała  nas na znaczne niedogodności, Klient ma prawo domagać się stosownego  obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć  dowód zakupu lub potwierdzenie zawarcia transakcji reklamowanego  produktu wraz z opisem reklamacji. Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od  daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Sprzedający  ustosunkuje się do złożonej reklamacji i w ciągu 14 dni zwróci Klientowi  równowartość ceny towaru lub wymieni i wyśle nowy bez wad. Koszty  związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwraca po  rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku zwrotu równowartości ceny  towaru i kosztów odesłania reklamowanego towaru dokonamy przy użyciu  takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w  pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na  inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w  związku z przeprowadzona reklamacją. Ewentualne spory pomiędzy Klientem a  Sprzedający, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z  Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr  43, poz. 296 z późn. zm.). Klient będący konsumentem ma możliwość  skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań  statutowych należy ochrona konsumentów a także przed Stałym Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w  Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur  rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.