SKARPETKI SKARPETY czarne w tulipany kwiatki 25/26 (6542583967)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5,00 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • List polecony priorytetowy 11,50 zł
  • Paczka48 16,50 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • fason: skarpetki
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • rozmiar: 41-43
  • materiał dominujący: bawełna
  • rodzaj: standardowe
  • cechy dodatkowe: brak
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, odcienie niebieskiego

Przedmiotem aukcji są klasyczne zwykłe skarpetki

firmy LIDEX - rozmiar 25/26 [39/41]

Wzór K007:

Klasyczne skarpetki damskie we wzory kwiatków na zewnętrznej stronie cholewki, polskiego producenta firmy LIDEX, wykonane z dobrej jakościowo bawełny z dodatkiem poliamidu i elastanu.

Kraj pochodzenia: Polska

Na tej aukcji dostępne w rozmiarze:
25/26 [39/41] (rozmiar stopy ok. 42-43)

Skład: 60% Bawełna, 30% Poliamid, 6% Polipropylen, 4% Elastan

W sprzedaży również inne wzory. >>>>

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 73 1950 0001 2006 5776 6550 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
List polecony priorytetowy 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
List polecony ekonomiczny 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
Paczka pocztowa priorytetowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Paczka pocztowa ekonomiczna 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Paczka24 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
Paczka48 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 21,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

UWAGA UWAGA UWAGA W związku ze zmianą nazwy sklepu utworzyliśmy nowy sklep: NASZ STARY SKLEP: http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/38323053/aboutSeller

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Ewelina Rosiak (EWI)
ROLNICZA 37/15
93-328 ŁÓDŹ
Polska
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu, jeżeli zwracane towary są zmienione (niekompletne, zużyte lub uszkodzone), w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 1. Odeślij (na własny koszt) zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu, oraz oświadczeniem odstąpienia od umowy (druk w razie potrzeby wysyłamy mailem) w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. !!!!!!! 2. Jeżeli towar został otrzymany w pudełku kartonowym, należy go zwrócić w tym samym lub innym podobnym. !!!!!!! 3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep). 4. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. 5. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadkach wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wymiana: Istnieje możliwość wymiany zakupionych towarów. Koszt wymiany ponosi Kupujący. Pliki do pobrania: Odstąpienie od umowy: - pdf: https://drive.google.com/file/d/0B8Y_vncAnbA9LURyTUZuSm91QXc/view?usp=sharing !!!!!!!!!!!!!! Zwracany lub wymieniany produkt należy przesłać w jego oryginalnym opakowaniu lub w innym podobnym. Jeżeli towar był otrzymany w kartonowym pudełku – to w tym samym lub podobnym usztywnionym pudełku kartonowym. !!!!!!!!!!!!!!

reklamacje

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: 1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz druk reklamacji (druki w razie potrzeby wysyłamy mailem), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji) 2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego 3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. 4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bieliznaitp@wp.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Pliki do pobrania: Druk reklamacji: - pdf https://drive.google.com/file/d/0B8Y_vncAnbA9MkVVSzNmUU1RdmM/view?usp=sharing Uwaga: Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania, aż do momentu zakończenia okresu reklamacyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. ODR Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.