SKAKANKA TRENINGOWA CROSSFIT FITNESS METEOR 3m (7062345715)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,90 zł
z 50 sztuk
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • lokalizacja: Gostyń, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

opis

SKAKANKA METEOR LEKKA

Niezależnie od tego, czy wybierasz się na fitness, chcesz urozmaicić codzienny trening, poćwiczyć w domu czy też na dworze. Do każdego celu doskonale nadaje się skakanka. Produkt Meteora zaprojektowany został z myślą o komforcie użytkownika. Dzięki jakości zastosowanych w produkcji materiałów jest niezawodny i wytrzymały, a nylonowa linka zapewnia odpowiednie wyważenie.

Trening ze skakanką ma wiele korzyści zdrowotnych, poprawia wygląd kształtując wszystkie partie mięśniowe. Nie tylko usprawnisz krążenie, wytrzymałość stawów i koordynację ruchową, ale też spalisz zbędne kalorie i wymodelujesz sylwetkę.

Ćwiczenia ze skakanką doskonale urozmaicą czas spędzany w gronie rodziny i znajomych.

Dane techniczne:

  • Długość linki: 274 cm
  • Średnica linki: 6 mm
  • Długość uchwytu: 13 cm
  • Nylonowa linka
  • Waga netto: 95 g
  • Waga brutto: 115 g
  • Przeznaczenie: na treningi, do zabawy
  • Model: 39121
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,50 zł

Lokalizacja: Gostyń, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

SKLEP SPORTOWY DWS SPORT
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ
woj. wielkopolskie
email: sklep@dws-sport.pl
tel.: 65 572 02 81

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 17:30
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

DAKO DARIUSZ KONSTANTY
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ
Dodatkowe informacje

 V. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DAKO DARIUSZ KONSTANTY
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF)

O sprzedającym
dwssport
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

2946

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Istniejemy na rynku od 2007 roku. Jesteśmy sklepem stacjonarnym i od początku działalności prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Doświadczenie, które nabyliśmy w tym czasie pozwala nam spełniać Państwa oczekiwania i wciąż na nowo dopasowywać się do potrzeb. Zadowolenie z zakupów u naszych klientów jest dla nas sprawą priorytetową.   Wierzymy, że dzięki szerokiej ofercie sprzętu fitness, wyposażenia siłowni, szkół walki oraz wszelakich akcesoriów turystycznych, sportów indywidualnych, drużynowych i aktywnego wypoczynku jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wszechstronnie zainteresowanych miłośników aktywności ruchowej.  W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy na stronie. Służymy radą i doświadczeniem.  Produkty z naszej oferty są klasy "H" - przeznaczone do użytku domowego. 

Pozostałe informacje

I. Informacje ogólne1. DAKO Dariusz Konstanty, 63- 800 Gostyń, ul.Nowe Wrota 7

NIP:696-165-71-06, REGON: 301544490 2. Adres do korespondencji: DAKO Dariusz Konstanty, 63- 800 Gostyń, ul.Nowe Wrota 7 3. Nasza Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową poprzez Allegro. Kontakt telefoniczny z pracownikami, jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.30 do 17.30 w soboty od 9.00 do 13.00 w innych porach staramy się być pod telefonami komórkowymi (nie odpowiadamy na smsy), w pilnych sprawach gdy nie możemy odebrać telefonu komórkowego można zostawić wiadomość i w możliwie najszybszym czasie oddzwonimy. 4. Oferowane przez nas produkty są klasy "H" przeznaczone do użytku domowego. 5. Kupując w naszej firmie akceptujesz regulamin Allegro i zasady znajdujące się poniżej. II. Zasady zamawiania1.Zamówienia można składać poprzez portal allegro, dodatkowe informacje na temat towaru można uzyskać e-mailem: maciej@dws-sport.pl lub Tel. 65 572 02 81 , kom. 603 178 805 w godzinach pracy. 2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę- za pośrednictwem serwisu Allegro. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej wpłynięcia.

3.W wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas (np. kradzież towaru, zniszczenie towaru, duża liczba oczekujących zamówień) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili otrzymania email-a potwierdzającego zamówienie.

4.Jeżeli po upływie 7 dni roboczych z w/w przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia informujemy o tym klienta . W takim wypadku klient ma prawo unieważnić zamówienie a jeżeli dokonał już zapłaty przelewem pieniądze zostaną mu zwrócone na jego konto bankowe (bez ponoszenia przez klienta żadnych opłat).5. DAKO Dariusz Konstanty, dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych produktów, były zgodne z rzeczywistością.

6. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

7. DAKO Dariusz Konstanty, wystawia faktury VAT, aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować, o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.8.Jeśli chcesz zmienić adres dostawy lub podać inne dodatkowe informację, pamiętaj aby w treści e-maila podać swój login i numer aukcji. W przypadku braku tych danych zastrzegamy sobie, że wysyłka będzie realizowana zgodnie z danymi zawartymi w allegro. III. Wysyłka i zapłata1.Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub firmy kurierskiej. Zakupione towary, dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy DAKO Dariusz Konstanty, a Kupującym. Termin realizacji zamówienia, jest uzależniony od ilości przyjętych ofert zakupu.

3. Koszt dostarczenia zamówionego towaru, podany jest na stronie z oferowanym produktem i jest zależny od wagi przesyłki. W przypadku zamówienia, o większej wartości wysyłka ustalana jest indywidualnie. Paczki powyżej 5 kg wysyłamy kurierem

4. Zapłata za towar; przewidujemy trzy sposoby:-przedpłata, na  nasze konto. BANK ZACHODNI WBK 96 1090 1258  0000  0001  2233  8198 towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.przesyłka za pobraniem-wpłaca się gotówkę spedytorowi lub na poczcie przy odbiorze przesyłki.-Szybkie płatności PayU w tym raty PayU-Płatność ratalna Santander Consumer Bank S.A. . Opis procesu dostępny TUTAJ. Symulator rat.5.Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, natychmiast musi zostać sporządzony, w obecności doręczyciela, protokół reklamacyjny-bez niego nie uznamy reklamacji, a powstałe szkody będą usuwane na koszt kupującego. 6.W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. 7. Zakupione i dostarczone towary objęte są 2 letnią gwarancją8. W przypadku braku określenia parametrów produktu takich jak np. kolor, rozmiar, wzór będą one wysyłane losowo. IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy)

2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była).

3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy.  5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane.

W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu.

7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF) V. Pozostałe ustalenia