+size ROZKLOSZOWANA MIDI SPÓDNICA GRANAT 48 (6950727347)

11 dni do końca
cena kup teraz
269,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny gratis
  • List polecony priorytetowy 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Zielona Gora, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 48
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru

Midi spódnica o klasycznym kroju

94% poliester 4% elastan

A2

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
List polecony ekonomiczny gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 10 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

SISSI.PL
Moniuszki 18c/27
65-409 Zielona Gora
NIP: 925-194-04-03
REGON: 361637002

SISSI.PL 

Moniuszki 18c/27 

65-409 Zielona Gora 

REGON: 361637002 

NIP: 925-194-04-03

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje


Na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku 9-16

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SISSI.PL
Moniuszki 18c/27
65-409 Zielona Gora
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy ponosi konsument. 

Konsumentowi zwracana jest cena towaru oraz koszt jego wysyłki poniesiony przy zakupie- do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością.

Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy oraz Twoje dane i numer aukcji. 

Wzór: 

Imię nazwisko ............................................................ Adres ........................................................................ Odstępuję od umowy zawartej dnia .............................. numer aukcji .............................................................. Pieniądze proszę zwrócić na podany numer konta .................................................

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się z całą jego zawartością). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt. 

Zwracany towar należy przesłać na adres 

SISSI.PL 

Moniuszki 18c/27 

65-409 Zielona Góra

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
SISSI.PL
Moniuszki 18c/27
65-409 Zielona Góra
PL
Dodatkowe informacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: 

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. 

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sissi.pl@wp.pl 

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.