SIŁOWNIK KLAPY TYŁ AVENSIS T22 HB LB PROLIFT (6541917535)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,79 zł
z 996 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00

telefon
515 327 163

e-mail
roe_auto@o2.pl

godziny otwarcia
Pon - Pt 9 - 17

adres

Auto-Części
Ul. Karliczka 4
40-488 Katowice

Czas realizacji zamówień znajdą Państwo na stronie "O mnie"

Koszty przesyłki znajduje się w zakładce "Dostawa i płatność"

Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta:

78 1050 1214 1000 0090 9212 3760

Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie "O mnie" przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z regulaminie.

UWAGA

W przypadku chęci odbioru osobistego po dokonaniu zakupu prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności towaru w sklepie.

Witamy na naszych aukcjach

Do zaoferowania mamy:

MARKOWY siłownik tylnej klapy bagażnika (1szt.)
( sprężyna gazowa, teleskop, amortyzator gazowy bagażnika, klapy tył )

Renomowanej firmy PROLift
Wszystkie sprzedawane na naszych aukcjach produkty są NOWE i posiadają 24 miesięczną gwarancję!

Nr. porównawcze:

24079 KROSNO
68950-05040 TOYOTA
68950-09080 TOYOTA
68960-09050 TOYOTA
2551NY STABILUS
2110133 METZGER
128699 LIPMESA
91559 MAPCO
BGS10805 BUGIAD
8192532 LESJÖFORS
8192533 LESJÖFORS

PROLIFT

Zaleca się wymianę siłowników parami!

Długość [mm]: 495
Siła wyrzutu [N]: 540
Suw [mm]:225


Zastosowanie:

TOYOTA AVENSIS T22 LIFTBACK / HATCHBACK

09.1997-03.2003

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 78 1050 1214 1000 0090 9212 3760
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku przesyłki pobraniowej po dokonaniu zakupu prosimy o kontakt telefoniczny.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.H.U. Auto-Czesci
Karliczka 4
40-488 Katowice
NIP: 627-000-31-29
REGON: 271261124

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.H.U. Auto-Części Bogusław Roehrich
Karliczka 4
40-488 Katowice
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia  zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w  ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów  dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo  dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do  sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z  działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar  zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni  kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą  nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu,  niż tylko do celów jego sprawdzenia.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku  usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny.

W przypadku odstąpienia od Umowy Kupujący ponosi koszt przesyłki  zwrotnej. Sprzedawca zwraca jedynie najniższy koszt przesyłki według  cennika poczty polskiej (list polecony a w przypadku większych  przedmiotów paczka pocztowa ekonomiczna).

Aby odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie, należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  kontakt@silowniki.eu. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od  umowy, gotowego do pobrania poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres  Karliczka 4, 40-488 Katowice.

Gotowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to  należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

https://silowniki.eu/upload/Zwrot.pdf

Poprawnie złożone oświadczenie odstąpienia od umowy powinno zawierać:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

datę zawarcia Umowy,

numer zamówienia,

dowód zakupu (paragon, faktura) wraz z numerem rachunku bankowego na który ma zostać wykonany zwrot pieniędzy.

Zwracany towar.

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu  odesłania Towaru oraz zwraca najniższy koszt przesyłki według cennika  poczty polskiej (list polecony a w przypadku większych przedmiotów  paczka pocztowa ekonomiczna).

3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest złożenie stosownego oświadczenia  na piśmie oraz odesłanie na własny koszt oryginalnie zapakowanego  produktu wraz z oryginalnym dowodem zakupu, w stanie nienaruszonym, bez  żadnych śladów użytkowania na adres naszej firmy.

4. Zwrot produktu uszkodzonego, niekompletnego nie zostanie przyjęty.

5. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Brak możliwości odstąpienia od umowy

Zwrot produktu uszkodzonego, niekompletnego nie zostanie przyjęty.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:

Jako sprzedający zobowiązujemy się dostarczyć towary bez wad.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
F.H.U. Auto-Części Bogusław Roehrich
Karliczka 4
40-488 Katowice
PL
Dodatkowe informacje

 Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji:  

rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedajesz.   gwarancja: dobrowolne, pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym.    
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy:  

pod adresem roe_auto@o2.pl w formie pisemnej na adres F.H.U. Auto Części Bogusław Roehrich ul. Karliczka 4, 40-488 Katowice.    Gotowy wzór reklamacji: https://silowniki.eu/upload/Reklamacja.pdf   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, potwierdzenie zakupu (paragon, faktura) wraz z protokołem reklamacyjnym przesłanym na adres e-mail kupującego. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Gwarancja, reklamacja nie obowiązuje gdy produkt nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego i mechanicznego. Późniejsze reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane. W przypadku odesłania towaru do reklamacji zwracamy najniższy koszt przesyłki według cennika poczty polskiej (list polecony a w przypadku większych przedmiotów paczka pocztowa ekonomiczna) Za inne opcje przesyłki tj. ubezpieczenie paczki, potwierdzenie odbioru, wysyłka kurierem , pocztexem, itp. – nie zwracamy kosztów. Podstawą reklamacji jest oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT przesłany wraz z drukiem reklamacyjnym (druk wysyłany jest na adres e-mail osoby reklamującej towar) oraz reklamowanym towarem. W przypadku wykrycia wad produktu zaraz po otrzymaniu przesyłki proszę o kontakt. Towar z uszkodzeniami mechanicznymi zakupiony za pośrednictwem kuriera podlega zwrotowi tylko i wyłącznie wtedy gdy uszkodzenie zostanie stwierdzone przy kurierze wraz z załączonym protokołem szkody podpisanym przez kuriera w dniu odbioru paczki. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktu, bądź użytkowanie niezgodne z przepisami prawa odpowiada klient. Nie przyjmujemy zwrotu, reklamacji poprzez przesyłkę pobraniową, gdyż nie ma możliwości sprawdzenia zasadności reklamacji. Koszty przesyłki wadliwego towaru do sprzedającego ponosi kupujący, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostaje odesłany na koszt sprzedawcy, koszty które poniósł kupujący zostaną mu zwrócone tylko po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku bezpodstawnej reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Sprzedający powinien ustosunkować się do złożonej reklamacji w czasie 14 dni. Jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną.
 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące