Silnik silniczek do centralnego zamka 12V DC (6541434375)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
48,00 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
Zakupy powyżej 9 000 000 zł
  • lokalizacja: Piaseczno
  • SMD: nie
  • stan: nowy

Podana cena dotyczy jednej sztuki silniczka na prąd stały DC12V .

Cena za 1 szt.


Pochodzenie : wojskowe zapasy magazynowe.

Towar fabrycznie NOWY ,

jednak może posiadać lekkie zaśniedzenia obudowy spowodowane długim składowaniem w magazynach.


Napięcia zasilania nominalnie 12V chociaż silniczek pracuje też przy niższych napięciach zasilania - gdyby ktoś chciał wykorzystać do innych zastosowań niż centralny zamek.

Silniczki takie znajdują głównie cywilne zastosowanie w mechanizmach centralnych zamków drzwiowych .

Silnik zbudowany w oparciu o magnesy stałe.

Może też więc działać jako mała prądnica przy innych doświadczalnych - pokazowych - modelowych zastosowaniach.

Zasilanie silnika poprzez otwory w plastykowym dekielku silniczka. Tam znajdują się blaszki kontaktowe.

Producent: JOHNSON

SILNICZKI SĄ FABRYCZNIE NOWE.

WYMIARY SILNICZKA:
Średnica silnika : ok. 24mm , szerokość po spłaszczonych bokach silniczka ok.18mm
Długość silnika ( bez ośki) : ok.34mm
Długość ośki 7mm , na ośce założona jest mosiężna zębatka o średnicy 6mm , ilość zębów 9. długość zębatki 6mm
Średnica ośki :2,0mm

Napis na silniczku: JOHNSON


Na innej aukcji sprzedaję podobne takie silniczki z większą zębatką - trybikiem .


Na innych moich aukcjach kupisz inne elementy elektroniczne .

Masz pytania? Najlepiej pisz na maila poprzez kliknięcie na : “ Pytanie do sprzedającego “
Ze względu na szczególny charakter mojej pracy nie zawsze mogę prowadzić rozmowę telefoniczną .
Tylko w ostateczności i w sprawach nagłych dzwoń pod numer tel. Kom. : 601 33 44 25.


Wystawiam paragon , a na życzenie kupującego FV . Podana cena jest brutto.

Chcesz odebrać towar osobiście i zapłacić przy odbiorze?
Kliknij na SKLEP "ELEKTRONIKA" a podświetli ci się adres oraz godziny otwarcia sklepu w Piasecznie.
Jedziesz odebrać towar specjalnie? zadzwoń przed wyjazdem: 601 33 44 25 , (czasami towar mamy w magazynie i nie jest dostępny od ręki w sklepie).

Polecamy również:
MakroPanel.pl
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u rafalm5 za co najmniej 9 000 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sklep stacjonarny w Piasecznie czynny jest w godzinach od g.16.30 do g.19.30 . Przed przyjazdem do sklepu po dany towar zalecam kontakt e mailowy . Za względu na mały lokal , część towarów dostępna jest w magazynie i dopiero muszę go zabrać do sklepu .

kontakt

  • 601334425
    Sklep ELEKTRONIKA ul. KNIAZIEWICZA 45 Lok. 17 Piaseczno 05-500 czynne Pn.-Pt. od 16.30 do 19.30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
RAMAR Marzec Rafał
ul. Andersena 4
05-500 Piaseczno
 
Zwrócić w ciągu 14 dni możemy jedynie towary zakupione NA ODLEGŁOŚĆ a nie w siedzibie - sklepie sprzedającego . Zwrot w terminie 14- dniowym dotyczy jedynie konsumentów zgodnie z definicją art . 221 KC . Nie przyjmujemy zwrotów towarów od firm prowadzących działalność gospodarczą. Jeśli podany jest Nr NIP i wydrukowana faktura Vat , to w takim przypadku towarów zwrócić nie można. W ciągu 14 dni od wydania rzeczy , konsument może zwrócić towary NOWE , które nie były używane , montowane , przerabiane , rozkręcane , lub w inny sposób był naruszony ich NOWY stan. Towar zwracany musi być w stanie NIE ZMIENIONYM . Sprawdzenia towaru możemy jedynie w granicach zwykłego zarządu. W praktyce oznacza to że możemy dokonać sprawdzenia towaru tak jak by był on wystawiony na półce w sklepie stacjonarnym . Przykładowo możemy obejrzeć pralkę z każdej strony , zajrzeć do bębna , ale nie możemy zrobić nią prania i zwrócić w ciągu 14 dni gdyby nie spełniła naszych oczekiwać . Inny przykład , gdy kupimy wiertarkę to nie możemy nią wywiercić otworów w ścianie i zwrócić , gdyż takiej możliwości nie mamy również gdy kupujemy taką wiertarkę w tradycyjnym sklepie stacjonarnym. W przypadku zwrotu towaru ( NOWEGO ) w ciągu 14 dni od daty wydania towaru , towar należy przesłać na własny koszt ( koszt odesłania towaru NIE BĘDZIE ZWRÓCONY KUPUJĄCEMU ) w oryginalnym opakowaniu fabrycznym TYLKO pod adres siedziby firmy czyli : firma: RAMAR Marzec Rafał , 05-500 Piaseczno , ul. Andersena 4 . Przesyłki wysyłane pod inny adres nie będą odbierane. Konieczne jest również oświadczenie woli klienta , które należy przesłać na adres e mailowy: wwwramar@interia.pl lub w sposób tradycyjny listem. Dostarczony towar będziemy dokładnie sprawdzać czy nie nosi śladów uszkodzeń , użytkowania , przerabiania , itp. i czy ogólnie nie zmieniony został jego NOWY stan . Tylko wtedy jeśli takich śladów nie odnajdziemy zostanie kupującemu zwrócona zapłata. Nie odbieramy również zwrotów towarów w postaci przesyłek ZA POBRANIEM. Takie przesyłki również NIE BĘDĄ ODBIERANE. BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU w przypadku gdy: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 14) Klient odesłał towar który był używany .

reklamacje

REKLAMACJE TOWARU Towary większej wartości posiadają kartę gwarancyjną . Jeśli takiej karty gwarancyjnej nie odnalazłeś wraz z zakupionym towarem , wówczas rolę takiej karty pełni dowód zakupu , czyli paragon lub faktura Vat. Reklamowane towary klient jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt najlepiej w oryginalnym , fabrycznym opakowaniu , lub innym opakowaniu zastępczym , które to jednak zapewni bezpieczne przekazanie sprzętu do gwaranta. Adres do odesłania reklamowanego towaru: firma RAMAR Marzec Rafał , 05-500 Piaseczno , ul. Andersena 4 . W przypadku uznania reklamacji przez gwaranta , koszt najtańszej przesyłki zostanie zwrócony na konto wskazane przez kupującego. Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane.Nie odbieramy również przesyłek z reklamowanym sprzętem wysłanych do nas " za pobraniem" . Do przesyłki proszę dołączyć : -dowód zakupu ( lub jego kopię ) -krótki opis usterki / wady -kontakt mailowy lub telefoniczny do osoby składającej reklamację. Większość sprzedawanych towarów posiada gwarancję realizowaną w przeważającej części w autoryzowanych serwisach producentów / importerów , zaś dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów. To tam klient powinien kierować reklamowany produkt jeśli chce wybrać drogę NAJSZYBSZĄ . Można też przesłać reklamowany towar do nas , ale my i tak musimy go wysłać do gwaranta , którym jest najczęściej importer lub inny podmiot/gwarant wskazany w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

pozostałe informacje

Adres sklepu stacjonarnego: Sklep "ELEKTRONIKA" ul. KNIAZIEWICZA 45 , Lokal usługowy Nr 17 05-500 Piaseczno k. Warszawy Czynne : Pn.-Pt. w godzinach od 17.00 do 19.30 Adres siedziby firmy - tylko biuro ( NIE Sklep ! ! ! Tu niczego nie sprzedajemy ! ! ! ! ) : RAMAR Marzec Rafał Ulica: ANDERSENA 4 05-500 Piaseczno REGON: 011844933 NIP: 1230074451 Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno . Nr zezwolenia 7210 . Działalność gospodarczą w branży elektronicznej prowadzimy nieprzerwanie od 1996 roku . Poprzez kliknięcie opcji "KUP TERAZ" w danej aukcji Allegro , kupujący potwierdza , iż w pełni zapoznał się z treścią zakładki "informacje od sprzedającego" oraz zaakceptował tym samym podaną tam treść i warunki zakupu. Kupujący jeśli jest konsumentem potwierdza również , iż został poinformowany o przysługującym mu prawie od odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru ( Nie dotyczy zakupów dokonanych przez przedsiębiorców ) . Kilka informacji odnośnie WYSYŁKI TOWARÓW: Jeśli transakcja przebiega standardowo , po kliknięciu KUP TERAZ jest wypełniony formularz dostawy , jest wpłata od kupującego , to w związku z dużą ilością zamówień, nie marnujemy czasu na odpowiedzi zwrotne, nie powiadamiamy że np. "zamówienie jest przyjęte do realizacji" i inne tego typu bzdury. Nie podajemy nr przesyłki po jej wysłaniu , gdyż nie mamy na to czasu. Wszystkie siły kierujemy na jak najszybszą wysyłkę towaru . Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas . Mamy bardzo dużo zamówień i wystawione ponad 10 000 aukcji , proszę zatem pamiętać że nie są państwo jedynymi klientami i zamówienia będą wysyłane sukcesywnie w kolejności ich spływania . Chciał bym w ten sposób uświadomić wszystkim , że czas wysyłki nie jest naszą mocną stroną w związku z masową sprzedażą , nawet pomimo wyboru przesyłki priorytetowej czy kurierskiej. Czas dostawy przesyłki oznaczonej jako priorytetowa to usługa Poczty Polskiej i dotyczy czasu liczonego od nadania przesyłki a nie od kliknięcia Kup Teraz lub nawet zrobienia wpłaty za towar. Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas . Koszt wysyłki towaru podany w aukcji dotyczy domyślnie zakupu 1 sztuki w danej przesyłce. W przypadku zakupu większej ilości sztuk tego samego towaru , lub zakupu na innych aukcjach różnych towarów , koszt wysyłki jest ZWIĘKSZANY o najczęściej kwotę 1zł lub większą . Dokładny koszt wysyłki w przypadku zakupu wielu przedmiotów możesz sprawdzić PRZED ZALICYTOWANIEM TOWARU , klikając w każdej aukcji: KOSZTY DOSTAWY / WSZYSTKIE OPCJE . Proszę sprawdzać ile zapłacisz za wysyłkę zamówienia złożonego z wielu towarów przed zakupem i kliknięciem kup teraz . Nie realizujemy zakupów hurtowych na wielu aukcjach gdy jest przekroczona maksymalna ilość przedmiotów w danej przesyłce. Wówczas powstaje dużo wyższy koszt dostawy , więc proszę nie być zdziwionym tym faktem. Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas . W przypadku wysyłki wielu towarów z kilku aukcji pod ten sam adres , zamówienia zostaną połączone i wysłane jedną przesyłką. Oczywiście wszystkie wpłacone sumy pieniędzy zostaną zsumowane i umieszczone na paragonie lub FV. Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas . WYSYŁKA TOWARÓW co wybrać list , paczkę , kuriera ???? NIE wysyłamy przesyłek nierejestrowanych. ( Taka przesyłka w przypadku zaginięcia pozbawia kupującego i sprzedającego możliwości reklamacji na poczcie , WIĘC Z NICH ZREZYGNOWALIŚMY . WYSYŁAMY TYLKO przesyłki REJESTROWANE NUMEREM nadawczym co umożliwia złożenie reklamacji u przewoźnika w przypadku zaginięcia przesyłki . NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK na podstawie przesłanego potwierdzenia przesłania przelewu , innych obietnic ze strony kupującego , lecz dopiero po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie bankowym lub w systemie PAYU . Przesyłki pobraniowe inaczej ZA POBRANIEM ( za które zapłacisz przy odbiorze paczki u listonosza lub na poczcie ) wysyłamy po otrzymaniu informacji od kupującego -proszę wysłać za pobraniem wysłanej mailem lub poprzez formularz wysyłki Allegro. Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas . CZYM WYSYŁAMY ? Towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD. Nie Wysyłamy towarów za pośrednictwem obcych firm kurierskich z którymi dany klient ma umowę. Konto bankowe do wpłat tradycyjnych ( nie przez PAYU ) jest w banku PKO BP , jego numer oraz inne dane niezbędne do przelewu dostaniesz w mailu z Allegro po zalicytowaniu przedmiotu na twój adres poczty e-mailowej ( sprawdź swoją pocztą po kilku/kilkunastu minutach od zalicytowania towaru). Po zalicytowaniu przedmiotu na Allegro , jak najszybciej KONIECZNIE wypełnij formularz dostawy lub napisz do mnie maila potwierdzającego zakup z informacją jaki wybierasz sposób płatności ( kontaktuj się poprzez : pytanie do sprzedającego z aukcji w której brałeś udział . Koszt wysyłki dopisany jest na fakturze lub paragonie jako osobna pozycja. Przesyłki kurierskie większej wartości są ubezpieczone (w tej samej cenie BEZ DOPŁATY). ODBIÓR OSOBISTY TOWARÓW: Odbiór osobisty towarów jest możliwy tylko wtedy , jeśli w aukcji a ściślej w zakładce "koszt wysyłki" "wszystkie opcje" jest zaznaczona taka możliwość . Przed przyjazdem po dany towar koniecznie proszę o kontakt najlepiej mailowy 1-2 dni wcześniej. ( czasem dany towar jest w magazynie i nie jest dostępny od ręki w sklepie - punkcie odbioru osobistego. Adres sklepu stacjonarnego Sklep ELEKTRONIKA ul. KNIAZIEWICZA 45 Lok. 17 05-500 Piaseczno k. Warszawy Czynne : Pn.-Pt. w godz. 17.00 - 19.30 KUPUJ ROZWAŻNIE ! ! ! Pamiętaj ,że sprzedającemu naliczana jest prowizja od sprzedaży w momencie kiedy ty klikasz "KUP TERAZ" a nie dopiero wtedy jak kupujący zapłaci /zrobi przelew. Zatem zakupy tylko "kliknięte" i nie opłacone będą kierowane do Allegro celem zwrotu / odzyskania naliczonej prowizji od sprzedaży , która finalnie nie miała miejsca . Wiąże się to z poniesieniem smutnych konsekwencji przez kupującego . Jeśli zależy Ci na jakimś szczególe z danej oferty (kolor , kształt , napisy , coś szczególnego co dopatrzyłeś na zdjęciu w aukcji , czy coś na czymś ci zależy , to proszę PYTAJ przed zakupem i kliknięciem KUP TERAZ . Nie zawsze opis aukcji jest wystarczająco precyzyjny i samo foto w danej aukcji nie zawsze odzwierciedla to co dostaniesz realnie w przesyłce ( chyba , że w aukcji jest jednoznacznie napisane -kupujesz to co na foto. Z doświadczenia często klienci kupują wyobraźnią z błędnym domniemaniem , ze dostaną w przesyłce to co widzą na foto na ekranie monitora. Wszystkie uwagi kupującego w stylu "ma być takie jak ..., koniecznie to czy tamto ... już po kliknięciu KUP TERAZ - będą ignorowane. Kliknięcie "KUP TERAZ " oznacza akceptację treści podanej w zakładkach: Opis , Dostawa i Płatność , Informacje od sprzedającego. KONTAKT z firmą RAMAR Marzec Rafał Kontakt telefoniczny może być utrudniony w związku z obsługą klientów w sklepie stacjonarnym i realizacją zamówień. ( zwłaszcza w godzinach 15.00 - 21.00) . Mam non stop kolejkę i nie mam czasu na odbieranie telefonów . ZALECAM KONTAKT tylko e-MAILOWY. Na maile odpowiadam max. w ciągu 1-2 dni roboczych ( chociaż najczęściej w ciągu kilku-kilkunastu godzin lub odpisuję na bieżąco). Nie odpowiadam na maile , na które odpowiedź jest podana w opisie aukcji , cenniku dostawy towaru ,na stronie O mnie oraz w informacjach od sprzedającego. Jeśli już musisz zadzwonić to najlepiej w godzinach 8.00 - 14.00 Później nie gwarantuję że odbiorę. Najlepiej pod ten : Tel. kom. 601 33 44 25 . Masz pytania? sugestie? zażalenia? chcesz się wyładować ? Pisz śmiało na : Pytanie do sprzedającego ( w każdej aukcji ) lub ostatecznie dzwoń: 601 33 44 25 ( Gdy nie odbieram - zadzwoń za chwilę lub później/jutro - tylko nie od razu kilka telefonów po sobie !!! ) Jeśli nie odebrałem za pierwszym razem , to znaczy że nie mogę rozmawiać w danej chwili. Z powodu braku wolnego czasu , zazwyczaj NIE ODPISUJĘ NA SMS-y . No chyba że jakaś fajna dziewczyna coś miłego napisze.