Silnik MinnKota Endura C2 55+ akumulator 100Ah HIT (6483130096)

zakończona
2 090,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 70,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 90,00 zł
  • lokalizacja: Drzewica
  • waga [kg]: 9.00 [kg]
  • siła ciągu [lbs]: 55.00 [lbs]
  • śruba napędowa: 2-łopatkowa
  • marka: Minn Kota
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 9.00 [kg]

SUPER PROMOCJA!!!

Ilość zestawów objęta promocją ograniczona!!

Nowy model Minn Koty
z wbudowanym wskaźnikiem naładowania akumulatora!!

z akumulatorem do głębokich rozładowań

MinnKota 100Ah!!

Silnik Endura C2 55 jest następcą modelu Endura 55. Jest on wykonany z bardzo wytrzymałych materiałów, duży nacisk został położony na estetykę - nowa obudowa, zmieniony również został przełącznik biegów. Endura jest klasą samą w sobie, a wędkarze uważają je za jedne z najlepszych silników do trollingu na świecie.

Biegi (sterowane rączką): 5 do przodu i 3 do tyłu
Napięcie: 12 V
Gwarancja: 3 lata

ENDURA 30

ENDURA 34

ENDURA 40

ENDURA 45

ENDURA 50

ENDURA 55

Max. Ciężar łodzi

600

700

850

950

1050

1150

Uciąg lbs.

30

34

40

45

50

55

Długość kolumny cm

76

91

91

91

91

91

Endura™

Dysponując silnikiem Endura (co oznacza wytrzymały) możecie być pewni jego długowieczności, efektywności i niezawodności. Wypróbujcie Państwo ten silnik i sami przekonajcie się, że Endura to najlepszy na świecie produkt w swojej klasie.
  • Moc, cisza, bardzo dobre chłodzenie to wyróżniki silników Minn Kota
  • Kompozytowe ramię silnika jest 3 razy mocniejsze niż stalowe. W przypadku uderzenia o podwodną przeszkodę ugina się, a nie pęka. Jest całkowicie odporne na korozję.
  • Rumpel teleskopowy. Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią.
  • Wspornik do mocowania silnika do łodzi. Niezawodny, lepszy niż konwencjonalne konstrukcje.Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne. Uchwyt blokowany dźwignią
  • 5 prędkości do przodu / 3 prędkości do tyłu,
  • wbudowany wskaźnik naładowania akumulatora
  • śruba 2 łopatkowa
  • 3 lata gwarancji.
Wysokiej klasy akumulatory trolingowe Minn Kota.
100Ah 12V

Idealne do zastosowań cyklicznych.

Technologia wykonania zapewnia bezpieczeństwo przy głębokich rozładowywaniach akumulatora.

Duża ilość cykli rozładowania-ładowan­ia.

Parametry:

Pojemność - 100 Ah
Napięcie - 12 V
Wymiary: 352 x 175 x 190mm
Waga – 27 kg

Numer katalogowy: MK-DC100
Akumulator kwasowy do głębokich rozładowań

Gwarancja na 12 miesięcy.

Ze względów bezpieczeństwa akumulatory kwasowe wysyłamy tylko przesyłkami paletowymi.
Czas wysyłki może zostać wydłużony do 72 godzin od złożenia zamówienia.

* Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 793 027 979
    Porady w doborze sprzętu, informacje o statusach zamówień
  • 530 533 503
    Porady w doborze sprzętu, informacje o statusach zamówień

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
INFORMACJE DLA KLIENTA 1. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia – sprzedaż na odległość towarów wyszczególnionych na stronie zawierającej towar będące przedmiotem transakcji. 2. Dane identyfikujące sprzedawcy (Sprzedawca) - Sonar Agnieszka Białek, ul. Braci Kobylańskich 3, 26-340 Drzewica, wpisana do rejestru CEIDG o numerze NIP 7991381810 , o numerze REGON 672724789, o numerze rejestrowym GIOŚ E0012983WBW. 3. Adres Sprzedawcy, w tym na potrzeby obsługi reklamacji - Sonar Agnieszka Białek, ul. Braci Kobylańskich 3, 26-340 Drzewica. Adres poczty elektronicznej oraz numer kontaktowy, pod którym konsument może kontaktować się ze Sprzedawcą - sonarsklep@wp.pl ; 530 533 503. 4. Łączna cena za świadczenie wraz z podatkami, w tym także opłata za transport, oraz inne koszty jeśli takowe występują – wskazane są na stronie zawierającej towar będące przedmiotem transakcji lub podana przed zawarciem umowy sprzedaży na odległość. 5. Sposób i termin zapłaty – wskazano na pierwszej stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji. 6. Sposób i termin spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę: dostawa towaru zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od dnia, w którym została zawarta umowa sprzedaży na odległość, nie później niż w terminie podanym na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji lub o ile w wyniku odrębnych, bezpośrednich uzgodnień Stron nie ustalono inaczej. Sprzedawca może dostarczyć towary transportem własnym, przesyłką pocztową lub kurierską, pod adres wskazanych przez konsumenta. Koszty transportu i ewentualne koszty dodatkowe zostaną wyraźnie wskazane w toku zawierania umowy sprzedaży, w szczególności na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji. 7. Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji - Sprzedawca dostarcza towary bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar posiada wadę fizyczną. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, należy przesłać na adres: Sonar Agnieszka Białek, ul. Braci Kobylańskich 3, 26-340 Drzewica. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 530 533 503. 8. Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy - Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; 3) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 4) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 5) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 7) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Sonar Agnieszka Białek, ul. Braci Kobylańskich 3, 26-340 Drzewica, lub na adres e-mail: sonarsklep@wp.pl . Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Sonar Agnieszka Białek, ul. Braci Kobylańskich 3, 26-340 Drzewica, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł. 8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 9. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 10. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.

pozostałe informacje

SPOSÓB PŁATNOŚCI TERMIN PŁATNOŚCI - Przelew bezpośredni (ePrzelew): bezpośrednio po dokonaniu transakcji klient zostaje przeniesiony do strony płatności. Czas na zaksięgowanie wpłaty wynosi 20 min. Po tym czasie klient jest przeniesiony w celu dokonania ponownej płatności (otrzyma e-mail z taką informacją). W przypadku braku wpłaty po 3 dniach transakcja jest anulowana. W przypadku uiszczenia zapłaty towar jest wysyłany do klienta. - Przy odbiorze (gotówka): -dostawa kurierska płatna przy odbiorze. Kurier podejmuje do 3 prób doręczenia towaru. W przypadku nieodebrania towar jest zwracany Sprzedawcy. - Przelew (tradycyjny, bankowy): po dokonaniu transakcji klient otrzymuje e-mail z numerem rachunku, na które powinien dokonać przelewu. W przypadku wpływu ceny na rachunek towar zostaje wysłany. W przypadku braku zapłaty po 6 dniach od dokonania transakcji transakcja jest anulowana. - Raty przez Internet, Raty z kurierem: Klient wypełnia wniosek kredytowy. W przypadku przyznania kredytu Sprzedawca otrzymujemy środki z banku i wysyła towar klientowi. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY Sonar Agnieszka Białek ul. Braci Kobylańskich 3 26-340 Drzewica tel: 530 533 503 e-mail: sonarsklep@wp.pl - WZÓR - Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Nr zamówienia internetowego/nr faktury: Imię i Nazwisko konsumenta Ulica, nr domu/nr mieszkania: Kod pocztowy, miasto: Data zawarcia umowy Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem rachunku bankowego numer : Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość poniższych towarów i usług: L.p. Nazwa Towaru/Usługi Dodatkowej/Ubezpieczenia Symbol PLU Ilość sztuk Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość oraz zwracany towar należy wysyłać na poniższy adres: Sonar Agnieszka Białek ul. Braci Kobylańskich 3 26-340 Drzewica tel: 530 533 503 e-mail: sonarsklep@wp.pl Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. W przypadku sprzedaży z dokumentem zakupu w postaci faktury VAT, po otrzymaniu towaru firma Sonar wystawi konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres konsumenta. Po otrzymaniu faktury korygującej prosimy o podpisanie kopii i odesłanie Sprzedawcy na powyższy adres. Data i podpis Konsumenta