SILNIK JEEP PATRIOT COMPASS 2,0CRD (6855939582)

Od 28-06-2017 do 05-07-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 600,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 130,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 135,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • producent części: jeep (oryginalne OEM)
  • stan: używany
  • typ silnika: diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe

Przedmiotem aukcji jest silnik goły słupek bez osprzętu do JEEP PATRIOT COMPASS 2,0CRD z 2007r.

Silnik 100% sprawny.

Kod silnika BYL.

Więcej informacji pod numerem 669-542-506.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 130,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 135,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Pati-Car
Lewkoniowa 21
60-175 Poznań
NIP: 779-163-62-05
REGON: 302649570

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Pati-Car
Lewkoniowa 21
60-175 Poznań
 
Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem paticar@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie nie późnij niż w terminie 14dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków od Sprzedającego. Sprzedający może się wstrzymać z wysłaniem środków do momentu otrzymania zwracanego przedmiotu. Umowa uważana jest za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: paticar@wp.pl . W przypadku firm, które w myśl powyższej ustawy nie są Konsumentami zwrotów nie przyjmujemy! Przesyłkę należy nadać na adres Paticar Henryka Zielińska ul. Lewkoniowa 21 60-175 Poznań W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca NIE PONOSI kosztu odesłania Towaru

reklamacje

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca NIE PONOSI kosztu odesłania Towaru. W przypadku reklamacji wynikającej z otrzymania towaru uszkodzonego, niesprawnego lub z wadami Sprzedający zwraca koszt przesyłki najtańszy jaki jest wymieniony na aukcji lub wymienia na inny przedmiot. O zwrocie przedmiotu kupujący jest zobowiązany do wcześniejszego kontaktu mailowego lub telefonicznego, w przeciwnym razie zwracana przesyłka nie zostanie odebrana. Nie odbieramy przesyłek ZA POBRANIEM. Zwracany towar prosimy wysyłać najtańszą przesyłką ekonomiczną. Zwrot środków wysyłamy wyłącznie na konto bankowe. W przypadku nieodebrania przesyłki przez kupującego pokrywa on koszt przesyłki związanej ze zwrotem oraz ponowną wysyłką.