SILNIK 2.0HDI 2.0JTD BOXER JUMPER DUCATO EXPERT (6542393842)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 190,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 200,00 zł
  • lokalizacja: Żary, Polska

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: inny

opis

Witam

Mam Do Sprzedania

Silnik Bez Osprzętu

Do Fiata Ducato

Z Rocznika 2004

O Pojemności 2.0 JTD

Część W Stanie Bardzo Dobrym

W 100% Sprawna

Z Oryginalnym Przebiegu 114 Tyś Mil

Pracuje Bardzo Ładnie, Cicho I Równo

Nie Kopci, Nie Bierze Oleju

Dalej Zamontowany W Samochodzie, Możliwość Odpalenia I Posłuchania

Udzielam Gwarancję Rozruchową

Posiadam Inne Części Do Tego Modelu

Wszelkie Pytania Proszę Kierować Na E-mail

Lub Na Numer Telefonu

539-469-514

Przed kliknięciem Kup Teraz proszę o wcześniejszy kontakt

w celu sprawdzenia dostępności części.

Pozdrawiam

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
190,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
200,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Punkty odbioru

Żary
Łaz
68-200 żary

Wymagana przedpłata
Proszę o kontakt przed odbiorem

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Tomasz Grad
Łaz 65
68-200 Żary
Dodatkowe informacje

Reklamacje i zwroty są odsyłane w ciągu 14dni od otrzymania przeysyłki.

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Pieniądze zwracamy zawsze na podane przez Klijenta konto

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Tomasz Grad
Łaz 65
68-200 Żary

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


REKLAMACJE:


    Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru.


    W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej.


    I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru.


    II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad.


    III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy.


    Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta.


    Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia.


    Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


    Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy.


    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


    Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


    Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.


    Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.


    Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.