Silikon gąbczasty profil 10x20x1000 mm BIAŁY (6541319360)

zakończona
13,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,53 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
  • lokalizacja: Winnica

Lepsze-Zgrzewanie.pl
ul. Pułtuska 109A
06-120 Winnica

Tel: 022-486-32-06
Fax:022-486-32-26


hubert@lepsze-zgrze­wanie.pl

Zamowienia przyjmujemy
w godz. 8-16

Poczta Polska:
Polecony priorytet: 9,84 zł
Pobranie priorytet: 19,86 zł

UPS:
Paczka standard: 13,53 zł
Paczka pobranie: 15,99 zł

Możliwe opcje płatności:
1. Płatności allegro
2. Pobranie przy dostawie
3. Przedpłata na konto:

EMPRA Mariusz Kucharczyk
ul. Wspólna 3/1
06-120 Winnica

39 1140 2004 0000 3702 4830 6320

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

Wysyłka w ciągu 24h

Po wygraniu aukcji proszę o odesłanie formularza opcji dostawy, co znaczenie przyspiesza realizację zamówienia.

HURTOWNIA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH poleca:

Profil z silikonu gąbczastego, wymiary: 10x20x1000 mm, twardość: 5 stopni ShA
Odporność termiczna do 200 st. c. CENA DOTYCZY 1 sztuki ! KOLOR: BIAŁY, profil jest cięty z maty, boki są porowate.

Szczegóły produktu

Parametry:

Odporność termiczna: do +200 stopni Celcjusza przy pracy ciągłej

Twardość: 5 stopni Sh.A

Profile silikonowe docinamy maszynowo na dowolną szerokość od 10-900 mm (tolerancja +/- 0,5mm) i długość 1000 mm.

Równy brzeg pozwala na idealne dopasowanie silikonu wewnątrz urządzenia.

Zobacz inne nasze aukcje:


Taśmy oporowe Taśmy teflonowe Druty Kanthal Ceratki teflonowe

Projekt Dea Studio

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 39 1140 2004 0000 3702 4830 6320
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,53 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 224863206
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

reklamacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Strona 5 z 8 Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady. 6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 6.3.1. pisemnie na adres: ul. Pułtuska 109A, 06-120 Winnica; 6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@lepsze-zgrzewanie.pl; 6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Pułtuska 109A, 06-120 Winnica. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.