Silhouet Light Czerwone Wino Bezalkoholowe (6930875712)

zakończona
33,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • lokalizacja: Polkowice, Polska
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
+48 698 429 801
email
biuro@bezalkoholowe.­com
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 16
adres

Ul. Kolejowa 9

59-300 Lubin

Przedmioty wysyłamy do 24h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Paczka - 14,99
  • Paczka pobraniowa - 19,99
  • Paczkomaty InPost Przedpłata - 8,60zł
  • Paczkomaty InPost Pobranie - 12,10zł

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
1810 5015 7510 0000 9079 1458 77

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Silhouet’ Light Merlot to czerwone półsłodkie wino wyprodukowane ze szczepu Merlot. Przejrzyste, o ciemno czerwonym kolorze i przyjemnym, średnio intensywnym zapachu z delikatnymi aromatami czerwonych owoców. W samku dość intrygujące. Półsłodkie, można by nawet powiedzieć, że słodkie, ale zdecydowanie nie mdłe. Słodycz w subtelny sposób zbalansowana jest lekko pikantnym, taninowym posmakiem. Zdecydowanie warte spróbowania! Nowa gama bezalkoholowych win Domaines Pierre Chavin, Silhouet' Light to uosabienie lekkości, które zawdzięcza wyjątkowo niskiej zawartości kalorii (13kcal/100ml.). Wina te zostały opracowane ze szczególnątroską o nasze zdrowie i szczupłą sylwetkę. Czym sie różnią od innych win bezalkoholowych Domaines Pierre Chavin? Są one wykonane z użyciem naturalnych ekstraktów stewii. Odpowiednie dla osób cierpiących na nadciśnienie tętnicze, cukrzycę i otyłość.

  • alkohol0%
  • wartość energet.13kcal/55kJ
  • białko0,2 g
  • węglowodany2,7 g
  • tłuszcz0,1 g
  • pojemność750 ml
  • opakowaniebutelka
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 18105015751000009079145877
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Tomasz Kanikuła KANsulting
Gruszkowa 27
59-100 Polkowice
NIP: 8951685496
REGON: 021481486

reklamacje

1.Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu cywilnego). 2.Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie pod numerem , w tradycyjnej formie pisemnej na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy, pocztą elektroniczną na adres: biuro@bezalkoholowe.com). 3.Sprzedawca ustosunkuje się do żądań reklamacyjnych Konsumenta niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Konsumenta. 4.Reklamowany produkt odsyłać należy na wskazany w adres siedziby Sprzedawcy. 5.Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru. 6.Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do zareklamowanego produktu kopii paragonu albo faktury VAT bądź innego dowodu zawarcia transakcji, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji. W przypadku zagubienia paragonu bądź faktury VAT oraz nieposiadania innego dowodu zawarcia transakcji, Konsument proszony jest o dołączenie do zareklamowanego produktu oświadczenia w tradycyjnej formie pisemnej o zagubieniu paragonu bądź faktury VAT. 7.Sprzedawca zaleca Konsumentowi, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, skorzystanie przy składaniu reklamacji z formularza reklamacyjnego. Skorzystanie z formularza w żadnym wypadku nie jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, jednak może przyczynić się do przyspieszenia procedury reklamacyjnej. 8.W przypadku umowy sprzedaży zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą dokonującym zakupu w ramach swojej działalności gospodarczej, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi jest wyłączona.

pozostałe informacje

Dostawa towaru: 1.Maksymalny czas dostawy wynosi 2 dni robocze od momentu przekazania przez Sprzedawcę towaru dostawcy. 2.Sprzedawca informuje, iż zgodnie z art. 545 §2 Kodeksu cywilnego „w razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika”. 3.Sprzedawca informuje, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, Kupujący ma prawo do zwrócenia się do dostarczyciela z żądaniem sporządzenia protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Jeżeli Kupujący otrzyma od dostarczyciela protokół szkody, Sprzedawca zaleca zachowanie tego dokumentu i przesłanie jego kopii na adres siedziby Sprzedawcy, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszonej przez Kupującego reklamacji. 4.Dostawą zakupionych od Sprzedawcy towarów zajmuje się spółka DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nrem KRS 0000028368,posiadająca nr NIP 5260204110, nr REGON 012026421). 5.Opłata za dostawę jednej paczki zakupionych od Sprzedawcy towarów wynosi: a) przy płatności przelewem - 14,99 zł; b) przy płatności za pobraniem do rąk kuriera – 19,99 zł. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny: 1.Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie tego odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. 2.Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć Sprzedawcy w formie dowolnej. 3.Przy składaniu oświadczenia o odstąpieniu Konsument może posłużyć się ustawowym formularzem, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca udostępnia wzór formularza tutaj. Formularz ten można przesłać zarówno pocztą elektroniczną (na adres biuro@bezalkoholowe.com jako plik będący załącznikiem do e-maila) jak i pocztą tradycyjną (czyli na nośniku papierowym) na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy.Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na wskazany w §1 adres jego siedziby.W przypadku, gdy 4.Konsument odstąpi od umowy, Sprzedawca zwraca mu w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy wszelkie otrzymane od niego tytułem zakupu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie. Jednakże, zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5.Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy nie są Konsumentowi zwracane. 6.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rzecz Konsumenta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 8.Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru kopii paragonu albo faktury VAT bądź innego dowodu zawarcia transakcji, gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy. W przypadku zagubienia paragonu bądź faktury VAT oraz nieposiadania innego dowodu zawarcia transakcji, Konsument proszony jest o dołączenie do oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru oświadczenia w tradycyjnej formie pisemnej o zagubieniu paragonu bądź faktury VAT.