Sigma USB DOCK do Canona (6541558127)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
Kontakt:
Sklep KDM-FOTO
ul. Mełgiewska 2
20-209 Lublin
tel/fax 081 4443339
kom. 501 212 426
e-mail:
jacek@kdm-foto.com
11798156
Wysyłka
Za pobraniem.
Przedpłata na konto.
Konto do przelewów:
ING Bank
70 1050 1953 1000 0090 6246 3501
Firma czynna pn-pt w godz. 9-17
Ważne !
PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O WYPEŁNIENIE
FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. JEST TO WARUNEK KONIECZNY DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA !
.
.

Sigma USB DOCK do Sony

Cena KUP TERAZ: 199,00

Podłączony kablem USB do komputera, SIGMA USB DOCK umożliwia fotografom zaktualizowanie oprogramowania obiektywu i dostosowanie niektórych parametrów takich jak ostrzenie. Dostosowanie to jest wykonywane przy użyciu specjalnego oprogramowania (SIGMA Optimization Pro). Dla obiektywów z linii Sports, możliwe będzie także dostosowanie limitera zakresu ustawiania ostrości, szybkości AF oraz wyboru jednego z 3 trybów stabilizacji OS.

KOMPATYBILNE OBIEKTYWY:

  • ART 20mm F1.4 DG HSM
  • ART 24mm F1.4 DG HSM
  • ART 35mm F1.4 DG HSM
  • ART 30mm F1.4 DC HSM
  • ART 18-35mm F1.8 DC HSM
  • ART 50-100mm F1.8 DC HSM
  • ART 24-105mm F4 DG OS HSM / DG HSM
  • ART 50mm F1.4 DG HSM
  • CONTEMPORARY 17-70mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM / DC MACRO HSM
  • CONTEMPORARY 118-200mm F3.5-6.3 DC MACRO OS HSM / DC MACRO HSM
  • CONTEMPORARY 118-300mm F3.5-6.3 DC MACRO OS HSM / DC MACRO HSM
  • CONTEMPORARY 1150-600mm F5-6.3 DG OS HSM
  • SPORTS 120-300mm F2.8 DG OS HSM
  • SPORTS 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM

Sigma USB DOCK jest jednym z elementów nowej Globalnej Wizji jaką SIGMA zaprezentowała we wrześniu 2012 roku. Innowacyjne akcesorium w połączeniu z bezpłatnym oprogramowaniem SIGMA Optimization Pro, pozwala fotografom na podłączenie obiektywu do komputera umożliwiając:

1) aktualizację oprogramowania obiektywu,
2) kalibrowanie AF,
3) definiowanie szybkości pracy silnika AF,
4) definiowanie zakresu odległości w którym pracuje AF,
5) definiowanie sposobu pracy stabilizacji optycznej,
6) ustalenia parametrów MO, czyli funkcji umożliwiających manualne ustawienie ostrości.

UWAGA: dostępność powyższych opcji jest uzależniona od modelu obiektywu .

Funkcje dostępne we wszystkich obiektywach z linii Art, Sport oraz Contemporary.

Aktualizacja oprogramowania.
W przypadku pojawienia się nowych technologii w aparatach czasami zachodzi potrzeba zaktualizowania systemu operacyjnego obiektywu. Dotychczas aktualizację mógł wgrać tylko serwis dziś, w ciągu kilku minut możesz zrobić to sam.

Możliwość dokonywania kalibracji obiektywu.

Panel kalibracyjny umożliwia przesunięcie punktu ostrości w obiektywie przy 4 wartościach ogniskowych i 4 odległościach ostrzenia. Użytkownik sam może wprowadzić zmiany w 16 punktach pracy obiektywu. Po wprowadzeniu zmian, wykonujemy kilka zdjęć aby zweryfikować poprawność wprowadzonych nastaw. Jeśli stwierdzimy odchyłki wprowadzamy kolejne korekty do uzyskania optymalnego efektu.
W każdej chwili można skorzystać z opcji przywrócenia ustawień fabrycznych.

Funkcje dostępne w wybranych obiektywach z linii Sport oraz Contemporary.

Poniższe funkcje dotyczą wybranych obiektywów i mogą być uruchamiane opcjonalnie. Ich działanie można w dowolnej chwili deaktywować i korzystać z fabrycznych ustawień obiektywu. Nastawy indywidualne można uaktywnić włączając wcześniej zdefiniowany profil C1 lub C2. Pozycja OFF oznacza korzystanie z fabrycznych nastaw producenta.
W profilu C1 oraz C2 parametry można zmieniać niezależnie od siebie.

Definiowanie szybkości pracy AF.

W obiektywach posiadających te funkcję użytkownik ma do wyboru opcję:

  • priorytet szybkości - silnik AF pracuje bardzo szybko, ma prawo do większej ilości pomyłek
  • standard – silnik AF pracuje wg nastaw fabrycznych,
  • priorytet celności – silnik AF pracuje wolniej, pomyłki celności praktycznie nie występują,

Definiowanie zakresu odległości w którym pracuje AF.

Użytkownik ma możliwość wybrania dowolnego zakresu odległości w którym obiektyw będzie ustawiał ostrość. Np. fotografując samoloty odległość fotografowanych obiektów zazwyczaj będzie oscylowała w okolicach nieskończoności, zatem możemy ustawić zakres pracy AF od 30m do nieskończoności.

Fotografując przyrodę wiemy że nasza czatownia na ptaki czy zwierzynę znajduje się 20m od miejsca nęcenia. Możemy ustawić zakres od 10 do 30m, obiektyw będzie pracował tylko w tym obszarze.

Powyższe ustawienia diametralnie skracają czas pracy AF. Obiektyw nie szuka ostrości w całym zakresie przewidzianym przez producenta a tylko w określonym przez użytkownika krótkim obszarze.
W każdej chwili można przełączyć się w tryb OFF i pracować na pełnym zakresie odległości ostrzenia obiektywu.

Definiowanie sposobu pracy stabilizacji optycznej.

Użytkownik ma możliwość wybrania:

  • tryb dynamiczny – zalecany gdy musimy szybko zminiać położenie obiektywu, gdy gwałtownie przesuwamy obiektyw szukając nowego planu,
  • tryb standard – stabilizacja działa wg nastaw fabrycznych,
  • tryb umiarkowany – zalecany podczas fotografowania stabilnych obiektów, gdy nie wykonujemy głwałownych ruchów obiektywem.

Ustalenia parametrów MO, czyli funkcji umożliwiającej manualne ustawienie ostrości na obiektywie nawet przy włączonym trybie SERVO AF w aparacie.

Włączając w aparacie tryb SERVO (ciągłe ustawianie ostrości przez aparat) użytkownik nie może ręcznie ustawać ostrości. Musi wyłączyć AF w obiektywie i dopiero wtedy pojawia się możliwość ręcznego ostrzenia. Uaktywniając funkcję MO mamy możliwość ręcznego ustawiania ostrości w dowolnym momencie, wystarczy przekręcić pierścień ostrzenia, po wykonaniu zdjęcia obiektyw sam powróci w tryb AF. Funkcja może być przydatna np. podczas fotografowania w ciemnych pomieszczeniach lub o zmroku.

Bezpłatne oprogramowanie można podbrać pod linkiem

Wymagana specyfikacja komputera PC:

・Procesor Pentium 4 lub wyższy
・System operacyjny Windows 7 lub Windows 8.
・2GB pamięci RAM lub więcej (rekomendowane 3 GB lub więcej)
・1GB lub więcej pamięci na dysku twardym.
・24-bitowa karta graficzna (ok. 16.7 milionów kolorów).
・Rozdzielczość 1024x768 lub wyższa.
・USB 2.0 (USB 1.1 lub wcześniejsze nie jest rekomendowane).

Wymagana specyfikacja komputera MAC:

・Procesor Intel z zainstalowanym Mac OS X 10.7 lub 10.8
(rekomendowany Core2Duo lub wyższy, PowerPC nie jest wspierany).
・2GB pamięci RAM lub więcej (rekomendowane 3 GB lub więcej)
・1GB lub więcej pamięci na dysku twardym.
・24-bitowa karta graficzna (ok. 16.7 milionów kolorów).
・Rozdzielczość 1024x768 lub wyższa.
・USB 2.0 (USB 1.1 lub wcześniejsze nie jest rekomendowane).

*urządzenie SIGMA USB DOCK oraz oprogramowanie SIGMA Optimization PRO kompatybilne jest wyłącznie z obiektywami SIGMA z serii C, A, S.

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM PARTNEREM SIGMY

Korzyści z zakupu obiektywu marki SIGMA z oficjalnej polskiej dystrybucji:

RODZAJ GWARANCJI OBIEKTYW Z POLSKIEJ
DYSTRYBUCJI
OBIEKTYW SPOZA
POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
Gwarancja dystrybutora
Gwarancja regionalnego producenta
Gwarancja naprawy w ciągu 5 dni roboczych*

* Czas liczony jest od momentu otrzymania obiektywu przez autoryzowany serwis SIGMA do momentu odesłania obiektywu przez serwis.
Dokładny czas każdego statusu naprawy można sprawdzić na stronie serwisu: http://www.foto-serv­ice.pl/ W przypadku przekroczenia okresu 5 dni roboczych Klient otrzyma obiektyw zastępczy na czas potrzebny do wykonania naprawy, a w przypadku braku obiektywu zastępczego nowy obiektyw.

Okres gwarancji na terenie Polski OBIEKTYW Z POLSKIEJ
DYSTRYBUCJI
OBIEKTYW SPOZA
POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
Seria Contenporary, Art i Sport 3 LATA* 1 ROK/BRAK **
Seria EX 3 LATA 1 ROK/BRAK **
Pozostałe 2 LATA 1 ROK/BRAK **

* Po darmowym zarejestrowaniu obiektywu
** 1 rok tylko w przypadku gwarancji regionalnej europejskiej

Możliwość dodatkowego odpłatnego wydłużenia OBIEKTYW Z POLSKIEJ
DYSTRYBUCJI
OBIEKTYW SPOZA
POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
Seria Contenporary, Art, Sport i EX
do 5 LAT
Pozostałe do 3 LAT

kdm

Pozostałe koszty OBIEKTYW Z POLSKIEJ
DYSTRYBUCJI
OBIEKTYW SPOZA
POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
Transport obiektywu z i do serwisu w przypadku
naprawy gwarancyjne
Brak dodatkowych kosztów Całość ponosi Klient
Transport obiektywu z i do serwisu w przypadku kalibracji
w ramach gwarancji
W jedną stronę ponosi Klient Całość ponosi Klient
GALERIA ZDJĘĆ
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 40 1500 1520 1215 2006 3325 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

KDM-FOTO UL. MEŁGIEWSKA 2 20-209 LUBLIN sklep czynny : pon-pt 9-17 , sob 11-14 .

kontakt

  • 81 444 333 9
    sklep KDM-FOTO czynny PON-PT 9-17 , SOB. 11-14

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
kdm-foto
ul. Mełgiewska 2
20-209 Lublin
 
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)7.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.16. pisemnie na adres: ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin; 1.1.17. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kdm-foto.com;7.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.7.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.1.18. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.1.19. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.7.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.7.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin.7.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.7.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.1.20. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.1.21. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.7.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.1.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.8. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW8.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.8.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.8.3. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.8.4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.8.5. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. Pełna treść regulaminu : http://kdm-foto.com/pl/i/Regulamin/2

reklamacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.1.11. pisemnie na adres: ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin; 1.1.12. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kdm-foto.com;6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.6.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.6.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.