Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG OS HSM Canon DHL24 (6912247635)
- Przesyłka kurierska darmowa
- Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
- Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Warszawa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- średnica filtra (mm): 77
- producent: Sigma
- typ ogniskowania: zmiennoogniskowe / Zoomy
- stabilizacja: stabilizacja
- typ obiektywu: teleobiektyw
- mocowanie: canon EF
- obiektyw do matryc: pełnoklatkowych, APS-C, 4/3, innych
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u sigma-warszawa za co najmniej 500.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Obiektywy Sigma z serii Contemporary, Sport i Art, objęte są dwuletnią gwarancją. W ramach programu "Przedłuż gwarancję" istnieje możlwiość przedłużenia okresu gwarancji o jeden dodatkowy rok. W tym celu należy zarejestrować swój obiektyw na stronie gwarancja.sigma-foto.pl poprzez podanie wszytskich wymaganych w formularzu danych i wydrukowanie specjalnego certyfikatu, który należy dołączyć do karty gwarancyjnej.
Niezbędny przy zgłaszaniu awarii sprzętu jest oryginał karty gwarancyjnej wraz z dokumentem zakupu.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Składanie reklamacji odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail Operatora: warszawa@sigma-procentrum.pl, telefonicznie +48 22 569 63 73 (koszt rozmowy wg. stawek operatora telekomunikacyjnego) lub w formie pisemnej na adres Sigma ProCentrum ul. Żeromskiego 77, 01-882 Warszawa. Przedmiotem reklamacji są kwestie niezgodności nabytego produktu z umową jego nabycia lub realizacji uprawnień gwarancyjnych w wypadku ich udzielenia w sytuacji w której podmiotem odpowiedzialnym za ich bezpośrednią realizację jest Operator. Reklamacja winna zawierać wskazanie Użytkownika oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń. Razem z reklamowanym towarem prosimy o dołaczenie kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury Vat). Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia Operator zwraca się do Użytkownika z prośbą o podanie dodatkowych szczegółów. Operator rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania, rozumianej jako prawidłowe i pełne przedstawienie opisu reklamacji, zastrzeżeń i żądań Użytkownika. W przypadku niemożności załatwienia reklamacji w powyższym terminie Operator informuje o tym Użytkownika podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
JAK ODSTĄPIĆ OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ? Zgodnie z regulaminem, każdy Klient naszego sklepu, w przypadku zawarcia umowy na odległość ma prawo dokonać zwrotu towaru (nawet bez podania przyczyny) w przeciągu 14 dni od jego otrzymania. Wówczas umowa zawarta na odległość uważana jest za niezawartą a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, natomiast to co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Aby przyśpieszyć procedurę zwrotu, prosimy o wypełnienie oświadczenia i dołączenie go do przesyłki razem ze zwracanym towarem oraz dowodem zakupu (paragon lub kopia faktury VAT).
Zwracany towar prosimy odesłać na wskazany adres:
Magazyn K-Consult Sp. z o.o.
Gdańsk - Kowale Distribution Centre
ul. Magnacka 15
80-180 Gdańsk – Kowale
Przesyłka zwrotna odbywa się na koszt Klienta, dlatego też do wyboru Klienta pozostawiamy formę doręczenia paczki (kurier, poczta etc.) - prosimy tylko o bezpieczne zapakowanie przesyłki. Po otrzymaniu przesyłki zgodnie z powyższymi wytycznymi, zwrotu pieniędzy dokonamy niezwłocznie (nie dłużej niż w przeciągu 14 dni).
Wzór oświadczenia o odstąpieniu:
Niniejszym oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zmianami) odstępuję od poniższej umowy sprzedaży:
Numer zamówienia i/lub nr dokumentu sprzedaży:
Data odbioru towaru:
Lista zwracanych produktów w przypadku zwrotu części zamówienia:
Dane konsumenta: imię i nazwisko
adres konsumenta
telefon
adres e-mail
nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy
(DATA i podpis konsumenta)
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all*************@************** (pokaż)
- 606 *** *** (pokaż)
- (22* *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Witamy serdecznie w
internetowym salonie fotograficznym Sigma Pro-Centrum Warszawa.
Jako oficjalny przedstawiciel marki Sigma w Polsce, oferujemy usługi na najwyższym poziomie. Poprzez doskonałą jakość produktu oraz profesjonalną obsługę, pragniemy zaspokoić potrzeby i oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Najważniejszy jest dla nas Klient w pełni zadowolony z dokonanego zakupu.
Sieć Pro-Centrum została stworzona 12 lat temu (listopad 2005 pierwsze Pro-Centrum –Warszawa). Naszym głównym celem jest dotarcie do jak największej ilości użytkowników sprzętu fotograficznego i zapewnienie im możliwie najbardziej komfortowych warunków pracy, a także zabawy, podczas codziennego fotografowania. Oferta Sigma Pro-Centrum skierowana jest zarówno do profesjonalistów, jak i amatorów fotografii.
Miło mi Państwa poinformować, iż cała idea Sigma Pro-Centrum została nagrodzona przez polski serwis internetowy o fotografii Fotopolis.pl !
Pozostałe informacje
telefon: 606 912 295
telefon: (22) 569 63 73
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu