Siemens Sl45 Sensorintelligence Ts45350 GW FV (6541506162)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
949,00 zł
z 6 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 32,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • stan: nowy
  • kolor dominujący: inny
  • marka: Siemens
  • moc (W): 3100
  • rodzaj stopy: inna

Godziny pracy: Pn-Pt: 8:00 - 16:00

ul. Piękna 66, 60-589 Poznań
Siemens Sl45 Sensorintelligence Ts45350
Skrócony opis:

Siemens Sl45 Sensorintelligence Ts45350

PRODUCENT : Siemens

KOD PRODUCENTA: TS45350

Towar jest NOWY, oryginalnie zapakowany w fabrycznym opakowaniu z gwarancją producenta.

Do każdego zakupu dodajemy paragon fiskalny lub Fakturę Vat


Specyfikacja produktu:

Żelazko ze stacją parową SIEMENS model TS45350

Żelazko ze stacją parową SIEMENS model TS45350 o mocy 3100 W i ciśnieniu aż 6 bar jest niezawodne w prasowaniu wszelkich zagnieceń. Przycisk "Eco"pozwala na oszczędności energii do 25% i 40% wody. Duży, dotykowy panel sterujący ułatwia użytkowanie.

Żelazko ze stacją parową SIEMENS model TS45350 o mocy 3100 W i ciśnieniu aż 6 bar jest niezawodne w prasowaniu wszelkich zagnieceń. Dzięki zaawansowanemu systemowi Steam możliwa jest lepsza dystrybucja pary dla jeszcze skuteczniejszego prasowania, a przycisk "Eco"pozwala na oszczędności energii do 25% i 40% wody. Prasowanie na sucho i na mokro oraz pionowy wyrzut pary sprawiają, że żelazko TS45350 wyprasuje każdą tkaninę. Duży, dotykowy panel sterujący ułatwia użytkowanie.

Dane techniczne:

  • moc: 3100 W
  • ciśnienie pary: 6 bar
  • stopa: tytanowo-glissée z kanalikami parowymi
  • zaawansowany system Steam: lepsza dystrybucja pary poprzez optymalny kształt i rozmieszczenie otworów wylotowych pary
  • duży wyjmowany pojemnik na wodę: 1,3 litra z możliwością dopełniania go w każdej chwili
  • możliwość używania wody z kranu
  • szybkie nagrzewanie
  • regulacja ilości pary
  • duży, łatwy w obsłudze dotykowy panel sterujący
  • filtr antywapienny
  • wyrzut pary 250g/min
  • system bezpieczeństwa
  • przycisk "Eco": do 25 oszczędności energii% i 40% oszczędności wody
  • pionowy strumień pary do odświeżania ubrań
  • przypomnienie o czyszczenia urządzenia z osadów wapnia
  • długi wąż parowy (1,8 m) pomiędzy stacją bazową i żelazko
  • kontrolka "pusty zbiornik" i "gotowość pary"
  • prasowanie z para i na sucho
  • antypoślizgowe nóżki
  • podświetlany wyłącznik główny
Fotorafie produktu:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska pobraniowa 32,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 616115530
    Pracujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00
  • tres_solei@wp.pl
    Odpowiadamy do 48h. Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi ponów pytanie.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy - zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMA. Numer ten można uzyskać za piszą maila na adres telby@wp.pl . Numer RMA powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. ROSSA nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez ROSSA. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Wzór oświadczenia od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] .......................................................................................................... Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................. numer oferty................................................................... Data zawarcia umowy to .............................................., data odbioru ................................................................... Imię i nazwisko................................................................ Login Allegro................................................................... Adres ................................................................................ Data.................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Informacje o firmie: Aneta Bałabańska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ANETA BAŁABAŃSKA „ROSSA” (zwaną dalej „ROSSA”), w Poznaniu (60-589), przy ulicy Pięknej 66, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha pod numerem 31358, obecnie wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 886-147-05-85, REGON: 300074555. Procedura reklamacji 1. W przypadku, gdy kupujący stwierdzi wadę zakupionego towaru, może on złożyć reklamację z tytułu rękojmi - podstawa prawna Kodeks Cywilny. 2. W celu skorzystania z uprawnień reklamacyjnych, o których mowa w ust. 1 powyżej, kupujący powinien wystosować do ROSSA na adres: Poznań 60-589, ul. Piekna 66, pismo w tym przedmiocie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz numer zamówienia i podstawę prawną uprawnień. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w formie e-mail, bądź jeżeli nie będzie to możliwe w formie pisemnej. 3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wypełnionego pisma reklamacyjnego. 4. Reklamowany towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 5. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, ROSSA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru. 6. Zwracane towary, w celu usprawnienia obsługi, kupujący powinien opatrzyć numerem zwrotu RMA. Numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Numer ten można uzyskać pisząc e-mail na adres: telby@wp.pl. Brak numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie towaru. 7. Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i ROSSA) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru.

pozostałe informacje

Informacje o firmie: Aneta Bałabańska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ANETA BAŁABAŃSKA „ROSSA” (zwaną dalej „ROSSA”), w Poznaniu (60-589), przy ulicy Pięknej 66, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha pod numerem 31358, obecnie wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 886-147-05-85, REGON: 300074555. Termin realizacji zamówienia. 1. Termin realizacji zamówienia podany jest na każdej aukcji, jeżeli uległby wydłużeniu zostaniecie państwo o tym poinformowani mailowo lub telefonicznie. 2. W przypadku zamówień dokonanych przez przedsiębiorców, zastrzegamy maksymalny termin realizacji zamówienia na podstawie art. 543'1§1 Kodeksu cywilnego do 30 dni. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. 1. Rossa informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze zm.). 2. Jeżeli Klient nie jest konsumentem, sądem właściwym dla rozpatrywania sporów związanych z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem umowy sprzedaży między stronami jest wyłącznie sąd właściwy dla siedziby ROSSA. Sposób zapłaty: 1. Wpłata przelewem na rachunek Rossa. 2. Wpłata przez płatności Allegro. W/w wpłaty należy dokonać w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu towaru przez Allegro.pl 3. Płatność za pobraniem. Gwarancja jakości producenta. Jeżeli produkt objęty jest gwarancją jakości producenta bądź importera, informacja ta zawarta jest w opisie produktu. Długość gwarancji wynosi zazwyczaj 2 lata dla konsumenta i 1 rok w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę. W przypadku chęci uściślenia długości gwarancji prosimy o kontakt. Pozostałe postanowienia regulaminu. 1. Firma Rossa zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży