SIEKIERA ROZŁUPUJĄCA BELLOTA HISZPANIA 1200g (6482124316)

14 dni do końca
cena kup teraz
133,00 zł
z 150 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

O firmie | Nasze aukcje | Dodaj do ulubionych | Zadaj pytanie


Nasiona traw

Agrowłókniny

Nawozy

Środki ochrony roślin

Siatki

Pozostałe


PREZENTUJEMY PAŃSTWU

Siekiera 8130 - 1200g

Renomowanej Hiszpańskiej firmy:

Firma Bellota jest obecnie na europejskim rynku od ponad stu lat. Obecnie wchodzi również na rynek Polski. Bellota zatrudnia ok. 3000 osób na całym świecie, posiada liczne fabryki (Hiszpania, Meksyk, Kolumbia, Wenezuela, USA, Dania), jest jednym z największych producentów sprzętu ogrodniczego i budowlanego na świecie. Firma produkuje najwyższej jakości sprzęt dla profesjonalistów jak również niezawodne narzędzia dla miłośników ogrodnictwa, tak więc każdy dobierze odpowiedni sprzęt do swoich potrzeb. Wszystkie metalowe elementy są starannie wykuwane w jednym kawałku, podwójnie hartowane i precyzyjnie ostrzone.

Kuty obuch, ksztalt zapobiega zakleszczeniu. Trzonek wykonany z drewna bukowego. Siekiera posiada gumową oslonkę na ostrze.

CHARAKTERYSTYKA

- trzonek wykonany drewna

- całkowita długość 700m

- szerokość ostrza 130mm

- waga siekiery bez trzonka 1200g

Siekiera wykonana jest z trwałej polerowanej kutej stali chromowo-wanadowej (bardzo wysoka wytrzymałość zmęczeniowa)

Bellota to Hiszpański producent narzędzi ogrodniczych wykorzystujacy najwyżeszej klasy materiały i technologie do produkcji swoich narzędzi i akcesorii !!!

Zobacz inne aukcje GardenFlora:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Najedź kursorem myszki na interesujący Cię element

poniżej aby dowiedzieć się więcej



Wykorzystanie zdjęć i opisów bez zgody będzie traktowane jako nielegalne i pociągnie za sobą odpowiedzialność prawną . USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych DZIENNIK USTAW Nr 24, poz. 83
narzogro
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u BajecznyOgrod_pl za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • SGB - BANK S.A. 46 8164 0001 2002 0007 8285 0001
    • ING Bank Śląski S.A. 06 1050 1139 1000 0023 2000 7194
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt wysyłki wiekszej ilości na stronie o-mnie
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiór osobisty towaru: GardenFlora Home&Garden ul. Fabryczna 13 85-741 Bydgoszcz (Brama wjazdowa na wysokości czterech flag reklamowych Galerii Pomorskiej)

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3.Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: http://gardenflora.pl/pliki/Oswiadczenie_o_odstapieniu_od_umowy.doc Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5.Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9.W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

reklamacje

Rękojmia 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem jednego roku od dnia Dostawy. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: GardenFlora ul. Fabryczna 13, 85-741 Bydgoszcz. Klient może dodatkowo złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@gardenflora.pl. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6.Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

pozostałe informacje

Akceptujemy płatności PayU. PayU pozwala w wygodny i bezpieczny sposób płacenia za zakupy na naszych aukcjach. Od momentu dokonania płatności w przeciągu kilku minut otrzymujemy informację od systemy PayU o dokonanej wpłacie. Wszystko z najwyższymi standardami bezpieczeństwa danych i całkowicie za DARMO! PRZELEW TRADYCYJNY SGB: 46 8164 0001 2002 0007 8285 0001 ING Bank Śląski: 06 1050 1139 1000 0023 2000 7194 Deutsche Bank: 02 1910 1048 2121 4276 1219 0001 W tytule przelewu tradycyjnego prosimy koniecznie podać nazwę użytkownika z Allegro. DANE DO PRZELEWU Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jakub Chwieduk ul. Bohaterów Kragujewca 2/10 85-863 Bydgoszcz Towar wysyłamy: - Kurier: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - Poczta Polska + Pocztex Kurier 48: poniedziałek, środa, piątek - Paczkomaty: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek (Wysyłka nie jest realizowana w soboty, niedziele i święta) UWAGA !!! Przed odbiorem przesyłki prosimy koniecznie sprawdzić, czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i odpowiednio zabezpieczone. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by sporządził "Protokół Szkody" Poprawnie sporządzony protokół będzie podstawą do reklamacji. ODBIÓR OSOBISTY GardenFlora Home&Garden Group ul. Fabryczna 13 85-741 Bydgoszcz pn - pt 8:00 - 16:00 KOSZTY WYSYŁKI Koszty wysyłki dla każdej aukcji możesz sprawdzić na górze aukcji w zakładce "Dostawa i płatność" Jeśli kupujesz na naszych aukcjach kilka przedmiotów, koszyk Allegro sam obliczy odpowiednie koszty przesyłki.