Siatka do PIZZY 330 (6482476239)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,00 zł
z 679 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Siatka do PIZZY 330 (617540)

  • Wykonana z aluminium, solidna konstrukcja
  • Idealna do równego wypieku pizzy
  • Nie można myć w zmywarkach
Parametry
Średnica: 330

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń lub napisz:

+48 533 420 390 | +48 533 245 566 | sklep@gastroprofit.p­l

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - RATY

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - LEASING



  • Sprawdź przesyłkę przy odbiorze. Jeśli zauważysz uszkodzenia lub braki, spisz protokół szkody i niezwłocznie poinformuj nas o zdarzeniu. Dzięki temu, będziemy mogli złożyć skuteczną reklamację u przewoźnika i wymienić towar na wolny od wad.
  • Przesyłka powinna być u Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych, chyba że na aukcji podany jest dłuższy termin. Jeśli po tym czasie zamówienie nadal nie dotarło, skontaktuj się z nami. Pomoże to uniknąć nieporozumień. W okresach świątecznych, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
  • Sporadycznie zdarza się, że dany towar jest chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji niezwłocznie o tym informujemy.
  • Sprzedawane przez nas produkty posiadają atest / deklarację zgodności i są dopuszczone do kontaktu z żywnością.
  • Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
  • Szczegółowy regulamin znajdziesz w sekcji "Informacje od sprzedającego".

Szybka wpłata przez PayU.

Przelew na konto:
68 1160 2202 0000 0001 0559 8048

Przy odbiorze osobistym
w naszym sklepie.

Płatność kurierowi
przy odbiorze przesyłki.

Atrakcyjne finansowanie
przy zakupach na raty.


Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Hurtownia gastronomiczna w Krakowie - sklep stacjonarny: ul. Nad Zalewem 1 (wejście od ul. Królowej Jadwigi) 30-235 Kraków telefon stacjonarny: +48 12 307 11 81 telefon komórkowy: +48 533 420 390 e-mail: biuro@gastroprofit.pl

kontakt

  • 533 24 55 66
    Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w soboty w godzinach 10-14
  • 533 42 03 90
    Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w soboty w godzinach 10-14
  • 12 307 11 81
    Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
GastroProfit.pl
Nad Zalewem 1 (wjazd od ul. Królowej Jadwigi)
30-235 Kraków
Polska
 
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku części zamiennych do urządzeń elektrycznych oraz gdy towar jest robiony na zamówienie np. wszystkie meble nierdzewne, torby i plecaki termoizolacyjne. W takiej sytuacji zwroty nie będą przyjmowane. Po odstąpieniu od umowy, otrzymasz od nas zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę. Zwrot towaru odbywa się na Twój koszt, chyba że zostało to uzgodnione inaczej ze Sprzedawcą. Zwrot pełnowartościowego towaru przez Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem, jest możliwy wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru. W takim przypadku Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej netto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz do dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną odbywa się na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

reklamacje

Zgłoszenia usterek oraz reklamacje prosimy składać mailowo lub pisemnie na adres sklepu stacjonarnego.Wszystkie sprzedawane przez nas towary są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta (z wyjątkiem produktów firmy Potis, które są objęte 6-miesięczną gwarancją producenta), chyba że z opisu na aukcji wynika co innego.W przypadku klientów nie będących Konsumentami, rękojmia na wady produktu jest wyłączona (art. 558. Kodeksu Cywilnego). Przesyłki do wagi 15 kg odsyłane są do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu na koszt Klienta.Przesyłki ważące powyżej 15 kg, posiadają gwarancję "od drzwi do drzwi". Wysyłamy po nie swojego kuriera. W przypadku przedmiotów o dużej wadze lub gabarytach, wysyłamy serwis pod wskazany adres. Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki do transportu.Czas naprawy wynosi zwykle 7-14 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, że w szczególnych sytuacjach czas ten ulegnie wydłużeniu.

pozostałe informacje

Sklep stacjonarny: GastroProfit.pl Nad Zalewem 1 (wjazd od ul. Królowej Jadwigi) 30-235 Kraków 533 24 55 66 Dostawa: Zamówiony towar wysyłamy wyłącznie firmami kurierskimi. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie lub po otrzymaniu informacji o wyborze przesyłki za pobraniem. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy.Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków, należy spisać z kurierem protokół szkody i jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji.Jeśli z jakiegoś powodu wysyłka zamówienia nie może nastąpić w podanym na aukcji terminie, niezwłocznie informujemy o tym fakcie. Faktury: Do każdego produktu zakupionego na naszych aukcjach wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%. Dane do faktury VAT prosimy przesłać niezwłocznie po zakupie. Dowód zakupu wysyłamy z towarem lub pocztą. Meble nierdzewne: Wszystkie meble nierdzewne z naszej oferty są produkowane na zamówienie. Czas realizacji standardowego zamówienia to około 10 dni. W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten może ulec wydłużeniu. Opisy produktów: Dokładamy starań, aby opisy na naszych aukcjach były szczegółowe i możliwie najlepiej charakteryzowały sprzedawany przedmiot. Wymiary produktów podajemy według parametrów: szerokość x głębokość x wysokość. W przypadku aukcji z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meblami ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. Anulowanie zamówienia: Klient może anulować zamówienie drogą e-mailową. Anulowaniu nie podlega zamówienie, które zostało już wysłane do Klienta lub którego przedmiotem są meble ze stali nierdzewnej. Ochrona danych osobowych: Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Postanowienia końcowe: Sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli masz jakiś problem związany z transakcją, skontaktuj się z nami. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie spory w przypadku Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.