Volvo V70 D5, od osoby prywatnej, do negocjacji. (7294206767)

19 dni do końca

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rok produkcji: 2002
  • przebieg (km): 345000
  • pojemność silnika (cm3): 2400
  • moc (KM): 163
  • rodzaj paliwa: diesel
  • nadwozie: kombi
  • liczba drzwi: 4/5
  • liczba miejsc: 5
  • napęd: na przednie koła
  • kolor: niebieski
  • lakier: metalik
  • kierownica po prawej (Anglik): nie
  • uszkodzony: nie
  • skrzynia biegów: automatyczna
  • klimatyzacja: automatyczna dwustrefowa
  • oświetlenie: światła przeciwmgłowe
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: ABS, alarm, aSR (kontrola trakcji), eSP (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera
  • wyposażenie - komfort: elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane fotele, elektrycznie ustawiane lusterka, ogrzewanie postojowe, podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane przednie siedzenia, tapicerka jasna, tapicerka skórzana, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy
  • wyposażenie - multimedia: CD, nawigacja GPS, radio fabryczne
  • wyposażenie - pozostałe: alufelgi, centralny zamek, hak, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy, relingi dachowe, szyberdach, tempomat
  • informacje dodatkowe: zarejestrowany w Polsce, bezwypadkowy

Opis

Witam

Wystawiam na sprzedaż swój samochód Volvo V70. Samochód został wyprodukowany w 2002 roku. Pod maską została umieszczona wysokoprężna jednostka D5 pierwszej generacji sprzężona z automatyczną pięciobiegową skrzynią Aisin. Samochód posiada bogate wyposażenie. Znajdziemy tam min: wysokiej klasy audio z subwooferem, klimatyzację dwustrefową, ogrzewanie postojowe z programowaniem, szyberdach, tempomat, wielofunkcyjną kierownicę, elektryczny fotel…

Pierwsze pięć lat samochód spędził w Niemczech, skąd przyjechał w 2007 roku z przebiegiem 170 tys km. Do 2015 roku był własnością drugiego kierowcy. Jestem trzecim właścicielem od nowości, a aktualny przebieg samochodu wynosi 345 tys km.

Od początku eksploatacji prowadzona jest książka serwisowa, w której są odnotowane najważniejsze kwestie. I tak na przykład w ciągu ostatnich kilkudziesięciu tysięcy km wymieniono kilka droższych podzespołów jak poniżej:

- wymiana hydro-popychaczy

- wymiana wtryskiwaczy

- wymiana przednich amortyzatorów Sachs

- wymiana górnej i dolnej poduszki podciśnieniowej

- wymiana kompresora klimatyzacji

- wymiana czujnika sterowania turbiną

- wymiana turbiny

- wymiana akumulatora (2017r) 100Ah

- wymiana mat grzewczych lusterek wstecznych oraz szkieł na asferyczne

- wymiana pompy Vacuum oraz przewodów podciśnienia na silikonowe

- wymiana zbiorniczka płynu chłodzącego

- wymiana płynu wspomagania kierownicy

- wymiana dwóch przewodów gumowych na łączeniu turbina-intelcooler-głowica

- wymiana oleju w skrzyni biegów metodą dynamiczną Revanol T IV

- wymiana tarcz i klocków z przodu

- wymiana łożyska lewy przód

- wymiana rozrusznika miesiąc temu

Wymienione powyżej podzespoły są aktualnie w nienagannej kondycji i długo posłużą.

Przez ostatnie trzy lata samochód służy mi dzielnie w codziennej eksploatacji. Odbył również kilka dłuższych wycieczek wakacyjnych również tych na południe Europy. Jego bezawaryjność budzi zaufanie u kierowcy i pasażerów. Niewątpliwą zaletą jest tutaj mało wysilony silnik, na którym obecny przebieg nie zrobił specjalnego wrażenia. Odpala na dotyk przez cały rok, ciągnie jak tur, w trasie spala 5-7 w zależności od prędkości. 

To samo mogę powiedzieć o skrzyni automatycznej. Podczas wymiany, stary olej nie był czarny, więc musiał już być wymiany wcześniej, a obecnie jest świeży różowy Revanol na którym przejechałem 7 tys km. Skrzynia pracuje super, czasem delikatnie stuknie na R, ale poza tym nie mam jej nic do zarzucenia. Jak się rozgrzeje płynnie zmienia biegi zarówno w górę jak i w dół, lock-up się zapina i rozpina poprawnie. To wszystko czyni jazdę niezwykle przyjemną.

Webasto działa poprawnie. Można ustawić dwie godziny, o których wnętrze ma być ogrzane do ustawionej temperatury. Przy okazji na szybie stopi się lód i śnieg, a silnik wstępnie zostanie podgrzany. Zdecydowanie polecam to rozwiązania w każdym aucie.

Samochód ma demontowalny hak, którego używałem do przewozu rowerów.

Jeżeli chodzi o minusy:

Auto nosi odpowiednie do czasu i przebiegu rysy na lakierze, a na prawych drzwiach pojawił się mały bąbel.

Skóra na fotelu kierowcy jest rozdarta, mi to nie przeszkadzało, ale najładniej to nie wygląda.

Aktualnie do zrobienia są wahacze z przodu  oraz hamulce z tyłu.

Samochód ma dwuletnie opony całoroczne z przodu GoodYear Vector4season 215/55/16, natomiast z tyłu trzyletnie zimowe Kormoran w tym samym rozmiarze, planowałem je trochę zużyć i też kupić całoroczne.

Nawigacja nie czyta płyty, w takim stanie kupiłem samochód i nie ruszałem tego bo i tak używam nawigacji z telefonu. Ale z tego co udało mi się ustalić to wymagana jest regulacja mocy lasera.  Radio z  zmieniarką na cztery nośniki z kolei czyta tylko dobre jakościowo płyty CD.

Jeżeli szukasz samochodu, w którym naprawdę dużo elementów jest już powymieniane, samochodu pewnego, który gotowe jest by zawieść Cię gdzie tylko zechcesz, a przy okazji zabierze tam Twoją rodzinę i masę bagażu, to może być to oferta dla Ciebie.

Powód mojej sprzedaży jest prozaiczny: możliwość zakupu troszkę młodszego i równie zadbanego egzemplarza.

Zapraszam do kontaktu oraz na jazdę próbną, możemy też się umówić w dowolnym serwisie w okolicy.

Tel 662 207 597.

Samochód jest oczywiście opłacony i ma aktualny przegląd techniczny.

Sprzedaż możliwa jest tylko po oględzinach. Cena do negocjacji.

Lokalizacja
Kraków, woj. małopolskie

Faktura

Nie wystawiam faktury
O sprzedającym
bartekm11
Wyświetlenia:278
Numer oferty:7294206767
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry