Mercedes W124 Salon Polska, Technicznie Igła (7232987193)

zakończona

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rok produkcji: 1991
  • przebieg (km): 397000
  • pojemność silnika (cm3): 2000
  • moc (KM): 75
  • rodzaj paliwa: diesel
  • nadwozie: sedan
  • liczba drzwi: 4/5
  • liczba miejsc: 5
  • kolor: bordowy
  • uszkodzony: nie
  • kraj pochodzenia: Polska
  • informacje dodatkowe: zarejestrowany w Polsce
  • pochodzenie: krajowe
  • skrzynia biegów: manualna
  • wyposażenie - pozostałe: hak, centralny zamek, otwieranie pilotem

Opis

Szanowni Państwo.

Wystawiam na sprzedaż Mercedesa W124 którego kupiłem od pierwszego właściciela w 2006 roku.

Mercedes został zakupiony jako nowy w 1991 roku w salonie Sobiesława Zasady w Warszawie.

Od momentu zakupu dokonywałem wiekszych i mniejszych napraw jak również uzupełniałem różne zaślepki i spinki które odpadły ze starości lub zostały zagubione przez mechaników.

Niestety nadszedł czas na sprzedaż Mercedesa który stoi od 6 lat w garażu podziemnym i marnieje gdyż na codzień jeżdzę innym samochodem.

Przebieg który zrobiłem od momentu zakupu to tylko 60.000km, aktualny przebieg wynosi prawie 400.000 km i jest przebiegiem autentycznym.

Jeżeli oglądałeś już jakieś W124 to zapraszam na jazdę próbna, gwarantuję że będzie to jeden z lepszych ogladanych. W moim Mercedesie nic nie stuka i nie puka, nie pływa i dobrze trzyma się drogi. Nie jest to demon prędkości bo ma tylko 75 koni w dieslu ale są to konie uparte i tanie w utrzymaniu. Spalanie w mieście 7 l/100km, w trasie udało mi się zejść do 5,2 l/100km ropy.

Ścigać się nim nie da rady ale bezpiecznie, tanio i komfortowo podróżować można.

Przedstawiam listę dokonanych zakupów i napraw z orientacyjnym cenami które pamiętam, naprawy dokonywane sukcesywnie na przestrzeni od 2006 do 2012 roku:

1. Pompa wody SKF,

2. Pompa vacum/podciśnienia Pierburg (ok 700 pln),

3. Amortyzatory Bilstein (ok 650 pln),

4. Sprężyny SUPLEX,

5. Szyba przednia SEKURIT z montażem (ok 600 pln),

6. Kompletny hamulec ręczny, linki, szczęki i regeneracja zacisków tylnych z wymianą (ok 800 pln),

7. Wymiana przewodów paliwowych od baku do pompy,

8. Drążek stabilizatora nowy oryginał, gumy stabilizatora LEMFORDER (ok 400 pln),

9. Amortyzator układu kierowniczego Meyle, dodam sprawny używany Bilstein'a.

10. Amortyzatorek pompy Bilstein,

11. Czyszeczenie odpowietrznika tylnego mostu z wymianą oleju,

12. Regulacja i uszczelnianie pompy wtryskowej na ul. Boryny w Warszawie,

13. Regeneracja wtryskiwaczy,

14. Wymiana przewodów powrotu na wtryskiwaczach - oryginał ASO,

15. Wymiana przewodów hamulcowych elastycznych i sztywnych (zamiennik miedziany)

16. Regeneracja rozrusznika,

17. Regeneracja alternatora,

18. Wkład stacyjki, Valeo (ok 160 pln),

19. Uszczelka bagażnika Meyle,

20. Uszczelniacze wału korbowego przód i tył,

21. Kompletne sprzęgło SACHS (ok 600 pln),

22. Linka gazu oryginał z ASO (ok 120 pln)

23. Podgrzewacz paliwa oryginał ASO (ok 350 pln),

24. Reperaturka wspornika układu kierowniczego LEMFORDER,

25. Wymiana uszczelki pod głowicą i jej pierwsze planowanie (ok 800 pln),

26. Hydrauliczne popychacze zaworów INA,

27. Pompa hamulcowa, nowa, zamiennik,

28. Kaseta zmiany biegów kupiona używana bez luzów,

29. Uszczelka dekla klawiatury oryginał ASO,

30. Poduszki silnika i skrzyni FEBI,

31. Gumy na cięgnach zmiany biegów z ASO,

32. Odpowietrznik baku paliwa oryginał ASO,

33. Korek baku oryginał ASO,

34. Czyszczenie sitka baku,

35. Gumy wału i podpora wału FEBI,

36. Ślizgi łańcucha SWAG,

37. Napinacz łańcucha, LEMFORDER,

38. Tuleje pływające tylnych kół, FEBI,

39. Metalowa osłona spodu silnika, nowa oryginał ASO (ok 1300pln),

40. Łożysko kiwaczki napinacza paska INA,

41. Amortyzator napinacza paska, Bilstein,

42. Termostat oryginał ASO (ok 150 pln),

43. Drązki kierownicze oryginał ASO,

44. Półosie używane założone od wersji kombi, grubsze mocniejsze i bez luzów,

45. Plecionka masowa silnik-karoseria oryginał ASO (ok 80 pln),

46. Przewód dolny układu chłodzenia silnik-chłodnica, oryginał ASO (ok 350 pln),

47. Świece żarowe, BERU,

Od razu po zakupie wymienione:

Układ wydechowy POLMOOSTRÓW,

Wszystkie gumy zawieszenia, sworznie, poduszki belki,

Mata wygłuszająca maski,

Pasek klinowy,

Rurki odmy,

Uszczelki komory silnika ASO,

Wszystkie żarówki wnętrza,

Silnik zalany jest olejem Orlen 10W40 od wymiany do wymiany bez dolewek, ten sam stan. Wczesniej zalewany był olejem Quaker State ale nastąpiły problemy z jego importem do Europy, ostatnie dwie wymiany były na Orlen o takich samych parametrach. Mercedes odpala za pierwszym razem nawet w duże mrozy (-27'C, dwukrotnie podgrzane świece żarowe).

Układ chłodzenia zalany jest płynem Prestone.

Karoseria ma kilka moich zaprawek i kilka miejsc korozji min. nad tylną szybą i na prawych przednich drzwiach.

Każda naprawa mechaniczna wykonywana była w warsztacie u śp. kolegi Zibiego na ul. Chełmżyńskiej który naprawiał same Mercedesy w których się specjalizował. Przez złe doświadczenia z innymi warsztatami mechanicznymi przy każdej naprawie byłem osobiście.

TELEFON KONTAKTOWY: 794 390 983 (jeżeli nie odbieram to proszę o telefon po godzinie 17.00)

Lokalizacja
Warszawa, woj. mazowieckie

Faktura

Nie wystawiam faktury
O sprzedającym
markusso77
Wyświetlenia:1639
Numer oferty:7232987193
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Na czasie