Dell Latitude 3460 i3-5005U 4GB 500GB W10PRO 3NBD (6999252782)

20 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 192,00 zł
z 4 sztuk

Pojemność dysku (GB):

Wielkość pamięci RAM:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • Niemcy 70,00 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność dysku (GB): 500
  • rodzaj karty graficznej: grafika zintegrowana
  • wielkość matrycy : 14" - 14.9"
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • seria procesora: intel Core i3
  • rozdzielczość (piksele): 1366 x 768
  • gwarancja: producenta
  • typ dysku twardego: HDD
  • kolor: odcienie czarnego
  • materiał: tworzywo sztuczne
  • model procesora: intel Core i3-5005U
  • taktowanie bazowe procesora (GHz): 2
  • powłoka matrycy: matowa
  • ekran dotykowy: nie
  • model karty graficznej: intel HD Graphics 520
  • wielkość pamięci RAM: 4 GB
  • szerokość produktu (cm): 341
  • wysokość produktu (cm): 23
  • głębokość produktu (cm): 245
  • waga produktu (kg): 1.9
  • system operacyjny: windows 10 Professional
  • komunikacja: bluetooth, lAN 10/100 Mbps
  • multimedia: czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
  • sterowanie: klawiatura, touchpad
  • złącza: HDMI, USB 2.0, USB 3.0, RJ-45, d-Sub (VGA), minijack 3,5 mm (audio)

opis



Dell Latitude 3460
i3-5005U2x2,0GHz/14,0"HD/4GB/500GB/USB3.0/Win10P
Dwurdzeniowyprocesor Intel Corei3-5005U
2x 2,0 GHz
4 GBpamięci operacyjnej
Pojemnydysk 500 TB
Matryca matowa 14.0" HD
Kartagraficzna:
- zintegrowana IntelHD Graphics 5500
produktz 3-letnią gwarancjąproducenta NBD
WiFi802.11 a/b/g/n
Wbudowana kamera internetowa
Oryginalnysystem operacyjny Windows 10Pro
64-bit w języku polskim




SPECYFIKACJA

Producent Dell Latitude 3460 +usługa
UKD3460I34G500GW1PC+USŁMOPOMOCY
Procesor IntelCore i3-5005U
2,0 GHz
2 rdzenie / 4 wątki
Karta graficzna Intel HD Graphics 5500
Matryca 14.0" HD (1366x768)
Matowa
Podświetlana diodami LED
Pamięć RAM 4 GB
Dysk twardy 500GB
Napęd optyczny brak
Czytnik kart tak
Dźwięk High Definition Audio
Porty 1x USB 2.0
1x Audiojack (3,5mm)
2x USB 3.1
1x VGA
1x HDMI
1x RJ-45
Kamera internetowa Tak, z mikrofonem
Komunikacja Karta bezprzewodowa WiFi802.11a/b/g/n
Bluetooth
LAN 10/100 Mbps
Czytnik linii papilarnych Nie
Klawiatura Wyspowa
Podświetlenie: nie Klawiatura numeryczna: nie
W standardzie QWERTY UK
Wymiary i waga Wysokość:23 mm x szerokość: 341 mm x głębokość: 245mm
Waga bazowa: 1,90 kg
Akumulator 4-komorowa
System operacyjny Windows 10Pro PL 64-bit
Informacja dodatkowe Wielodotykowy,intuic­yjny touchpad




1. W przypadku stwierdzenianiekompl­etnej przesyłki skontaktuj się z namitelefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl­.
2.W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisaćprotokół szkody w obecności kuriera.
UWAGA!Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki!
Wprzypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kurieraskontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkiewysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Naopakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze „ostrożnieszkło”. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktuuszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne-czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) orazprosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny zestanem faktycznym.



Prawo do odstąpienia od umowyprzysługuje Konsumentowi*w terminie 14dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należyprzesłać do nas oświadczenie( wzóroświadczenia )e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl .
Zostanienastępnie nadany numerzwrotu NZ, który należyumieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobieprawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełnionydrukoświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki(zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok).
Zwracanytowar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowaniei posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz zzałączonymidodatkam­i.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

*Konsumentemjest osoba, która nabywa towary na własny użytek,niezwiązanybe­zpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.




Gwarancja realizowana w trybie"Door to Door" (bez wychodzenia z domu):
Wcelu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz . Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkichrubryk.

Pootrzymaniu zgłoszenia zostanie nadanynumer serwisowy NZ,którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłkapowinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), aw widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.

Kupując nanaszej aukcji akceptujesz regulamin umieszczony w zakładce "informacjeod sprzedającego".


86 1240 5211 1111 0010 4677 7941


HITECHspółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
15-888 Białystok ul. K.Wyszyńskiego 2/1 lok.103
NIP:542-28-0­9-471 Regon:052206244

Kliknij aby obliczyć wysokośćraty:

Poradnikjak kupić sprzęt na raty:
____________________­____________________­____________________­____________________­_
Dla firm oferujemy doskonałyLeasing.
Jest to rozwiązanieszczególn­ie korzystne dla małych podmiotówgospodarczy­ch, gdyż proceduryprzyznawani­a tego rodzaju finansowania sązwykle prostsze, a decyzje podejmowane szybciej w porównaniudo trybu udzielania kredytu bankowego.
Przekonaj się jakie to proste!
Do każdej transakcji wystawiamyfakturę VAT 23%.
Faktura VAT znajdują się wkoszulce naklejanej na czarnej folii, w którą zapakowanajest paczka, pod kartką z informacją DOKUMENTY.


Wysyłkękurierską realizujemy za pośrednictwem firmy DHL.
SERWIS
Dodyspozycjinaszych klientów jest profesjonalny SERWISzarównogwaranc­yjny jak i pogwarancyjny, dzięki czemu oferujemy pomoctechniczną w czasie trwania oraz po gwarancji. Nasz serwis zapewniafachową obsługę i naprawę sprzętu komputerowego (m.in. reballing,wymiana matryc, modernizacja komputerów, odzyskiwaniedanych,w­ymiana układów zasilania, naprawa drukarek,monitorów),­a także instalację i konfigurację oprogramowania.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: BIAŁYSTOK, wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Czechy
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Irlandia
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Szwecja
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Litwa
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Włochy
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Francja
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Belgia
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Dania
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Hiszpania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Austria
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Białystok
Hallera 14D
15-814 Białystok
woj. podlaskie

  • poniedziałek 09:00 - 18:00
  • wtorek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja Dell Next Business Day jest gwarancją realizowaną przez producenta i liczoną od daty produkcji sprzętu. Dokładna data gwarancji podana jest w opisie aukcji.


GWARANCJA DELL „NEXT BUSINESS DAY”

Serwis u klienta następnego dnia roboczego to najszybsza i najlepsza forma serwisowania. Certyfikowany przez firmę Dell specjalista dokonuje naprawy w siedzibie klienta w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

HITECH spólka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Hallera 14 d
15-814 Białystok
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA USZKODZONEJ LUB NIEKOMPLETNEJ PRZESYŁKI 1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl 2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze ostrożnie szkło. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.


  

15.1) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu w przypadku rzeczy pochodzącej z rynku wtórnego , używanej lub oznaczonej jako odnowiona , regenerowanej , refurbished , pochodzącej z outletu producenta lub równoległych zwrotów konsumenckich. Odpowiedzialność sprzedawcy zostaje w tym przypadku ograniczona zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego 

15.2) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Procedura zgłaszania reklamacji opisana jest szczegółowo w dziale Informacje : gwarancja i serwis. Formularz zgłoszenia serwisowego do pobrania na dole. 

Klient obowiązany jest na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

15.3) W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W razie stwierdzenia istnienia takiego postanowienia zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski. 

16. Wszystkie przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki. W przypadku niekompletnej, bądź uszkodzonej przesyłki prosimy spisać protokół szkody. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

HITECH sp. z o.o. sp. k.
Hallera 14D
15-814 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl.
Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok). 
Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
*Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

O sprzedającym
HITECH_SKLEP1
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2086

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 858749761
  • 856547719
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. 15-888 Białystok ul.K. Wyszyńskiego 2/1 lok. 103 NIP:542-28-09-471 Regon:052206244 KRS: 0000557541 GIOŚ: E0005909WZ Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez: Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS nr 0000557541

Pozostałe informacje

UWAGA! W przypadku zakupu na kwotę powyżej 6500zł za POBRANIEM - odbiór sprzętu będzie możliwy tylko w najbliższym oddziale DHL! Kurier nie dostarczy przesyłki pod wskazany adres, będzie ona czekała na wpłatę i odbiór osobisty w najbliższym oddziale firmy. ___________________________________________________________________________________ 1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres email a.kropiwnicki@hitech.com.pl lub formularz kontaktowy . Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę internetową i portal aukcyjny allegro.pl. 2. Kupującym w sklepie internetowym może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem. 3. Korzystanie ze Sklepu internetowego odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie. 4. Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu internetowego są następujące: komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą standard HTML 5 i język JavaScript oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym 5. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów przez portal aukcyjny jest adres dostawy wskazany przez Klienta z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest sklep fizyczny firmy HITECH wybrany przez Klienta (spośród wskazanych na stronie internetowej sklepu). Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy drogą elektroniczną najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami wyrażonymi w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i obowiązują jedynie przy zakupie przez sklep internetowy. Na każdy sprzedany towar sklep internetowy wystawia faktury VAT. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. Towary dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich bądź za pośrednictwem poczty. Dostawa dokonywana jest tylko na terenie Polski. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w wybranym przez Klienta sklepie fizycznym firmy HITECH (spośród wskazanych na stronie internetowej sklepu). Klient ponosi koszty dostawy według opisu na aukcji. W przypadku zakupu towaru na raty, koszt dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej wynosi w każdym przypadku 30 zł. Dokładne sprawdzenie całkowitej ceny zamówienia Klienta wraz z kosztami dostawy możliwe jest po wrzuceniu wszystkich produktów do koszyka oraz po dokonaniu wyboru formy dostawy i płatności. 7. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego. Kupujący składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. 8. Zamówienia złożone w sklepie internetowym realizuje magazyn centralny na ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok, tel: 85 8749761 9. W przypadku braku w Sklepie internetowym zamówionego towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach. Jeżeli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi anulowanie zamówienia w całości lub części 10.Termin spełnienia świadczenia: - w przypadku, gdy towar w momencie zamówienia znajduje się na Naszym magazynie - 24 godziny od chwili potwierdzenia przez nas przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku konieczności dokonania czynności kompletacji sprzętu (zestaw) czas ten może się wydłużyć o kolejne 24 godziny. 11. Zapłata za towar może być dokonana w następujący sposób: a) Za pobraniem/gotówką w siedzibie firmy W zależności od wyboru sposobu dostawy, za przesyłkę należy zapłacić odbierając towar od kuriera firmy spedycyjnej lub na poczcie.. W przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru zapłata następuje w wybranym przez Klienta sklepie fizycznym firmy b) Przelew przedpłata Kwotę pokrywającą cenę zmówionego towaru, oraz koszt dostawy należy wpłacić na konto bankowe firmy HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. BANK PEKAO: 86124052111111001046777941 Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer aukcji, który wyświetlany jest po jego złożeniu. Zapłaty za towar oraz koszty dostawy należy dokonać nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. c) raty w systemie Santander. 15.1) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu w przypadku rzeczy pochodzącej z rynku wtórnego , używanej lub oznaczonej jako odnowiona , regenerowanej , refurbished , pochodzącej z outletu producenta lub równoległych zwrotów konsumenckich. Odpowiedzialność sprzedawcy zostaje w tym przypadku ograniczona zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego 15.2) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Procedura zgłaszania reklamacji opisana jest szczegółowo w dziale Informacje : gwarancja i serwis. Formularz zgłoszenia serwisowego do pobrania na dole. Klient obowiązany jest na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 15.3) W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W razie stwierdzenia istnienia takiego postanowienia zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski. 16. Wszystkie przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki. W przypadku niekompletnej, bądź uszkodzonej przesyłki prosimy spisać protokół szkody. 17. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie danych w procesie rejestracji uniemożliwia rejestrację i założenie konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez rejestracji konta Klienta. Administratorem danych osobowych Klientów jest HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Wyszyńskiego 2/1 lok. 103. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. 18. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym sklep może przyjąć zużyte urządzenie. 18a. Karta gwarancyjna PDF: https://www.hitech.com.pl/data/pliki/Karta_gwarancyjna_HITECH_po25.12.2014%29.pdf 18.b Informacja o rękojmi w pdf https://www.hitech.com.pl/data/pliki/Informacja_Rekojmia.pdf 19. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w ramach zakupów będą rozstrzygane przez sądy powszechne. 20. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 21. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.