QUAD YAMAHA GRIZZLY 125 2x4 2004r. RATY - DOSTAWA (6961101490)

10 dni do końca
cena kup teraz
10 900,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • marka: Yamaha
  • rok produkcji: 2004
  • przebieg [km]: 5000
  • pojemność silnika [cm3]: 125
  • moc [KM]: 15
  • napęd: 2x4
  • typ silnika: czterosuwowy
  • rodzaj napędu: łańcuch
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • skrzynia biegów: automatyczna
  • kolor: zielony
  • uszkodzony: nie
  • informacje dodatkowe: bezwypadkowy, pierwszy właściciel, serwisowany w ASO

GRIZZLY 125
rok prod. 2004 poj. 125 cm3

BEZ HOMOLOGACJI DROGOWEJ
nie podlega rejestracji

BEZ ŻADNEGO WKŁADU
********************­********************­********************­********************­*****
SKRZYNIA AUTOMATYCZNA + BIEG WSTECZNY
********************­********************­********************­********
QUAD PRZYGOTOWANY DO JAZDY PO PEŁNYM SERWISIE
ZAWIESZENIE NIE POSIADA ŻADNYCH LUZÓW
WSZYSTKIE PODZESPOŁY SPRAWNE
KAŻDY POJAZD PRZECHODZI NASZ SZCZEGÓŁOWY SERWIS
DZIĘKI CZEMU MASZ PEWNOŚĆ ŻE OTRZYMUJESZ POJAZD GOTOWY DO JAZDY
ZAKUPIONEGO U NAS QUADA OTRZYMUJESZ PO WYMIANIE OLEJU I FILTRÓW
Używamy tylko markowych produktów firmy CASTROL i MOTUL
--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­-------------
NASZEGO QUADA MOŻESZ ZAMÓWIĆ TELEFONICZNIE
NIE WYCHODZĄC Z DOMU
ZAPŁACISZ U SIEBIE - PRZY ODBIORZE POJAZDU
Na miejscu nasz kierowca wyjaśni szczegółowo obsługę i eksploatacje twojego quada

DOSTAWA POJAZDU NA TERENIE CAŁEGO KRAJU - GRATIS

NIE POBIERAMY ZALICZEK !!!
MOŻLIWOŚĆ DOWOZU W DZIEŃ ZAMÓWIENIA !!!
********************­********************­********************­***
Jeżeli nie masz pewności który pojazd będzie dla ciebie odpowiedni
zapraszamy na miejsce do naszego salonu gdzie jest kilkadziesiąt modeli quadów do wyboru.
NASZA PEŁNA OFERTA PONIŻEJ :


DODATKOWE WYPOSAŻENIE :
- pług śnieżny - 750 zł
- wyciągarka - 300 zł
- kufer (materiałowy) - 300 zł
- duży kufer z oparciem na tylny bagażnik - 900
- łańcuchy śniegowe na 2 koła - 150 zł
- pokrowiec na quada-150 zł



Dla klientów indywidualnych i firm wprowadziliśmy
prosty i wygodny system sprzedaży ratalnej
( bez zastawu i ubezpieczenia )
wypełnij poniższy formularz ratalny - a my oddzwonimy z decyzją :



Jesteśmy dynamicznie działającą firmą z profesjonalnym podejściem do klienta.
W naszej szerokiej ofercie proponujemy pojazdy ATV dla dzieci, młodzieży, dorosłych.
Bogata oferta pozwala na dopasowanie pojazdu do indywidualnych potrzeb użytkownika



ADRES FIRMY :
99-300 KUTNO
ul. Krośniewicka 30
PRACUJEMY W GODZINACH :
Poniedziałek - Piątek : 8 - 17
Sobota : 8 - 13
Niedziela : 10-12
--------------------­--------------------­--------------------­-------------------
Możesz dzwonić w godz. 8 - 20
Sprzedaż pojazdów - 609 900 952
Sprzedaż pojazdów - 609 900 900
Sprzedaż ratalna - 796 299 599
SERWIS i CZĘŚCI - 720 820 222

e-mail : biuro@primamotors.pl

© PanelReklamowy

wysyłka gratis
metody płatności
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT-marża

dane sprzedawcy

PRIMA MOTORS
KROŚNIEWICKA 30
99-300 KUTNO
NIP: 971-020-70-34
REGON: 611166130

PRIMA MOTORS

Firma PRIMA MOTORS od 2003 r. zajmuje się sprzedażą i serwisem pojazdów ATV, quadów, buggy.

W swojej ofercie posiadamy quady produkcji

Japońskiej, Amerykańskiej, Kanadyjskiej, Szweckiej, Koreańskiej i Chińskiej.

Ofertę naszą kierujemy do klientów indywidualnych jak i hurtowych. 

Na miejscu prowadzimy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz zapewniamy

części.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA
KROŚNIEWICKA 30
99-300 KUTNO
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA
KROŚNIEWICKA 30
99-300 KUTNO
PL
Dodatkowe informacje

Postanowienia ogólne 1. Sprzedawca internetowy [dalej Prima Motor] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, za pośrednictwem postalu aukcyjnego Allegro 2. Właścicielem jest: „PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA", z siedzibą w GOSTYNINIE 09-500, LEŚNIEWICE 54, NIP: 971-063-16-48, tel. 609 900 952, adres email: biuro@primamotors.pl 3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Prawo do odstąpienia od umowy 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3. Klient zwraca towar do Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. 7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie: a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, f) dostarczania prasy, g) usług w zakresie gier hazardowych. Reklamacje 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sprzedawcy reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 3. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sprzedawcy ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sprzedawcę takiej opinii. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sprzedawca. 5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.