Mercedes SL500 - Auto z mojej prywatnej kolekcji (6960416528)

11 dni do końca
cena kup teraz
66 500,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rok produkcji: 2003
  • przebieg [km]: 95000
  • pojemność silnika [cm3]: 5000
  • moc [KM]: 306
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • nadwozie: kabriolet
  • liczba drzwi: 2/3
  • liczba miejsc: 2
  • skrzynia biegów: automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
  • napęd: na tylne koła
  • kolor: złoty
  • lakier: metalik
  • kierownica po prawej (Anglik): nie
  • uszkodzony: nie
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: ABS, aSR (kontrola trakcji), centralny zamek, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, immobilizer, kamera cofania, poduszka powietrzna chroniąca kolana, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, światła przeciwmgłowe, światła xenonowe
  • wyposażenie - komfort: elektryczne szyby przednie, elektrycznie ustawiane fotele, elektrycznie ustawiane lusterka, klimatyzacja automatyczna, klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane przednie siedzenia, regulowane zawieszenie, tapicerka jasna, tapicerka skórzana, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy
  • wyposażenie - multimedia: CD, radio fabryczne
  • wyposażenie - pozostałe: alufelgi, elektrochromatyczne lusterka boczne, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy, ogranicznik prędkości, tempomat
  • informacje dodatkowe: serwisowany w ASO, zarejestrowany w Polsce

Witam Państwa

Mam do zaoferowania do sprzedaży wyjątkowy egzemplarz, wyjątkowego samochodu jakim bez wątpienia jest MERCEDES SL 500.

Moje auto pochodzi z roku 2003, jest w kolorze złoty metalik i ma jasne wnętrze (identycznie skonfigurowanym egzemplarzem jeździła Paris Hilton)

Moim autem Paris Hilton co prawda nie jeździła ale od dwóch lat gra w serialu Barwy Szczęścia.

Samochód posiadam od lat 5 i jest to jedno z siedmiu aut, które użytkuje w weekendy dla przyjemności (na co dzień niestety poruszam się nudnym rodzinnym kombi w dieslu).

Sl-em jak każdym z aut z mojej małej kolekcji staram się regularnie jeździć (co 2-3 tygodnie w słoneczne weekendy) aby się nie zastał. Zimą nie jest eksploatowany, natomiast jest regularnie odpalany i przetaczany, żeby opony nie zostały zdeformowane.

Mój samochód został sprowadzony ze Stanów w 2006r z potwierdzonym przebiegiem 14tys.mil.

Jako że w USA nie ma czegoś takiego jak papierowe książki przeglądów, w Polsce po sprowadzeniu wyrobiona została w ASO Mercedesa oryginalna książka serwisowa. Książka ta prowadzona jest aż do dzisiaj.

Aktualnie samochód ma oryginalny w pełni udokumentowany i potwierdzony przebieg 59600mil (około 95tys.km.)

Jak większość samochodów sprowadzonych ze Stanów auto było niestety delikatnie uszkodzone (niefabryczny lakier mają 3 elementy). Geometria i zbieżność są oczywiście w porządku. Przy kolizji nie było naruszeń konstrukcyjnych.

W Mercedesie jest regularnie co roku wymieniany olej (pełny syntetyk 5W30).
W 2015r w samochodzie wymienione zostały obydwa akumulatory.
W 2016r odnowiłem felgi, ponieważ miały już na rantach kilka obtarć. Założyłem również nowe opony Dunlop SP Sport Max GT (obecne są po przebiegu około 1000km)
W zeszłym tygodniu zauważyłem, że zaczęła delikatnie świszczeć jedna z rolek paska osprzętu – została oczywiście wymieniona.

Samochód nie ma żadnych luzów w zawieszenie, wycieków, itp. Wszystkie podzespoły pracują prawidłowo.

Działa całe wyposażenie z wyjątkiem wentylacji foteli (pewnie można to naprawić ale nie chciałem „rozbebeszać” tapicerki)

Do auta dokupiłem oryginalny WindShot i jako że część ta fabrycznie jest czarna i bardzo raziła zleciłem jej profesjonalne pomalowanie na jasny kolor, aby komponował się z wnętrzem.
Założyłem również kamerę cofania – ekran umieszczony jest w schowku, żeby nie psuć kompozycji wnętrza.

Jeśli chodzi o wyposażenie fabryczne to jest ono pełne. Auto ma między innymi:
- dwustrefową automatyczną klimatyzację
- pneumatyczne zawieszenie z możliwością podniesienia
- elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele z pamięcią
- oryginalne reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami
- system audio BOSE
- el.regulowaną kierownicę, szyby, lusterka boczne, oraz wsteczne wewnętrzne
- el.otwierany i zamykany sztywny dach
- komplet systemów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych

Auto generalnie nie nosi śladów użytkowania.

Silnik to jedna z najbardziej udanych jednostek Mercedesa z ostatnich 20 lat :
5,0 V8 o mocy 306KM – prosta konstrukcja, brak turbo, wtrysków bezpośrednich, itp.
Rozrząd przenoszony jest za pomocą niezniszczalnego łańcucha (powinien wytrzymać tyle co reszta auto czyli około 600-800tys.km.)
Skrz­ynia biegów jest również tradycyjna, czyli wytrzymała a nie delikatna i zawodna jak współczesne dwusprzęgłówki.

Osiągi samochodu nie są może sportowe ale na pewno wystarczające:
6,3s do 100km/h i V-max: 250km/h.

Auto zresztą nie prowokuje do ostrej jazdy, tylko nastraja do komfortowego, spokojnego przemieszczanie (najlepiej z otwartym dachem).

Spalanie jak na starą, porządną V ósemkę sprzed „ekomody” jest akceptowalne:
Spokoj­na trasa do 120 – 10L, miasto - 15L.

Pojemność bagaźnika wynosi przyzwoite 320L, więc można się spokojnie wybierać na weekendy do Mikołajek, czy Sopotu.

Samochód jest aktualnie w tak zwanym dołku cenowym. Jego wartość nie powinna już dużo spadać a za klika lat powinna zacząć wzrastać.

Koszty utrzymania wbrew ogólnie panującym opiniom nie są wysokie – jest to dość prosta i wytrzymała konstrukcja. Większość elementów mechanicznych jest od lat stosowana w innych modelach Mercedesa, dlatego jest dużo dobrej jakości zamienników. Model jest znany mechanikom.

Auto świetnie się prezentuje i wielokrotnie miałem zapytania czy nie wynajął bym go do ślubu.
Nigdy nie byłem zainteresowany tego typu propozycjami, ale jakby ktoś chciał to myślę, że samochód mógłby na siebie w ten sposób zarabiać.

Ja zdecydowałem się go sprzedać, ponieważ kupiłem od znajomego ładnie utrzymanego SECa 560 a w garażach ilość miejsc mam niestety ograniczoną.

Mercedes zarejestrowany jest na osobę fizyczną (nie mam go wprowadzonego do firmy) i dlatego sprzedawany będzie na podstawie umowy kupna – sprzedaży.

Mogę pomóc w załatwieniu kredytu.

Generalnie nie interesuje mnie zamiana (chyba że na coś naprawdę ciekawego i nietuzinkowego)

Samochód mogę odstawić na sprawdzenie do dowolnego ASO Mercedesa w okolicach Warszawy.

Poważnie zainteresowanych zapraszam do odbycia jazdy próbnej (najlepiej w ciepły, słoneczny dzień)

W przypadku pytań jestem do dyspozycji.

Sławomir Cichowski
Tel. 501 092 386

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje