BIDON ROWEROWY ALUMINIOWY 750ML /ABBEY (6953270691)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy
BIDON ROWEROWY ALUMINIOWY 750ML /ABBEY
Kod magazynowy: 21VD-ZAW
Producent:
ABBEY


Bidon rowerowy aluminiowy 750ml

  • materiał: aluminium
  • pojemność: 750 ml
  • wysokość: ok. 24,5 cm
  • średnica: ok. 7 cm
  • średnica wlewu: 2,7 cm
  • nietoksyczny, nie pochłania
  • smaków ani zapachów
  • zamykany ustnik z przykrywką
  • waga: ok. 130g

Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 2490 0005 0000 4500 6534 1971
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

TROPS
ul. Szarotkowa 4/5
35-604 Rzeszów
NIP: 813-334-97-86
REGON: 180173330

Firma TROPS działa na rynku od 2006 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 2 miliony zamówień. 99% klientów doceniło nasze starania i profesjonalne podejście do sprzedaży i obsługi. 

Adres biura handlowego i magazynu oraz adres do zwrotu paczek: 

TROPS

ul. Boya-Żeleńskiego 16/5 

35-105 Rzeszów


kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
TROPS Damian Skiba-Klaczkowski
ul. Boya-Żeleńskiego 16, lokal 5 (Budynek Inter-Bau)
35-105 Rzeszów
PL
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, poprzez przesłanie na adres sklepu ss24.pl lub przesyłając na adres e-mail: allegro@ss24.pl . Formularz odstąpienia od umowy: http://ss24.pl/upload/ss24/pdf_files/Others/odstapienie-od-umowy-ss24-pl.pdf

Wypełniony formularz proszę również załączyć do paczki ze zwracanym towarem. 


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 ustawy o prawach Konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy: 

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 

4) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 

5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
TROPS Damian Skiba-Klaczkowski
Boya-Żeleńskiego 16/5
35-105 Rzeszów
PL
Dodatkowe informacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam Kupujący powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku braku gwarancji producenta Kupujący może składać reklamacje Sprzedawcy pod adresem allegro@ss24.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Po złożonej reklamacji kupujacy powinien oczekiwać na kontakt ze strony serwisu producenta. W niektórych producentach serwis przyjeżdża na miejsce do klienta a w niektórych wysyła kuriera po odbiór urządzenia. 

Informacje o czasie trwania gwarancji i miejscu realizacji znajdują się również na stronie internetowej www.ss24.pl.

Sklep ss24.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres allegro@ss24.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep / serwis albo sklep nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. SklepSportowy24.pl  rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sklep ss24.pl