Czytnik ebook inkBOOK Classic 2 + ebook GRATIS! (6921676501)

12 monet
47 osób kupiło 47 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
349,00 zł
319,00 zł
z 199 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inkBOOK
  • wielkość wyświetlacza (w calach): 6
  • informacje dodatkowe: ekran dotykowy, obsługa kart pamięci, wi-Fi

opis

Paula Hawkins

Zapisane w wodzie

Ta powieść dojrzewała we mnie od dłuższego czasu - Paula Hawkins powraca z thrillerem, na który czeka cały świat!

Jest coś nieodpartego w historiach, które sobie opowiadamy, w tym, jak świadomie lub nieświadomie można ukryć głosy i prawdy, zmyć wspomnienia i pogrążyć je w niepamięci.

Sekrety, Które mogą pociągnąć Cię na dno

Kilka dni przed śmiercią Nel Abbott dzwoni do swojej siostry. Jules nie odbiera, ignorując jej prośbę o pomoc. Nel umiera. Mieszkańcy miasteczka mówią, że skoczyła. A Jules musi wrócić do miejsca, z którego kiedyś uciekła - miała nadzieję, że na dobre - aby zaopiekować się swoją piętnastoletnią siostrzenicą.

Julia się boi. Tak bardzo się boi. Dawno pogrzebanych wspomnień, starego młyna, świadomości, że Nel nigdy by tego nie zrobiła.

Ale najbardziej boi się wody i zakola rzeki, które miejscowi nazywają Topieliskiem.

  • Format: EPUB
  • Wydawnictwo: Świat Książki

Fragment książki:

" Alec, obudź się. Obudź się! Nel Abbott nie żyje. Znaleźli ją w wodzie. Skoczyła“. „Julio, to ja. Musisz oddzwonić. Oddzwoń. Proszę. To ważne. Oddzwoń, jak tylko będziesz mogła, dobrze? Chcę… To ważne“. Kilka dni przed śmiercią Nel Abbott dzwoni do swojej siostry. Jules nie odbiera, ignorując jej prośbę o pomoc. Nel umiera. Mieszkańcy miasteczka mówią, że „skoczyła“. A Jules musi wrócić..."

Czytnik e-booków inkBOOK Classic 2 

inkBOOK Classic 2 to stylowy i funkcjonalny czytnik e-booków.  Od teraz - nie ważne, czy jesteś prawo- czy leworęczny i jak trzymasz czytnik - możesz dopasować funkcjonalność przycisków zmiany stron, by czytać jeszcze wygodniej.

Cechy produktu:

  • 6-calowy dotykowy ekran E Ink Carta™ w technologii e-papieru zapewnia znakomitą czytelność wyświetlanego tekstu oraz błyskawiczne zmiany stron
  • nie męczy wzroku przy wielogodzinnym użytkowaniu
  • Wygodna nawigacja fizycznymi przyciskami zmiany stron inkBUTTONS™ lub poprzez gesty na ekranie dotykowym
  • dostęp do milionów e-booków, artykułów, stron internetowych dzięki aplikacjom systemu ANDROID
  • obsługiwanie rozszerzenia plików: .epub (DRM/ADEPT), .fb2, .html, .mobi (bez DRM), .pdf (DRM/ADEPT), .rtf, .txt
  • złącza: 1x czytnik kart pamięci microSD (do 32 GB), 1x microUSB 2.0
  • wbudowana pamięć: 4 GB

Wygoda czytania i ergonomia

Dzięki niewielkim rozmiarom, lekkiej wadze oraz możliwości obsługi jedną ręką inkBOOK Classic 2 jest wygodniejszy niż książka. Dzięki ekranowi z e-papieru i proporcjach ekranu jest lepszy do czytania niż smartfon czy tablet.  

  • E-papier nie emituje światła, dlatego nie nadwyręża wzroku nawet przy wielogodzinnym czytaniu.
  • Ekran główny został przystosowany do błyskawicznej interakcji. Łatwo i szybko uzyskasz dostęp do ostatnio dodanych i czytanych pozycji
  • Czytnik kryje w sobie baterię o 30% większej pojemności od najpopularniejszych czytników, zapewniając tym samym dłuższe działanie na jednym ładowaniu
  • Dotknij, przytrzymaj czy przesuń. Z inkBOOKa korzystasz podobnie jak ze smartfonu i tabletu. Znane gesty pozwalają na wygodniejszą i szybszą pracę z urządzeniem
  • Ustaw preferowaną czcionkę, zmień jej rozmiar, ustaw marginesy, a nawet zmień orientację ekranu z pionowej na poziomą. Utwórz swoją idealną stronę, by czytać najwygodniej

Idealny na każdą kieszeń

Spośród urządzeń o podobnej cenie wyróżnia się: dotykowym ekranem E Ink Carta, dedykowanym oprogramowaniem i designem opracowanym w całości w Polsce.  Jest to najlepszy wybór w swojej kategori cenowej. 

Przyjazny i wydajny

Dzięki energooszczędnym podzespołom, e-papierowemu ekranowi i pojemnej baterii czas działania inkBOOK Classic 2 może wynosić nawet kilka tygodni, został także wyposażony w szybki, dwurdzeniowy procesor, który zarządzany jest przez system Android 4.2 bijący rekordy wydajności. Otwieranie e-booków czy aplikacji zajmuje niewiele czasu, zwiększając komfort użytkowania. 4 GB pamięci wewnętrznej i możliwość jej rozszerzenia przez kartę microSD pozwala trzymać przy sobie dziesiątki tysięcy publikacji.

Zaprojektowany z myślą o czytaniu

inkBOOK Classic 2 ma tylko 9 mm grubości i jest jednym z najlżejszych czytników na rynku. Jego unikalna i oryginalna konstrukcja została zaprojektowana tak, by wygodnie było go trzymać przez wiele godzin w jednej ręce. Dzięki wyraźnemu tekstowi i błyskawicznym zmianom stron czytasz szybciej bez zmęczenia oczu.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA : 

Ekran: 6 cali E Ink® Carta (EPD; 16-odcieni szarości) dotykowy (pojemnościowy) rozdzielczość: 800×600 pikseli (167 dpi)

Bateria: 2000 mAh Li-ION Polymer

Wymiary: 159×114×9 mm

Waga: 153 g

Procesor: Dual-Core Cortex A9 1.0 GHz

Pamięć : RAM: 512 MB

Wewnętrzna pamięć: 4 GB (1 GB = 1 miliard bajtów; faktyczna pojemność sformatowanego nośnika jest mniejsza)

Obsługa sieci bezprzewodowych: Wi-Fi (802.11b/g/n)

Porty:

  • micro-USB 2.0
  • port karty pamięci microSD do 32 GB

System operacyjny: Android 4.2.2

Języki: angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, polski, rumuński, czeski, arabski

Wsparcie dla systemów: Windows, Linux, MacOS

Wspierane formaty: Dokumenty i książki: EPUB i PDF (reflow) z Adobe DRM (ADEPT), MOBI (bez DRM), TXT, FB2, HTML, RTF

Kolor: Szary

Zawartość zestawu

  • inkBOOK Classic 2
  • Kabel micro USB
  • Skrócona instrukcja użytkowania
  • Karta gwarancyjna

*Po dokonaniu zakupu na maila zostanie przesłany kod rabatowy umożliwiający  DARMOWE pobranie ebooka "Zapisane w wodzie" - Paula Hawkins.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Arta Tech
Rybacka 9 (5p.)
53-656 Wrocław
email: allegro@artatech.pl
tel.: 71 750 90 14

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 15:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Regulamin Gwarancyjny inkBook


W celu zgłoszenia usterki prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem +48 71 750 90 98 bądź mail na serwis@artatech.com w celu weryfikacji sprzętowego uszkodzenia urządzenia. Serwis pomoże rozwiązać problem zdalnie lub skieruje urządzenie do naprawy w autoryzowanym serwisie. Przed skorzystaniem z pomocy prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi oraz stroną http://my-midia.com/pl/kontakt/


Warunki gwarancji:


Gwarancji udziela firma Arta Tech będąca dystrybutorem urządzeń inkBook. W niniejszym regulaminie zwana jest również Gwarantem. 

Wszystkie reklamacje odnośnie funkcjonowania produktu w normalnych warunkach pracy będą rozpatrywane przez serwis gwarancyjny. Po zbadaniu usterki podejmie on decyzję o naprawie lub wymianie produktu.


Niniejsza gwarancja traci ważność w następujących przypadkach (klient wciąż zachowuje prawo do płatnego serwisu):


  1. Brak znaków towarowych inkBook/inkWatch/inkPhone.
  2. Naruszenie plomb umieszczonych na urządzeniach lub podzespołach wchodzących w jego skład.
  3. Demontaż, nieautoryzowana naprawa lub czynności serwisowe. 
  4. Numery seryjne urządzenia zostały usunięte lub zmienione.
  5. Awaria lub uszkodzenie spowodowane przez użytkownika, nieprawidłowe użytkowanie lub użytkowanie niezgodnie z jego przeznaczeniem (ekspozycja na zbyt wilgotne lub zbyt suche środowisko, niestabilne napięcie, zbyt wysokie napięcie, itp.).
  6. Wszystkie uszkodzenia wynikające z wypadków, nieprawidłowego użytkowania, niewłaściwego podłączenia, nieumiejętnego obchodzenia się z produktem, stosowania siły, czynników zewnętrznych np. owady, działanie środków chemicznych, przepięcia etc.
  7. Uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi skutki. 
  8. Naturalna degradacja i zużycie sprzętu (naturalne zużycie obudowy, zużycie i starzenie).
  9. Uszkodzenia spowodowane przez siły natury (np. ogień, powódź, trzęsienia ziemi i inne katastrofy).
  10. Wady lub nieprawidłowe działanie urządzenia, spowodowane konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi aplikacjami a środowiskiem pracy. Wpływ wirusów komputerowych i szkodliwe oprogramowania

Warunki serwisowania:


  1. Naprawy w ramach bezpłatnego serwisu gwarancyjnego będą respektowane jedynie na podstawie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub na podstawie dowodu zakupu (oba dokumenty powinny zawierać datę zakupu, model produktu oraz nazwę sprzedawcy).
  2. Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy gwarancyjnej, gdy dane zawarte w dokumentach, o których była mowa powyżej będą nieprawidłowe, niekompletne, nieczytelne, zamazane, usunięte, zdarte etc. 
  3. Jeżeli nabyłeś urządzenie w swoim kraju, a minimalny okres gwarancji przewidziany przez prawo jest w Twoim kraju dłuższy niż 12 miesięcy to otrzymujesz gwarancje, która jest równa minimalnemu dopuszczonemu przez prawo okresowi gwarancyjnemu w Twoim kraju.
  4. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w możliwie najkrótszym czasie, nie przekraczając 21 dni roboczych od daty przyjęcia urządzenia na serwis. Termin ten może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu części zamiennych. 
  5. Firma ArtaTech będąca autoryzowanym serwisem zastrzega sobie prawo do wymiany uszkodzonych podzespołów produktów, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymieniane części i produkty stają się własnością serwisu, nie podlegają zwrotowi.
  6. Gwarancja obejmuje tylko komponenty/ podzespoły elektryczne (płyta główna, ekran etc.) - nie obejmuje obudowy, instrukcji, opakowania i innych akcesoriów. 
  7. Gwarant nie odpowiada za utratę danych etc. wskutek uszkodzenia urządzenia lub przeprowadzenia na urządzeniu czynności naprawczych przez serwis. Zaleca się okresowe dokonywanie archiwizacji danych, w tym w szczególności backup przed przesłaniem urządzenia do serwisu.

Materiały eksploatacyjne (w tym baterie):


Zużycie materiałów eksploatacyjnych (elementów, które z założenia wymagają okresowej wymiany w czasie eksploatacji produktu, np. baterii), na mocy niniejszej gwarancji firma ArtaTech zapewnia, iż bateria dołączona do produktu jest wolna od wad materiałowych i wykonawczych (na dzień pierwotnego zakupu) oraz pozostanie w takim stanie przez okres dwunastu miesięcy. Zużycie baterii zmniejsza jej pojemność wraz z czasem oraz ilością cyklów ładowania. Jest to zjawisko normalne i nie może być podstawą do reklamacji.


Pozostałe warunki:


W przypadku usterek okresowych, losowych czy trudnych do wykrycia, Gwarant może zażądać dokumentacji ukazującej usterki w formie zdjęć, wydruków czy też filmów. 

  1. W przypadkach wymienionych poniżej może zostać naliczona opłata za usługę door to door:
    1. jeśli wskutek ekspertyzy produktu dokonanej przez serwis okaże się, iż użytkownikowi nie przysługuje (niezależnie od przyczyny) prawo do naprawy gwarancyjnej.
    2. produkt działa poprawnie i nie można wykryć żadnego uszkodzenia sprzętu.

Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikające z niezgodności towaru z umową.


Gwarant zastrzega sobie prawo do interpretacji niniejszej karty gwarancyjnej

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Arta Tech Serwis
Rybacka 9
53-656 Wrocław
Dodatkowe informacje

W celu zgłoszenia usterki produktów marki inkBOOK prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem +48 71 750 90 98 bądź mail na serwis@artatech.com w celu weryfikacji sprzętowego uszkodzenia urządzenia. Serwis pomoże rozwiązać problem zdalnie lub skieruje urządzenie do naprawy w autoryzowanym serwisie. Przed skorzystaniem z pomocy prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi oraz stroną http://my-midia.com/

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Arta Tech
Rybacka 9
53-656 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 1. Prawo odstąpienia od umowy

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@artatech.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Arta Tech Paweł Horbaczewski, ul. Rybacka 9, 53-656 Wrocław. 


Formularz odstąpienia od umowy należy pobrać oraz wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.

2. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

3. Odstąpienie od umowy a pomniejszenie wartości produktu

A.) Wartość/Cena produktu do 200 zł

  • Brak Opakowania - 10%
  • Uszkodzone Opakowanie - 5%
  • Brak Karty Gwarancyjnej - 10%
  • Uszkodzona Karta Gwarancyjnej - 5%
  • Brak Instrukcji Obsługi - 10%
  • Uszkodzona Instrukcja Obsługi - 5%
  • Brak Kabla - 10%
  • Inne braki - 10%
  • Uszkodzenia - 5%
  • Zniszczenie*: do 100% ceny towaru

B.) Wartość/Cena produktu powyżej 200 zł 

  • Brak Opakowania - 7%
  • Uszkodzone Opakowanie - 4%
  • Brak Karty Gwarancyjnej - 7%
  • Uszkodzona Karta Gwarancyjnej - 4%
  • Brak Instrukcji Obsługi - 7%
  • Uszkodzona Instrukcja Obsługi - 4%
  • Brak Kabla - 5%
  • Inne braki - 7%
  • Uszkodzenia - 4%
  • Zniszczenie*: do 100% ceny towaru

*Przez zniszczenie należy rozumieć uszkodzenie towaru w sposób, który uniemożliwia jego dalszą odsprzedaż.".

4. Brak odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:


1.) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2.) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3.) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4.) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5.) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6.) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7.) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8.) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9.) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10.) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11.) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12.) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13.) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy..

5. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji przez producenta Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń w ramach ADR (Alternative Dispute Resolution) jeżeli zarówno Administrator jak i Użytkownik wyrażą obopólnie zgodę na taką drogę rozstrzygania sporów. Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu, właściwych instytucji i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

6. Jak dokonać zwrotu zakupionego urządzenia?  


1.) Zwrot towaru możliwy jest w terminie 14 dni od daty otrzymania na warunkach opisanych poniżej. 

2.) Arta Tech rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

3.) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

4.) Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy na odległość pod adresem allegro@artatech.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy [Arta Tech, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Rybacka 9, 53-656]. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d. sposób zwrotu, dane banku oraz numer konta. 

5.) Urządzenie powinno być fabrycznie zapakowane, nie używane, a także, jeżeli do towaru był dołączony kupon (np. rabatowy, na książki, inny) taki kupon nie może być zrealizowany. 

6.) Zwrotu towaru Klient dokonuje na własny koszt i ryzyko – zalecamy dodatkowe zabezpieczenie przesyłki, nadaniem jej do kuriera oraz jej ubezpieczenie. 

7.) Towar musi zostać zwrócony do siedziby Dystrybutora na adres: Arta Tech, ul. Rybackiej 9,  53-656 Wrocław (recepcja czynna w godzinach 8:00-16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku). Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów do urzędu pocztowego oraz do paczkomatów.

8.) Ryzyko uszkodzenia urządzenia w drodze do Arta Tech oraz koszty zwrotnej przesyłki kurierskiej ponosi Klient. 

9.) Przed nadaniem przesyłki (wyłącznie kurierem) należy skontaktować się z Dystrybutorem w sprawie nadania numeru RMA (Return Marchandise Authorisation). 

10.) Po nadaniu tego numeru należy opatrzyć przesyłkę numerem RMA i wysłać ją odpowiednio zabezpieczoną (kurierem) na adres Dystrybutora.

11.) Po otrzymaniu przez Arta Tech zwracanego towaru, Dystrybutor sprawdzi, czy urządzenie i akcesoria nie są uszkodzone i nie noszą śladów użycia, a Klient otrzyma taką informację drogą e-mailową wraz z fakturą korygującą zakup. 

12.) W przypadku, jeżeli towar skutecznie zwrócony do siedziby Dystrybutora (nie  używany, nie uszkodzony, z kompletem nie zużytych akcesoriów i kuponów) Klient otrzyma zwrot ceny towaru. Sprzedawca ma czas 14 dni na dokonanie zwrotu. 

O sprzedającym

ArtaTech
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

771

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 71 750 90 14
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Arta Tech specjalizuje się w tworzeniu nowych rozwiązań na bazie technologii papieru elektronicznego (E Ink). Projektuje i rozwija zarówno urządzenia, jak i dedykowane dla nich oprogramowanie. Firma wywodzi się z Wrocławia i bazuje w 100% na polskim kapitale.

Arta Tech rozwija własną linię czytników e-booków inkBOOK. Tworzy również kompleksowe rozwiązania informatyczne, których głównym celem jest wspieranie e-czytelnictwa, m.in. poprzez inkBOOKS  – platformę do dystrybucji e-publikacji.

Produkty Arta Tech są dostępne na rynku polskim i rynkach zagranicznych.

Firma przykłada wagę i dba o najwyższą jakość swoich produktów, prowadząc we Wrocławiu dedykowany serwis. Obsługuje on wszystkie urządzenia inkBOOK, oferując wsparcie techniczne zarówno dla konsumentów, jak i partnerów handlowych.

Pozostałe informacje

Oferta dotycząca zestawu elementów,może być fakturowana jako kilka odzielnych pozycji.