Wgląd do serwisu SELLHELP przed sprzedażą sprzedaż (6858129184)

21 dni do końca
cena kup teraz
500,00 zł
z 10 sztuk
Na tej aukcji kupujesz dostęp do zaplecza serwisu, wgląd w przychody, serwery, dotpay celem potwierdzenia i sprawdzenia podanych w opisie aukcji przychodów, kosztów, opłacalności itp. . Nie jest to zakup serwisu a tylko jego sprawdzenie w tej kwocie.
Cena za sprawdzenie serwisu to 500 zł

Jeśli zdecydujesz się na zakup serwisu oraz zakup zostanie sfinalizowany w ciągu max. 20 dni, wtedy kwota ta wlicza się w płatność.


Jeśli nie zdecydujesz się na zakup, kwota 500 zł nie będzie zwrócona. Ma to na celu pokrycie kosztów zmian haseł dostępowych udostępnionych na czas sprawdzenia oraz odfiltrowanie tylko pytających od faktycznie zainteresowanych.

Czas na sprawdzenie to ok. max. 2 godziny. Dla bezpieczeństwa serwisu podaję taki czas do zmiany haseł. Na pewno wystarczą na to 2 godziny, jeśli będzie potrzeba więcej czasu to możliwe będzie też przedłużenie tego czasu. Wszystko do dogadania jeśli ktoś będzie faktycznie zainteresowany.

Cena za serwis to 37.000 zł

Serwis sellhelp powstał w 2011 roku. Oferuje on generowanie paneli miniatur z aukcji allegro oraz udostępnia miejsce na zdjęcia i z nich tworzy też ładne galerie. Nie opisuję bo kto zechce ten sprawdzi dokładnie. Obecnie panele są na ponad 290 000 aukcji.
Serwis nigdy nie był pozycjonowany czy reklamowany, wszyscy klienci pochodzą tylko z allegro.

Nie możemy podać wszystkich informacji, to zrozumiałe. Niemal wszystkie można sprawdzić po zakupie sprawdzenia co jest przedmiotem tej aukcji aby podjąć decyzję o ewentualnym przejęciu serwisu. Poniżej podajemy kilka ogólnych informacji o kosztach i przychodach.

Przychody i liczby

Przychody za ostatnie 12 miesięcy to 55.000 zł, średnio na miesiąc wychodzi po ok 4500 zł.


Serwis ma zarejestrowanych ponad 7000 użytkowników, stale opłacających jest kilkaset (dokładne liczby do sprawdzenia po zakupie dostępu do serwisu).

Wraz z serwisem sprzedajemy też całą resztę tego co jest na sellhelp czyli też kilkaset szablonów gotowych takich po 5 czy 10 zł, sprzedają się one automatycznie (automat pilnuje czy był zakup i wysyła oraz dopina do tego panel miniatur). Nie podaję tu kwot bo ktoś może chcieć tego używać lub nie.

Obecnie serwis działa stabilnie i nie trzeba nic naprawiać.

Koszty

Głównym kosztem jest utrzymanie serwerów, domena, prowizje dotpay (czy innego pośrednika płatności on-line).

Koszt serwerów to w tej chwili 400 zł / miesiąc. Są to dwie maszyny dedykowane. Oba serwery są na minimum obciążenia, można to spokojnie połączyć w jeden serwer. Dwa serwery bo w chwili pisania serwisu serwery były kilka razy słabsze i wtedy potrzeba było mieć dwie maszyny, teraz wystarczy jedna.

Prowizja dotpay to ok 120zł.

Domena ok 60 zł/rok.

.
Obowiązki kupującego

Kupujący wiążąc się umową zakupu będzie musiał wypełnić obowiązki w niej zawarte. Kupujący będzie musiał respektować dokonane dotychczas zakupy klientów i wypełnić ich czas (nie dłużej niż roczne abonamenty) - jest to zrozumiałe, że trzeba komuś kto zakupił nadal go utrzymać aby dokonywał kolejnych zakupów i kazdy kupujący jest z całą pewnością tego świadom jednak dla ścisłości i tutaj o tym piszę. To tak samo jak operator komórkowy który przejmuje sieć musi respektować zawarte wcześniej umowy. Nie ma tu niczego co mogłoby negatywnie wpływać na kupującego bo ogromy procent klientów kupuje stale co też można sprawdzić podczas sprawdzenia serwisu.
Do szablonów i serwisu mamy konto allegro ale zgodnie z regulaminem allegro nie wolno przekazać więc tu kupujący musi sam założyć konto allegro (jeśli zechce mieć konto allegro ale jest to dodatkowy kanał dystrybucji).

Co dajemy po zakupie

- cały serwis sellhelp, kody, grafiki itp (przekazujemy prawa)

- domena (cesja domeny, kupujący musi mieć konto na stronie hekko.pl gdzie zakupiona jest domena aby cesja poszła sprawnie, inaczej potrwa to długo - później może przenieść domenę gdzie zechce)

- serwery (cesja serwerów, kupujący musi posiadać konto w serwerowni soyoustart.com)

- konta pocztowe do kontaktu z klientem (pomoc w zmianie haseł na własne)

- szablony aukcji allegro jakie obecnie mamy do panelu miniatur, galerii przedmiotu i szablonów aby na nich sprzedawać - zostaną one dostosowane do wskazanego konta allegro

- zmiana wszelkich ustawień serwisu na kupującego (dane na stronie, dane w rachunkach czy fakturach, dane dotpay itp.)

- szablony allegro (gotowe do sprzedaży na aukcjach - takie w cenach 5 czy 10 zł) jest ich ok 200 szt.

- instruktaż jak obsługiwać serwis

- kontakt z bardzo dobrym programistą zewnętrznym który zna serwis na wylot

- kontakt do administratora który już pomagał z serwisem

Uwaga, informacja ta może być ważna a nawet wiążąca dla wielu zainteresowanych. Na zakup wystawiona zostanie umowa kupna sprzedaży oraz rachunek (faktura bez vat - zwolnienie z vatu). Zakup może odbyć się w całości internetowo lub podczas spotkania w Warszawie.

.
Jeśli masz pytania przed zakupem, napisz na adres allegro@sellhelp.pl po tym możemy umówić się na czat na sellhelp , lub gg: 7257504 (wcześniej proszę jednak o kontakt email i podanie swojego konta skype lub gg)
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje