Broil King Regal S490 Pro (6795669721)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8 999,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 83 [kg]
  • rodzaj: gazowe
  • typ: przenośny

opis

  • Godziny pracy
    PON. - SB. 9:00 - 21:00
    ND. 10:00 - 20:00
  • E-mail
    sklep@dynamic24.pl
  • 579 60 33 33

Witamy na naszej aukcji!

Kupuj u sprawdzonego sprzedawcy

Opis przedmiotu

Cena Kup Teraz: 8999 zł

BROIL KING REGAL S490 PRO

DANE TECHNICZNE:

  1. 4 palniki Dual-Tube
  2. Palnik boczny
  3. Ciężkie ruszty z 9 mm prętów wykonanych ze stali szlachetnej
  4. Zestaw rożna obrotowego
  5. Szafka na dużą 11 kg butlę gazową
  6. Boczne półki wykonane ze stali szlachetnej
  7. Podświetlane na niebiesko pokrętła
  8. Wykończenia grilla ze stali szlachetnej

Wymiary grilla:

wysokość - 125 cm

szerokość - 143 cm

głębokość - 63 cm

Waga grilla: 83 kg

Wymiary rusztu: 64,8 x 48,9 cm

GWARANCJA:

Elementy pokrywy ze stali szlachetnej - Dożywotnia
Elementy piekarnika z odlewu aluminium - Dożywotnia
Piekarnik ze stali szlachetnej - Dożywotnia
Ruszty ze stali szlachetnej - 5 lat
Aromatyzer Flav-R-Wave - 5 lat
Palniki Dual-Tube - 10 lat
Palnik rożna - 10 lat
Palnik kuchenki bocznej - 2 lata
Elementy wózka ze stali szlachetnej - 5 lat
Pozostałe elementy oraz farba - 2 lata

Galeria

Odbierz zamówione produkty osobiście w naszym sklepie mieszczącym się w C.H. Gemini Park w Bielsku-Białej

Pozostałe aukcje

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Odbiór osobisty

Zobacz gdzie możesz odebrać zakupione produkty

Wszystkie zamówione produkty można odebrać w naszym sklepie mieszczącym się w C.H. Gemini Park Bielsko-Biała

ul. Leszczyńska 20 43-300 Bielsko-Biała

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u CentrumGrilla za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancje na sprzęt zakupiony w naszym sklepie uzależnione są od producenta i rodzaju produktu. Wszelkie potrzebne informacje otrzymają Państwo pod numerem telefonu 579 60 33 33.

w każdym przypadku potrzebny jest dowód zakupu, oraz karta gwarancyjna. 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Centrum Grilla Grill24.pl
Leszczyńska 20
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 1. Sklep odpowiada za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów kodeksu cywilnego art. 556-576 kodeksu cywilnego. 2. Klient ma prawo złożenia reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3. Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili. 4. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową, w szczególności gdy towar jest niezgodny z umową, jeżeli (i) nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przedstawienia, (ii) nie ma właściwości, o których Sklep zapewnił Klienta, (iii) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jego przeznaczenia, (iv) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym, (v) nie ma właściwości wskazanych w publicznych zapewnieniach producenta, jego przedstawiciela, osoby wprowadzającej towar do obrotu lub osoby, która przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. 5. Wada prawa polega na tym, że (i) towar stanowi własność osoby trzeciej, (ii) towar jest obciążony prawem osoby trzeciej lub (iii) ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 6. Reklamacje z tytułu odpowiedzialności Sklepu za wady towarów, Klient może złożyć w formie pisemnej na adres: GRILL24.PL., ul. Leszczyńska 20. 43-300 Bielsko-Biała bądź na adres poczty elektronicznej: sklep@grill24.pl. 7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące informacje: 1. Dane kontaktowe Klienta składającego reklamację (imię, nazwisko, adres i telefon kontaktowy). 2. Zdjęcie uszkodzonego elementu w formacie jpg, pdf. 3. Szczegółowy opis wady, w tym data wystąpienia wady. 4. Dowód potwierdzający dokonanie zakupu towaru w Sklepie. 5. W przypadku korzystania z uprawnień z tytułu gwarancji – wypełniona w dniu zakupu karta gwarancyjna. 8. W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo zażądać od Sklepu wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, lub obniżenia ceny lub może złożyć – w przypadku gdy wada jest istotna – oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 9. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu dostarczyć towar wadliwy do siedziby Sklepu, zaś w przypadku gdy ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić zakupiony towar w miejscu, w którym się on znajduje. 10.Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez Sklep. 11.Sklep odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od dnia jego wydania.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Centrum Grilla Grill24.pl
ul. Leszczyńska 20
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

CentrumGrilla
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

4

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • 579 60 33 33
  • 504 122 079
poniedziałek - sobota
niedziela
09:00 - 21:00
10:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Dynamic Centrum Grilla - ekspozycja, sprzedaż i serwis grilli Broil King, kuchni Steel, ekspresów Jura, mebli Kettler oraz wędzarni Bradley Smoker i akcesoriów;  

ul.Leszczyńska 20, 

43-300 Bielsko-Biała

Pozostałe informacje

Posiadając wieloletnie doświadczenie w grillowaniu, gotowaniu, wędzeniu oraz parzeniu kawy, pomagamy w optymalnym doborze urządzenia tak, aby spełniało Państwa oczekiwania i dawało ogromną radość i satysfakcję. Nasi klienci z Górnego Śląska mogą skorzystać z bezpłatnej dostawy i montażu dowolnego oferowanego przez nas sprzętu. Informację na temat dostaw można otrzymać pod nr. tel. 504 122 079. Klientom z całej Polski zapewniamy błyskawiczną dostawę towarów najlepszymi firmami kurierskimi, paczki wysyłamy również, za granicę po uprzednim ustaleniu kosztów.