LoveLaQ Lakier hybrydowy 6 ml 98 Kolorów - 50 % (6777207627)

884 osoby kupiły 4984 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,99 zł
4,99 zł
z 68055 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 999 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Piła, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.07 [kg]
  • dostawa z Polski: tak

opis

LoveLaQ Lakier hybrydowy 6 ml 180 kolorów HIT

4.99

6700-1521

Lakiery Hybrydowe - LoveLaQ

Długotrwały manicure nigdy nie był prostszy i bardziej dostępny! Dzięki hybrydom LoveLaQ nadasz swoim paznokciom intensywny kolor i przepiękny długotrwały blask. Idealna średniogęsta konsystencja lakierów hybrydowych LoveLaQ umożliwia łatwą aplikację. Znajdź swój ulubiony kolor i ciesz się przepięknymi paznokciami nawet do 3 tygodni.

Co zyskujesz dzięki hybrydom LoveLaQ?

LoveLaQ to innowacyjna formuła lakierożelu: połączenie tego, co najlepsze w żelach i lakierach klasycznych. To alternatywa dla podatnych na zadrapania standardowych lakierów i nienaturalnie wyglądających akryli, czy tipsów. Stosując hybrydy LoveLaQ zyskujesz:

-trwałość manicure (nawet do 3 tygodni)

-wyjątkowy połysk Twoich paznokci

-naturalny wygląd

-zaoszczędzony czas i pieniądze

Skorzystaj z szerokiej oferty kolorystycznej hybryd LoveLaQ i zapomnij o codziennym malowaniu paznokci!

Hybrydy LoveLaQ – trwały kolor przede wszystkim!

Hybrydy LoveLaQ to innowacyjna metoda długotrwałego manicure. Aplikacja lakieru LoveLaQ niczym się nie różni od klasycznego malowania paznokci. Jedyna różnica to utrwalanie nałożonych warstw pod lampą UV / LED. Dzięki temu, Twój manicure będzie odporny na zadrapania i odpryskiwania, nawet do 3 tygodni!

Cały zabieg wymaga sporej uwagi, ale gwarantujemy, że już po pierwszych próbach nabierzesz wprawy. Aplikacja hybryd to prosty i przyjemny zabieg. Spróbuj, a wkrótce nie będziesz mogła sobie bez niego wyobrazić codziennej pielęgnacji Twoich paznokci.

Nie zwlekaj, aż zrobią to wszyscy. Już dziś przeżyj swoją pierwszą przygodę z LoveLaQ!

Jak wykonać manicure hybrydowe

1. Po delikatnym zmatowieniu płytki paznokcia nakładamy cienką warstwę Lakieru żelowego UV Base&Top LoveLaQ

2. Utwardzamy lampą led przez ok. 60 sekund, lub lampa uv przez ok. 120 sekund.

3. Nakładamy pierwszą warstwę lakieru UV w wybranym kolorze.

4. Utwardzamy pierwszą warstwę lakieru w lampie do manicure hybrydowego UV lub LED

5. Nakładamy drugą warstwę lakieru UV.

6. Utwardzamy drugą warstwę lakieru.

7. Nakładamy ostatnią warstwę Lakieru żelowego Base&Top dla nadania połysku.

8. Warstwę Top UV utwardzamy lampą LED/UV 60/120 sekund.

9. Na koniec przemywamy pomalowaną płytkę paznokcia Cleanerem.

BASE&TOP LoveLaQ KUPISZ NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE

LoveLaQ Base&Top 2w1 to idealna opcja dla wszystkich praktycznych dziewczyn, które lubią proste rozwiązania! Ta magiczna buteleczka potrafi zdziałać cuda! Zamiast kupować dwa specjalistyczne produkty do manicure hybrydowego, od dziś możesz poprzestać na jednym specjalistycznym płynie: LoveLaQ Base&Top 2w1.

Jako baza, LoveLaQ Base&Top 2w1 gwarantuje świetną przyczepność naturalnej płytki paznokcia. Stanowi niezawodny fundament, pod dalszą aplikację hybryd! Z kolei, jako top zapewnia długotrwały efekt połysku i trwałość manicure hybrydowego!

LoveLaQ przeznaczony jest do aplikacji lakierów hybrydowych LoveLaQ. Płyn łatwo namacza się w acetonie, dzięki czemu nie ma problemu z uciążliwym usuwaniem hybryd z naturalnych paznokci. LoveLaQ Base&Top to wydajny produkt, podwójne działanie i łatwa aplikacja – czego chcieć więcej?.

PO KUPNIE LAKIERU PROSIMY O PODANIE NUMERY WYBRANEGO KOLORU

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u megapaznokcie za co najmniej 999 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
2,50 zł
kolejna sztuka:
2,50 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,50 zł
kolejna sztuka:
0,50 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Niemcy
pierwsza sztuka:
29,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
59,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
29,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Irlandia
pierwsza sztuka:
49,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
39,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
39,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Litwa
pierwsza sztuka:
34,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
39,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
12,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

Lalill.pl
Poznańska 200
64-920 Piła

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 4 dni robocze
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. 2. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego); 4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy; 5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji; 6. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) na adres do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 7. Wadliwy produkt - jeżeli jest to możliwe i celowe po uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ należy odesłać na ADRES do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez SPRZEDAWCĘ. 9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa KUPUJĄCY może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy. 10. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KUPUJĄCEMU koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez KUPUJĄCEGO. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KUPUJĄCEMU na własny koszt. 14. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Beauty Vital, Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka Volker
Poznańska 200
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. 2. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego); 4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy; 5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji; 6. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) na adres do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 7. Wadliwy produkt - jeżeli jest to możliwe i celowe po uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ należy odesłać na ADRES do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez SPRZEDAWCĘ. 9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa KUPUJĄCY może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy. 10. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KUPUJĄCEMU koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez KUPUJĄCEGO. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KUPUJĄCEMU na własny koszt. 14. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Beauty Vital, Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka Volker
Poznańska 200
64-920 Piła

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. 1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KUPUJĄCY będący KONSUMENTEM zawierając „ umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 2. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze Produkt. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. 3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 4. Sprzedający w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci należność w wysokości ceny zakupu powiększonej o koszt wysyłki od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (kupujący). 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach: 1. umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia umowy; 3. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb; 4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; 5. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaję nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań rynku, nad którym przedsiębiorca nie ma kontroli 8. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument zażądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10. umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11. umowy zawartej na aukcji publicznej; 12. umowy najmu budynku lub lokalu do celów innych niż mieszkalne, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13. umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.