Materac LUCA 160x200 KOKOS MAX Premium - 24 cm (6743066865)

390 osób kupiło 413 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 150,00 zł
379,00 zł
z 97102 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 49,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 59,00 zł
  • lokalizacja: JEZIORANY, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar (cm): 160x200
  • rodzaj materaca: kokosowe
  • wysokość materaca (cm): 24 [cm]
  • producent: LUCA
  • waga (z opakowaniem): 26 [kg]
  • twardość materaca: H3, H4
  • informacje dodatkowe: antyalergiczny, materiał pikowany, zdejmowany pokrowiec

opis

Materac KOKOS MAX

Rozmiar:
160 x 200 x 22-24 cm

1150,00 zł

379,00 zł

Inne wymiary:

Wkład:

  • 9 stref - sprężyny kieszeniowe umieszczone, każda w osobnej kieszonce materiału.
  • pianka poliuretanowa - otacza materac z 4 stron tworząc mocną ramę, dzięki czemu można z niego korzystać po obu stronach.
  • kokos lateksowany - surowiec naturalny o właściwościach antygrzybicznych i antyalergicznych, zapewnia cyrkulację powietrza, nadaje twardość i elastyczność, stanowi barierę dla grzybów i roztoczy.
  • filc - usztywnia całą konstrukcję zwiększając wytrzymałość materaca.
  • włókno klimatyzujące - otoczone jednostronnie wchłania pot i utrzymuje optymalną temperaturę ciała.
  • pokrowiec antyalergiczny - trójwarstwowy, membranowy z wszytym zamkiem umożliwiającym łatwe zdejmowanie. Pikowany włóknem klimatyzującym.
  • twardość: H3 - średnio-twardy, H4 - twardy

Certyfikaty:

Materac z wkładem kieszeniowym otoczonym dwustronnie pianką poliuretanową wysokoelastyczną oraz jednostronnie matą kokosową. Wykonany z zastosowaniem najnowszych technologii, ze sprawdzonych komponentów najwyższej jakości. Zasadniczym elementem materaca zapewniającym jego wieloletnią trwałość jest 9-strefowa formatka sprężyn kieszeniowych ze sprężynami wykonanymi w technologii NANOGOLD wykorzystującej podwójne hartowanie drutu wysokowęglowego i zapewniającej ponad 50% wydłużenie żywotności. System elastic pocket zapobiega przecieraniu się i pękaniu kieszonek dodatkowo zwiększając wytrzymałość formatki.

Lateksowana mata kokosowa wykonana z naturalnych włókien kokosowych powlekanych lateksem to usztywniająca i przewiewna warstwa nie tylko wzmacniająca materac, ale także stanowiąca barierę dla grzybów i roztoczy.

Pokrowiec dołączony do materaca wyposażony został w membranowy pokrowiec, który posiada wszyty zamek 360° ułatwiający jego zdejmowanie.

30 lat gwarancji !!!

30-letnią gwarancją objęta jest formatka sprężyn kieszeniowych. Na pozostałe elementy materaca obowiązuje gwarancja ustawowa.
Zamieszczone zdjęcia produktów nie są oferta handlową i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Zdjęcia mają wyłącznie
charakter poglądowy i, w razie wątpliwości, nie stanowią wiążącej oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Oznaczenie materaca:

  • Materac dwustronny

    Obie strony materaca stanowią powierzchnię użytkową.

  • Pokrowiec pikowany

    Pikowany obustronnie włóknem klimatyzującym, z wszytym zamkiem.

  • 9 stref

    9 stref twardości spręzyn kieszeniowych.

  • Mata kokosowa

    Dzięki zastosowaniu płyt kokosowych materac jest znacznie sztywniejszy.

  • Materac hypoalergiczny

    Idealny dla osób z alergią.

  • Materac średnio twardy

    Materac o uniwersalnej, średniej twardości.

  • Materac twardy

    Materac o dużej twardości dla osób preferujących sztywne materace.

  • Do stelaży regulowanych

    Materac idealnie nadaje się do łóżek ze stelażami regulowanymi.

Inne modele

Jak dopasować materac?

Zbyt miękki materac

Materac zbyt miękki powoduje nienaturalne wygięcie kręgosłupa co prowadzi do bólu pleców i utrudnia zmianę pozycji w trakcie snu. Nasz kręgosłup wygina się niczym łuk. W efekcie wstaniesz obolały i nie wyspany.

Zbyt twardy materac

Zbyt twardy materac naciska na najbardziej wystające punkty naszego ciała - biodra oraz barki. Nasze kończyny drętwieją, usztywniają się co często sprawia ból. Zbyt twardy materac może przyczynić się do zwyrodnień i schorzeń kręgosłupa.

Dobrze dobrany materac

Prawidłowo dobrany materac powinien zapewnić kręgosłupowi anatomiczną pozycję podczas snu, czyli linię poziomą, kiedy leżymy na boku oraz kształt "podwójnego S", gdy wypoczywamy w pozycji na wznak lub na brzuchu.

Gwarancja i zwroty

14 dni na zwrot

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Gwarancja producenta

30-letnią gwarancją objęta jest formatka sprężyn kieszeniowych. Na pozostałe elementy materaca obowiązuje gwarancja ustawowa.

Najwyższa jakość

Nasze materace wykonane są z komponentów najwyższej jakości.

Komfort snu

Masz do wyboru różne rodzaje i wielkości materacy! Możesz wybrać najodpowiedniejszy dla Ciebie, tak abyś każdego dnia budził się pełny energii.

Dane kontaktowe

Dostawa i płatność
od 49,00 zł

Lokalizacja: JEZIORANY, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
49,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
59,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Nie wysyłamy towaru za granicę

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

  

Jak zgłośić reklamację?

1. Kupujący może zglosić reklamację w sprawie zawartej umowy mailowo na adres: reklamacje.luca@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres firmy: P.P.H.U. LUCA Cichosz Lucyna Radostowo 72, 11-320 Jeziorany. 


Reklamacja poprawnie złożona powinna zawierać:


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail osoby Kupującej

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- opis reklamacji, oraz wskazanie żądania Kupującego,

- wskazanie daty powstania wady, oraz okoliczności uzasadniające reklamację.


2. W sytuacji kiedy reklamacja będzie wymagała uzupełnienia na skutek braku danych, przed jej rozpatrzeniem Sprzedający zwróci się do Kupującego w celu uzupełnienia we wskazanym zakresie.

 

3.Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie.  


4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na  adres e-mail Kupującego, lub w formie pisemnej na adres poczty wskazany przez Kupującego.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

P.P.H.U. LUCA Cichosz Lucyna
RADOSTOWO 72
11-320 JEZIORANY
Dodatkowe informacje

 

1. Firma LUCA jest zobowiązana do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.

   

2. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres : reklamacje.luca@gmail.com.  

 

3. Reklamacja powinna zawierać uzupełniony formularz zgłoszenia reklamacji oraz co najmniej 3 zdjęcia w formacie JPG lub PNG przedstawiające wskazywaną wadę towaru. 

  

4. Firma LUCA zastrzega sobie prawo do żądania uzupełnienia przez Klienta przesłanej dokumentacji, w celu pełnej weryfikacji złożonej reklamacji.   


5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia reklamacji.   


6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.   


7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.   


8. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.   


9. Obniżona cena pozostaje w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.   


10. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, materac był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem i zasadami użytkowania materacy.  


11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.   


12. Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.   


13. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.   


14. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. LUCA Cichosz Lucyna
RADOSTOWO 72
11-320 JEZIORANY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Zwrot nabytej rzeczy należy kierować na adres: P.P.H.U. LUCA Cichosz Lucyna, Radostowo 72,       11-320 Jeziorany.  


2. Prawo konsumenta: Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny ,od momentu otrzymania Towaru (objęcia w posiadanie Towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik), następnie po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument ma 14 dni na odesłanie rzeczy. Kupujący może zwrócić towar we własnym zakresie, lub skorzystać z usług firmy przewozowej Sprzedającego.    


W przypadku odstąpienia od umowy zwracana kwota obejmuje koszt produktu, oraz pierwotne koszty jego wysłania do wysokości najtańszej zwykłej ceny wysyłki, na której klient dokonał zakupu. W sytuacji kiedy konsument decyduje się na dokonanie zwrotu  korzystając z usług transportowych Sprzedającego, kwota zwracana zostaje pomniejszona o ceną przesyłki zwrotnej według niżej podanego cennika.   


Poniżej cennik przesyłek zwracanych:  


Przesyłka o objętości do 0,45 m3 – 79 zł , do 0,79 m3 – 87 zł ,do 1,09 m3 – 94 zł , do 1,49 m3 – 99 zł

  

3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć mailowo pod adresem: reklamacje.luca@gmail.com, w takim przypadku firma LUCA niezwłocznie zwrotnie na adres e-mail, z którego otrzymał oświadczenie o odstąpieniu, prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą e-mailową.   


4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki wybrał konsument, licząc od momentu otrzymania oświadczenia konsumenta, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.   


5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób niewłaściwy.   


6. Konsument jest zobowiązany do zwrotu towaru w takiej samej postaci w jakiej otrzymał produkt.  W przypadku braku możliwości zapakowania produktu w ten sam sposób, konsument powinien zabezpieczyć produkt w tak, aby  nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu.  


 7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  


8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi: - który zawarł umowę na aukcji publicznej, - który zawarł umowę, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

O sprzedającym
MATERACE-NOWE
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

5008

 

19

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 508003192
  • 501892103 501892104
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PRODUCENT MATERACY  "LUCA"  znajduje się na terenie Polski w miejscowości Radostowo 72, 11-320 Jeziorany NIP: 743-200-35-23 REGON: 281599358 

Jako jeden z największych producentów dostarczamy nasze produkty na terenie całej Europy. Naszym celem jest tworzenie produktów jak najlepszej jakości, przy zachowaniu niskich cen, tak aby były dostępne dla każdego.

Pozostałe informacje

1. Użytkownik MATERACE-NOWE komunikuje się z Klientem

telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty e-mail, w wyjątkowych przypadkach

(gdy kontakt telefoniczny lub e-mail nie jest możliwy lub jest utrudniony) za

pośrednictwem poczty polskiej.

2. Ceny za nabywane towary u użytkownika MATERACE-NOWE są

podane  bezpośrednio przy oferowanych towarach

w polskich złotych (PLN) i stanowią ceny brutto, tj. zawierają podatek VAT.

3. Ceny Towarów nie zawierają kosztów ich dostawy, które

każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia i uzależnione są od

wyboru przez Klienta sposobu zapłaty za Towar.

4. Klient, może dokonać zapłaty za zamówienie wybierając,

jeden spośród poniżej wskazanych sposobów zapłaty: a) za pobraniem tj. przy

odbiorze towaru poprzez zapłatę gotówki kurierowi, albo b) przelewem, na podany

w toku procedury składania zamówienia rachunek bankowy : P.P.H.U. LUCA

Cichosz Lucyna, konto w Millennium Bank, nr rachunku: 26 1160 2202 0000 0002 6286 3255  

5. Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje w

zależności od wyboru sposobu płatności: a) nie później niż w następnym dniu

roboczym po dniu, w którym nastąpiło złożenie przez Klienta zamówienia, gdy

płatność ma nastąpić przy odbiorze za pośrednictwem kuriera albo b) nie później

niż w następnym dniu roboczym po dniu zaksięgowania całości wpłaty dokonanej

przez Klienta, gdy płatność ma nastąpić przelewem.

6. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni ROBOCZYCH,

liczonych od przystąpienia do realizacji zamówienia, określonego w pkt 5 powyżej.

7. Dostawa następuje w miejsce wskazane przez Klienta w

zamówieniu, za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej w dni robocze w

godzinach od 10:00 do 16:00.

8. Przesyłka zawiera ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia. W

przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki stosowny protokół należy

wypełnić w obecności kuriera.

9. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki.

10. W okolicznościach nadzwyczajnych czy nieprzewidzianych,

niezależnych od firmy LUCA, będzie informowała Klienta o zmianach lub niedogodnościach

związanych z dostarczeniem Towaru.

11. Zakup Towaru potwierdza każdorazowo faktura, wystawiona w

formie elektronicznej, tj. e-faktura, przesłana drogą mailową na adres e-mail

podany w trakcie składania zamówienia. Na żądanie Klienta, może zostać

przesłana faktura papierowa.

ZASADY UŻYTKOWANIA MATERACY

1. Tolerancja wymiarów materacy wynosi do 2 cm.

2. Materac nie powinien leżeć bezpośrednio na podłodze. Ze względu na wentylowanie materaca zalecane jest stosowanie materaca na

stelażu drewnianym, którego odległość pomiędzy listewkami nie powinny

być większe niż do 4 cm.

3. Materac powinien być odwracany cztery razy w roku góra-dół i przód-tył.

4. Wszystkie pokrowce są zdejmowane i nadają się do prania w

temperaturze do 40 stopni C.

5. Odkształcenia nowego materaca do 2 cm głębokości są naturalnym

zjawiskiem i nie obniżają jakości wyrobu, dopuszcza się możliwość

łączenia elementów wewnętrznych co nie powoduje obniżenia jakości

wyrobu.

6. Zabrania się skakania na materacu, ponieważ może zostać uszkodzona

wewnętrzna struktura materaca.

7. Nie wolno palić papierosów korzystając z materaca.

WARUNKI I ZASADY GWARANCJI

8. Okres gwarancji produktu obowiązuje od daty produkcji określonej w

karcie gwarancyjnej.

9. Sprzedawca ma obowiązek rozpakowania produktu okazania ich przed

wydaniem kupującemu w celu sprawdzenia jakościowego i ilościowego

odbioru.

10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej przez klienta (konsumenta)

nowa karta nie będzie wydana.

11. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia

reklamacyjnego w miejscu zakupu produktu z dołączonym zdjęciem (wada

uszkodzenia oraz opisem). Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dołączenie

karty gwarancyjnej produktu. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez

zaznaczenia na niej daty sprzedaży, bez pieczęci i podpisu sprzedawcy.

12. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego produktu do

punktu zakupu.

13. Usunięcie usterek następuje w fabryce wyjątkowo tylko wówczas, gdy

naprawa nie jest możliwa w miejscu zakupu produktu.

14. W przypadku gdy naprawa ma miejsce w domu kupującego klient jest

zobowiązany do udzielenia pomocy serwisantowi usuwającemu reklamację.

15. Reklamacja będzie załatwiona w terminie 60 dni od daty wpływu do producenta.

16. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel

gwaranta zgłosi się do kupującego w określonym terminie celem

załatwienia reklamacji, a czynności tych nie mógł wykonać z przyczyn

leżących po stronie kupującego.

17. Podstawowym sposobem załatwienia reklamacji jest naprawa wyrobu

przywracająca wartość użytkową i estetyczną.

18. Na gwarancie nie ciąży obowiązek przekazania do użytkowania innych

produktów na okres naprawy produktów reklamowanych.

19. Kupującym ma możliwość skorzystania z wymiany towaru na nowy, wolny

od wad po wcześniejszym przeprowadzeniu czterech istotnych i

udokumentowanych napraw produktu.

20. W przypadku zgłoszenia przez kupującego reklamacji ewidentnie

zmierzającej do nadużycia uprawnień, jakie przysługują  z obowiązujących

przepisów prawa, kosztami poniesionymi przez producenta w związku z

przyjazdem serwisu zostanie obciążony kupujący, poprzez nadużycie

uprawnień kupującego należy rozumieć w szczególności:

-  Zgłoszenie reklamacji na wady powstałe w wyniku uszkodzeń

mechanicznych lub przechowywania i konserwacji produktu.

-  Zgłoszenie reklamacji na uszkodzenia powstałe w wyniku umyślnego

działania kupującego zmierzającego do wymiany na nowy lub wymuszenia na

producencie obniżenia ceny, bądź wydłużenia okresu gwarancji.

21. Gwarancją producenta nie są objęte:

-  Uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania,

przechowywania i konserwacji, jak również po stwierdzeniu dokonania

napraw przez osobę nieupoważnioną przez producenta.

-  W produktach mogą występować różne odcienie tkaniny w zależności od

kąta padania oświetlenia naturalnego i sztucznego, co nie jest wadą

podlegającą reklamacji

-  Niezgodności wzoru oraz odcienia tkaniny w przypadku dokompletowań produktów.

-  Możliwości barwienia się materiału przy siadaniu w dżinsach.

-  Możliwości siadania pianki do 5% i jest to zgodne z Polską normą (PN-78/C-05012/12)

-  Zmiany zachodzące naturalnie podczas przeciętnej eksploatacji produktu

ZASADY UŻYTKOWANIA MATERACY

-  Materace powinny być użytkowane zgodnie z ich instrukcją i przeznaczeniem.

-  Materacy należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i

zabezpieczonych przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi oraz

bezpośrednim działaniem promieni słonecznych

-  Temperatura powietrza w pomieszczeniach powinna mieścić się w

granicach od 10 do 30 stopni C, a wilgotność 40-70

-  Materacy nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1 metr od

czynnych grzejników.

22. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza

ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikające z niezgodności towaru z

umowy (Dz.U.NR.141 , pozycja 1176 art. 13 ust.4).