Kolczyki Srebrne Wiszące Kulki - Srebro 925 PL HIT (6716766738)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
55,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Świdnik, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • materiał: srebro
  • długość całkowita (cm): 6.5 [см]
  • kamień : bez kamienia
  • rodzaj bigla: sztyft
  • dostawa z Polski: tak
  • rodzaj: rękodzieło, wyrób jubilerski, klasyczne

opis

KOLCZYKI SREBRNE DŁUGIE WISZĄCE KULKI
- srebro próby 925 sztyft

KARTA PRODUKTU: 259ks
OPIS PRODUKTU:
waga:~4,6 g (+/- 2%)
próba srebra: 925
długość: ~65 mm
szerokość: ~5 mm
zapięcie: sztyft
kamień: -
PRODUKCJA: Polska
OZDOBNA KOPERTA GRATIS
METKA JUBILERSKA
PARAGON FISKALNY (NA ŻYCZENIE F.VAT)
ZDJĘCIA NASZEGO AUTORSTWA

Kolczyki srebrne długie wiszące kulki - doskonała propozycja dla każdej kobiety kochającej biżuterię srebrną.

Kolczyki w całości wykonana ze srebra próby 925 przez polskiego producenta - co jest jej niezaprzeczalną zaletą i gwarancją wysokiej jakości wykonania.

Kolczyki srebrne dzięki swojej uniwersalności idealnie sprawdzą się
w wielu sytuacjach - od codziennych wyjść aż po specjalne uroczystości.



Kupując w naszym sklepie wspierasz polską przedsiębiorczość.
Do kolczyków srebrnych polecamy zawieszkę oraz bransoletkę z tej samej kolekcji.


Do naszej biżuterii polecamy pudełka ozdobne w różnych rozmiarach (dostępne na naszych aukcjach), które idealnie sprawdzą się przy pakowaniu prezentu.


KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH OTRZYMUJESZ PEŁNĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI - DAJEMY CI AŻ 21 DNI NA ZWROT TOWARU

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ - DO KAŻDEGO ZAKUPU OTRZYMASZ PARAGON LUB FAKTURĘ VAT (NA ŻYCZENIE).
DO KAŻDEGO PRZEDMIOTU DODAJEMY OZDOBNĄ KOPERTĘ GRATIS.
GWARANCJA JAKOŚCI - SPRZEDAJEMY WYŁĄCZNIE BIŻUTERIĘ ZE SREBRA PR.925.WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI PRODUCENTAMI W POLSCE.
BARDZO SZYBKA REALIZACJA PRZESYŁEK - 24H OD CHWILI ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA NASZYM KONCIE BANKOWYM.
WIELE FORM KONTAKTU - RZETELNA OBSŁUGA PRZED I POSPRZEDAŻOWA.
METODY PŁATNOŚCI GWARANTUJĄCE BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI.
Kupując na kilku naszych aukcjach płacisz tylko raz. Nie dopłacasz za kolejne przedmioty w przesyłce.
Przesyłki realizowane są w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania płatności na koncie bankowym (wpływ do godz.14 - wysyłka w tym samym dniu)
Biżuteria zawsze wysyłana jest w kopertach bąbelkowych lub ochronnych pudełkach pocztowych. Dbamy o bezpieczeństwo Twojej biżuterii.
Aby zapewnić maksymalną ochronę przesyłka dodatkowo zabezpieczana jest folią bąbelkową lub ekologicznym wkładem ochronnym.
MAJĄC NA UWADZE WYGODĘ NASZYCH KLIENTÓW PODAJEMY WSZYSTKIE FORMY KONTAKTU Z OBSŁUGĄ
NASZEGO SKLEPU:
732-022-226 | pon.-pt. 9-18
allegro@silveris.pl | 24h
silveris-pl

W przypadku kontaktu e-mail czas odpowiedzi wynosi
do 24 godzin. Z reguły jest on znacznie krótszy.

WYBIERZ FORMĘ KONTAKTU
NAJLEPSZĄ DLA SIEBIE

WYBIERZ SPOSÓB PŁATNOŚCI NAJLEPSZY DLA SIEBIE:
HONORUJEMY TAKŻE EKSPRESOWE PŁATNOŚCI ONLINE REALIZOWANE PRZEZ:
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE MOŻLIWA PRZY PRZESYŁKACH POBRANIOWYCH


WSZYSTKIE ZAKUPY PODLEGAJĄ PROGRAMOWI OCHRONY KUPUJĄCYCH ALLEGRO

Klienci szukający tego produktu wpisywali następujące frazy: kolczyki srebrne, biżuteria srebrna, kolczyki z cyrkonią, kolczyki na biglu, kolczyki 925, kolczyki srebro 925, kolczyki sztyft srebro, srebrne kolczyki prezent

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u silveris-pl za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
25
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
6,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
25
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
14,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę w sklepie SILVERIS.PL posiadają gwarancję Sprzedawcy na okres 12 miesięcy od daty zakupu.
2. Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje Towar bezpośrednio u Sprzedawcy.
b) korzystając z uprawnień przysługujących Konsumentowi w stosunku do Sprzedawcy w związku z rękojmią za wady.
3.  Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia  zewnętrznego, tj.: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia,  zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej jak i przebarwienia po  użyciu środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj:  nieodpowiednie środki czystości, perfumy, kwasy itp. lub produkt jest  nie kompletny (brak któregoś z elementów w tym kamieni utraconych w  wyniku nieodpowiedniego użytkowania). Klient nie może się powołać na  uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo do odstąpienia  od umowy, ani żadne inne.
- Gwarancji nie podlegają również powłoki  anodowane, rodowane.
- Gwarancji nie podlega także utlenianie się srebra bez powłoki,  objawiające się żółknięciem lub ciemnieniem biżuterii, gdyż jest to  naturalny proces zachodzący na srebrze w kontakcie z powietrzem.
- Każda ingerencja w produkt poprzez osoby trzecie powoduję utratę  gwarancji na biżuterię. Ingerencją w produkt określamy np.: zmianę  rozmiaru pierścionka, wymianę kamienia jubilerskiego, grawerowanie  powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane poza  działalnością SILVERIS.PL 

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

FIDES Łukasz Boreczek
Modrzewiowa 9/1
21-040 Świdnik
Dodatkowe informacje

 1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty  doręczenia mu Towaru, i w tym terminie zawiadomić Sprzedawcę o  stwierdzonej wadliwości towaru i zgłoszonym w związku z tym żądaniu.
2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3.  Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację jest  dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru lub Towarów wraz z  dowodem zakupu.
4. Reklamacje należy przesyłać na adres: SILVERIS.PL,  21-040 Świdnik, ul. Modrzewiowa 9/1 za pośrednictwem operatora  pocztowego. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca zwróci  Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.
5.  W przypadku uznania reklamacji Klienta za zasadną – Sprzedawca naprawi  lub wymieni reklamowany produkt na wolny od wad, a jeżeli wymiana nie  będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14  (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
6. Jeżeli Klient  będący Konsumentem reklamował Towar i zażądał wymiany rzeczy lub  usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając  kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się  do tego żądania w terminie 14 (czternastu) dni, uważa się, że żądanie to  uznał za uzasadnione.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 j.t. z późn. zm.).

8. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, lub w związku z nimi, strony będą próbowały rozwiązać polubownie. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 30 dni, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym.

9. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

10. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

11. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

21 dni

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

FIDES Łukasz Boreczek
Modrzewiowa 9/1
21-040 Świdnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY :


1. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na adres siedziby Sprzedawcy: SILVERIS.PL, 21-040 Świdnik, ul.Modrzewiowa 9/1, za pośrednictwem operatora pocztowego, pocztą elektroniczną, na adres: allegro@silveris.pl. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczony został przez Sprzedawcę na stronie internetowej http://silveris.pl/odstapienie-od-umowy-silveris-pl.pdf 

2. Wskazany w ust. 1 powyżej termin 21-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Konsumentowi Towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu). W szczególności w okresie liczonym od dnia wydania Konsumentowi Towaru nie może dojść do: a) mechanicznego uszkodzenia Towaru (w szczególności: obicie, pęknięcie, złamanie, itp.) lub b) wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów Towaru, które stanowią jego integralną część, chyba że powyższe nastąpiło w wyniku wadliwości Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.). 

4. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

5. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od mowy. W tym czasie Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnymi dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: SILVERIS.PL, 21-040 Świdnik, ul.Modrzewiowa 9/1. 

8. Koszt opakowania i odesłania Towaru w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie ponosi Konsument. 

9. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedawcy numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedawcy takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonania zwrotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

O sprzedającym

silveris-pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

731

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 732-022-226
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy legalnie działającą firmą - do każdego zakupu otrzymasz paragon fiskalny lub fakturę vat (na życzenie)

Gwarancja jakości - sprzedajemy wyłacznie biżuterię ze srebra pr. 925. Współpracujemy z najlepszymi producentami biżuterii w Polsce.

Zakupiona biżuteria srebrna wysyłana jest w większości przypadków do 24h od zaksiegowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

Oferujemy wiele form kontaktu - rzetelna obsługa przed i posprzedażowa.

Pozostałe informacje

Wysyłka "za pobraniem" dostępna jest dla zarejestrowanych użytkowników allegro.