Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

POLERKA SAMOCHODOWA SZLIFIERKA BLACK +4 GĄBKI+PAST (6618571064)

32 osoby kupiły 32 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,00 zł
z 7490 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: OLESNO, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • moc [W]: 2200
  • marka: Inny

Opis

Produkty firmy BLACK charakteryzują się wysoką jakością wykonania oraz RZECZYWISTYMI parametrami. 

Często producenci podają w swoich urządzeniach mocno zawyżone parametry, firma BLACK stale dba o wysoką jakość oraz prawdziwe parametry techniczne swoich urządzeń

POLERKA SAMOCHODOWA BLACK 2200W  180MM 

+ 4 GĄBKI!!!

+ PASTA POLERSKA

BLACK 46052 Naprawdę fajna jakość polerki w przystępnej cenie.

Dobrej jakości materiały sprawią ,że praca tym urządzeniem stanie się przyjemnością

Polerka charakteryzuje się bardzo ergonomicznym kształtem oraz wytrzymała konstrukcją. Można ją stosować profesjonalnie i amatorsko. 

Płynna regulacja prędkości obrotowej w zależności od potrzeb od 600-3000obr/min.  

Polerko-szlifierka idealna do polerowania lakierowanych powierzchni oraz przez wzgląd na dużą moc do szlifowania drewna, tworzywa sztucznego, kamienia i metalu.  

Prosta obsługa - szybka wymiana tarczy polerskiej dzięki blokadzie wrzeciona oraz możliwość regulacji prędkości obrotowej w zależności od potrzeb.

Polerka BLACK to mocna, poręczna, wytrzymała i kompaktowa polerko - szlifierka o bardzo niskiej wadze. 

WYSOKA MOC ORAZ MOŻLIWOŚĆ REGULACJI PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ ZADOWOLI KAŻDEGO PROFESJONALISTĘ.

DANE TECHNICZNE:

Zasilanie: 230V/50Hz

Moc Znamionowa: 2200W

Obroty: 600-3000/min

Średnica Tarczy: 180mm

Regulacja obrotów: 6 biegów - płynna regulacja potencjometrem

Gwint wrzeciona: M14

Waga: ok. 3kg

     

PŁYNNA REGULACJA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ

Prędkość obrotową można dokładnie regulować (6 stopni) w całym zakresie regulacji od 600-3000 min-1 za pomocą przekładni umieszczonej na rękojeści 

W ZESTAWIE WYSYŁAMY

- 4 GĄBKI o rożnej twardości gwint M14

+ PASTA POLERSKA 125G

FARECLA G3

 Pasta umożliwia usunięcie różnego rodzaju wad z polerowanej powierzchni.

Doskonale sprawdza się zarówno przy polerowaniu ręcznym jak i mechanicznym 

- UCHWYT MOCUJĄCY DO FILCU

- FILC polerski (nakładane na rzep)

DODATKOWO WYSYŁAMY ZAPASOWE SZCZOTKI WĘGLOWE!

SKŁAD ZESTAWU:

Polerka 2200W BLACK

Tarcza 180mm z nakładką wełnianą

Uchwyt Polerski

Zapasowe szczotki

Klucz Imbusowy

4 GĄBKI GRATIS!

PASTA POLERSKA 125G

Instrukcja obsługi 

Oryginalne opakowanie

GWARANCJA 24 MIESIĄCE 

Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: OLESNO, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Sprzęt wysyłany na naprawę gwarancyjną prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz kopią dowodu zakupu (paragonem lub fakturą.) Proszę do opakowania dołączyć opis usterki oraz numer telefonu. Koszt wysyłki do serwisu pokrywa kupujący, przesyłek za pobraniem nie odbieramy.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAJSTER MARKET
UL.LEŚNA 68A
33-210 OLESNO
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje NAJLEPIEJ ZGŁASZAĆ MAILOWO (serwis@hurt24.com), koniecznie prosimy o dołączenie zdjęć i dokładnego opisu uszkodzenia, prosimy też o  podanie  NUM.KONTAKTOWEGO, serwisant określi rodzaj usterki po czym oddzwoni na podany numer.


!UWAGA!  Często w przypadku TOWARÓW  NOWYCH sprawa reklamacji dotyczy niewłaściwej obsługi/ montażu sprzętu, w tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.  Do Państwa dyspozycji  od pon-piątku od 8:00- 15:00 jest nasz serwisant  który służy fachową  poradą  kom: 500 100 241  Jeśli serwisant nie odbiera prosimy o przesłanie mailem num.  kontaktowego, oraz krótkiego opisu usterki,  serwisant oddzwoni lub odpowie w  przeciągu doby na Państwa pytania. serwis@hurt24.com 

Towar reklamowany należy dostarczyć na bezpośredni adres serwisu:



MAJSTERMARKET 


33-210 Olesno


ul. Leśna 68


kom: 500 100 241


         


UWAGA WAŻNE!


Do środka proszę dołączyć poniżej opisane dokumenty, jeśli dokumentacja nie będzie kompletna czas serwisu sprzętu może się wydłużyć


  

  1. Dowód zakupu ,paragon lub list przewozowy z firmy kurierskiej  (naklejka z adresem)  może być kopia bądź oryginał                                                                                                   
  2. Opis co jest powodem reklamacji (krótki opis na kartce co się stało z przedmiotem podczas eksploatacji ) bez opisu serwisant może nie wykryć wady,  sprzęt może zostać odesłany bez usunięcia usterki, to bardzo ważne                                                                                                                                                                                                                  
  3. Adres  na który sprzęt ma zostać odesłany po naprawie oraz  nr telefonu do  państwa ,  bez tego serwisant nie będzie mógł się z Państwem  skontaktować jeśli wynikną nie spodziewane problemy, a cała procedura  znacznie się opóźni.                                                                                                                                                                                   
  4. Na opakowaniu proszę o umieszczenie kartki z napisem "MM SERWIS " oraz datę wysyłki 


      


Przebieg procedury reklamacyjnej:


  •     Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
  •     W  przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w  terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za  rozpatrzoną na Twoją korzyść.
  •     W przypadku uzasadnionej  reklamacji, możesz żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z  umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że  naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep  zwróci Ci równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  •     Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail lub adres korespondencji. 
  •     Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
  •     Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.


UWAGA:  Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane  przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi,  zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  



Pozdrawiamy i zapraszamy do dalszej współpracy.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAJSTER MARKET
LEŚNA 68A
33-210 OLESNO

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Odstąpienie od umowy przez konsumenta


Zgodnie z  ustawą o  prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od  daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od  umowy.


Zwrot przedmiotu przez konsumenta  powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot  środków przez Sprzedającego nie  poźniej niż po 14 dniach po otrzymaniu  produktu.


Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.


  1. Zwracany  przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,   zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w  oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz  dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może   nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń   mechanicznych. 
  2. Umowa jest uważana za niezawartą, a  konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny  dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  3. Koszty   bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z   dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14   dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. 
  4. Jeżeli  konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły   sposób dostarczenia  oferowany przez  przedsiębiorcę, przedsiębiorca   nie jest zobowiązany do  zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego   dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia  towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy  skontaktować się z firmy kurierską - klient umawia się indywidualnie z  kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7  dni kalendarzowych od  otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu  szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres : biuro@narzedzia.net
  6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. 
  7. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: biuro@narzedzia.net lub pod numerem telefonu 14 657 00 01 w godzinach  8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
  8. W   przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do   pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta, wysokość   tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
  9. Po lewej stronie dostępny jest formularz odstąpienia konsumenta od zawartej umowy sprzedaży.
  10. Przesyłkę   w raz z DOŁĄCZONYM  WEWNĄTRZ wypełnionym oraz podpisanym protokołem   zwrotu towaru (poniżej) należy odesłać bądź dostarczyć na adres firmy: 

MajsterMarket

33-210 Olesno

ul.Leśna 68a

kom: 662 910 160


Na przesyłce prosze nakleić informację "ZWROT TOWARU" znacznie przyśpieszy to procedure zwrotu oraz wypłate środków

O sprzedającym
polecamy_net
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

10806

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

DOMINIKA Pieprz
MAJSTER MARKET
MĘDRZECHÓW 439
33-221 MĘDRZECHÓW
REGON: 122636054
NIP: 871-174-96-47

Kontakt

  • 694****** (pokaż)
  • 662****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Poza godzinami pracy prosimy o kontakt mailowy biuro@narzedzia.net

Wyświetlenia:97831
Numer oferty:6618571064
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry