Fotel obrotowy krzesło biurowe AIR PLUS HOMEKRAFT (6560034426)

152 osoby kupiły 242 sztuki
cena kup teraz
229,00 zł
169,00 zł
z 472 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,99 zł
  • lokalizacja: Przeźmierowo
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 12.0 [kg]
  • głębokość mebla (cm): 67.0 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 63.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 119.0 [cm]
  • kolor obicia: czarny
  • kolor korpusu: czarny
  • producent: Homekraft
  • materiał obicia: tkanina
  • materiał korpusu: metal

Fotel obrotowy AIR PLUS marki HOMEKRAFT

Nowoczesny i wygodny fotel biurowy.

Cechy:
  • oparcie oraz siedzisko wykonane z bardzo miłego materiału z mikrootworami
  • wysokiej jakości materiał w kolorze czarnym
  • dzięki wyjątkowym splotom materiału zachodzi cyrkulacja powietrza
  • nasza skóra oddycha dzięki czemu nie pocimy się
  • wzmocnienie w okolicy lędźwiowej dla pełnej wygody
  • chromowana podstawa
  • fotel posiada amortyzator gazowy
  • regulowane siedzisko pozwala na dostosowanie odpowiedniej wysokości pracy
  • funkcja TILT, która umożliwia bujanie się na fotelu
  • wytrzymała metalowa nóżka z pięcioma kółkami dla łatwiejszego przemieszczania się
  • funkcja blokady siedziska
  • możliwość odchylenie fotela pozwala znakomicie się zrelaksować (przechylenie do tyłu, zapewnia optymalne krążenie krwi i zwalnia napięcie w udach)
  • ergonomiczne siedzenie
  • wygodne profilowane oparcie dla łokci
  • montaż fotela nie zajmuje więcej niż 10 min
229 zł

169 zł

30 Dni na zwrot

Opis

Fotel wykonany jest z bardzo miękkiego i przyjemnego w dotyku materiału z „mikro oczkami”. Dobrze wyprofilowane, wysokie oparcie w połączeniu z ergonomicznymi podłokietnikami oraz siedzeniem dopasowującym się do ciała zapewniają wygodę i komfort pracy. Podłokietniki oraz podstawa fotela wykonane są ze stali nierdzewnej oraz wytrzymałego tworzywa. Wysokość siedziska można regulować za pomocą amortyzatora gazowego zamontowanego w fotelu (zakres 10 cm).

TILT

Funkcja bujania oraz płynna regulacja wysokości siłownika.


Specyfikacja

Marka HOMEKRAFT
Model AIR PLUS
Materiały Podstawa: chrom i tworzywo PP
Kółka: nylon
Siedzisko i oparcie: siatka i ekoskóra PU
Maksymalna waga użytkownika 120 kg
Waga krzesła 11 kg
Waga kartonu 12 kg
Gwarancja producenta 24 miesiące

Wymiary


Galeria


Kolory produktów mogą nieznacznie odbiegać od tych zamieszczonych na zdjęciach w zależności od ustawień monitorów.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 79 1140 1124 0000 5553 3000 1001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,99 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,99 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

4Kraft Sp. z o.o.
ul. Skórzewska 35, Wysogotowo
62-081 Przeźmierowo
NIP: 7811861679
REGON: 301679527
KRS: 0000378767

kontakt

  • 61 646 08 31
    poniedziałek - piątek, godziny 8:00 - 20:00

reklamacje

Chcąc zgłosić reklamację zachęcamy do skorzystania z poniższego linku: http://reklamacje.4kraft.pl W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt: - pisząc na adres e-mail: sma@homekraft.pl - dzwoniąc pod numer: 61 646 08 31 Oprócz 2 letniej gwarancji naprawy przysługuje Ci naprawa w systemie door-to-door (D2D) na terenie polski. Gwarancja naprawy D2D oznacza usługę serwisową "od drzwi do drzwi". Jest to rodzaj najwygodniejszej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem. Gwarancja naprawy door-to-door (D2D) oznacza dla Ciebie: I. Komfort – wysyłasz i odbierasz sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost z Twojego domu, zawozi do serwisu i przywozi go z powrotem naprawiony w to samo miejsce, sprawnie i wygodnie. II. Szybkość – transport odbywa się za pośrednictwem kuriera, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum. III. Brak kosztów – nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat za przesyłkę. Gwarancja naprawy D2D obowiązuje wyłącznie na terenie Polski, dotyczy reklamacji złożonych za pomocą formularza dostępnego na stronie www.reklamacje.4kraft.pl , dla produktów marki HOMEKRAFT obowiązuje przez okres 1 roku od daty dokonania zakupu, przy wartości towaru powyżej 100 zł.

pozostałe informacje

1. RODZAJE PŁATNOŚCI: a) PayU (wewnętrzny system płatności Allegro) Więcej informacji pod adresem: http://faq.allegro.pl/artykul/26125/jak-zaplacic-za-przedmiot-przez-payu b) Za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze paczki) c) Ręczny przelew bankowy DANE DO PRZELEWU BANKOWEGO mBank nr konta: 79 1140 1124 0000 5553 3000 1001 4Kraft Sp. z o.o. ul. Skórzewska 35, Wysogotowo 62-081 Przeźmierowo NIP 7811861679 UWAGA: W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika allegro lub adres mailowy. Zastosowanie się do powyższej prośby znacznie przyśpieszy rozliczenie i wysyłkę. d) Raty PayU Więcej informacji pod adresem: http://poznaj.allegro.pl/raty/ Dowód zakupu wysyłany jest na adres mailowy. Proszę poszukiwać wiadomości z adresu: powiadomienia@4kraft.com z tytułem "DOWÓD ZAKUPU". Z uwagi na dużą ilość wysyłanych przez nas wiadomości, mail może trafiać do folderu "spam". W przypadku nie otrzymania dowodu zakupu w ciągu 48 godzin, prosimy napisać wiadomość na adres faktury@4kraft.com - dokument zostanie wysłany ponownie. 2. REGULAMIN I. Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do Działu Serwisowego firmy 4Kraft Sp. z o.o. na adres mailowy: reklamacje@4kraft.com W celu usprawnienia procedury reklamacji lub zwrotu, zaleca się skorzystanie przez Klienta z adresu: http://reklamacje.4kraft.pl/ II. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). III. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. IV. Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. V. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 3. WYSYŁKA Przesyłkę kurierską realizujemy w ciągu 24 godzin od dnia zakupu, jeśli do godziny 12:00: - zaksięgujemy wpłatę za zamówienie lub otrzymamy informację o wysyłce za pobraniem - otrzymamy informacje potrzebne do realizacji zamówienia Wyjątkiem jest piątek, wtedy otrzymają Państwo przesyłkę w kolejny dzień roboczy. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, dzięki czemu w większości przypadków docierają one do Ciebie już następnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane są tylko od poniedziałku do piątku, w związku z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od poniedziałku. Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację zamówienia. Każda Twoja przesyłka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzenia lub zaginięcia w czasie transportu. Masz więc pewność, że Twój zamówiony towar jest w dobrych rękach. W razie kłopotów z transportem szybko rozwiążemy NASZ WSPÓLNY problem. Wysyłany towar zabezpieczamy przed uszkodzeniem w czasie transportu, co gwarantuje, że Twoja paczka dojedzie cało i bezpiecznie w wyznaczone miejsce! Cały oferowany asortyment jest w naszych magazynach, co skraca Twoją transakcję do minimum czasu! Zamówienia z usługą "Allegro Paczkomaty InPost" i " Allegro Kurier InPost" realizujemy w ciągu 24 godzin od dnia złożenia i opłacenia zamówienia. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie przesyłki. Konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. W tym celu bardzo proszę o kontakt z firmą DHL (tel. 42 6 345 345). Spisany protokół prosimy przesłać na adres: reklamacje@4kraft.com 4. FAQ (Najczęściej zadawane pytania) I. Czy wystawiamy faktury ? Tak, do każdego zakupu wystawiamy fakturę (dokument sprzedaży), która jest wysyłana drogą elektroniczną na Państwa adres mailowy, podany podczas zamówienia. Faktura może być wystawiona na osobę fizyczną lub na firmę (faktura VAT). II. Czy jest możliwy odbiór osobisty ? Niestety nie, obecnie nie posiadamy żadnego punktu odbioru towaru. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową. Alternatywą dla odbiorów osobistych może być usługa Paczkomat InPost, które oferujemy w przypadku niektórych towarów (kryterium jest rozmiar przesyłki). Towar jest wysyłany i dostarczany ekspresowo do dowolnego paczkomatu w Polsce Więcej informacji o Paczkomat InPost pod adresem: http://paczkomaty.pl/ III. W przesyłce nie było dowodu zakupu. Dokumenty sprzedaży (faktura imienna bądź faktura VAT) są generowanie automatycznie i wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu (każde konto allegro posiada przypisany adres mailowy). Z uwagi na dużą ilość wysyłanych przez nas wiadomości, mail może trafiać do folderu "spam". W przypadku nie otrzymania dowodu zakupu w ciągu 48 godzin, prosimy napisać na adres: faktury@4kraft.com IV. Wysyłka paczki za granicę Obecnie nie obsługujemy wysyłek paczek za granicę.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: sprzedający


Adres do zwrotu:
ZWROTY - SCHENKER - 4K
ul. Bysewska 18
80-298 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

DARMOWY ZWROT - w celu pokrycia przez sprzedającego kosztów zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na stronie:  www.reklamacje.4kraft.pl

Jeżeli kupujący odstąpi od umowy i dobrowolnie na swój koszt wyśle rzecz będącą treścią umowy, sprzedawca nie ponosi z tego tytułu kosztów transportu.