ŻABA PODNOŚNIK SAMOCHODOWY NISKI 2,5T+GUMA GERMANN (6531179013)

20 osób kupiło 21 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
102,00 zł
z 9666 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 23,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: OLESNO, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis


ORYGINALNY PODNOŚNIK
2,5T MARPOL
+ GUMA GRATIS

+ PRZEDŁUŻKA

DANE TECHNICZNE:

Udźwig: 2500kg
Materiał wykonania: stal nierdzewna, aluminium
Siłownik hydrauliczny: Umieszczony poziomo
Zakres podnoszenia: 80 - 360mm
Długość uchwytu: 490mm
Duży skok ramienia podnośnika: Tak

Przedmiotem aukcji jest ORYGINALNY PODNOŚNIK NISKO PROFILOWY 2.5T MARPOL.

Nowy nisko profilowy podnośnik o udźwigu 2.5 tony, wykonany z walcowanej blachy stalowej o grubości 6 mm + wzmocniona guma.

Blacha łączona jest w specjalne profile podnoszące sztywność konstrukcji.

Podnośnik wyposażony jest w stalowe koła osi przedniej oraz koła skrętne osi tylnej, a także w zintegrowany zawór regulacyjny ze sterowaniem w dźwigni podnośnika.



Podnośnik rekomendowany jest do obsługi pojazdów mechanicznych o obniżonym zawieszeniu (samochody sportowe lub osobowe poddane tuningowi).

Siłownik hydrauliczny, pracujący w osi poziomej oraz niskie profile konstrukcji pozwalają na pracę w zakresie od 80 do 360 mm.

Wykonany z masywnych materiałów oraz wysoką dbałością o szczegóły !

WŁAŚCIWOŚCI PODNOŚNIKA:

GŁADKIE PODNOSZENIE HYDRAULICZNE
NAJLEPSZA JAKOŚĆ
NISKO PROFILOWANY
Odporny na uszkodzenia mechaniczne
Metalowe kółka
Bezawaryjny tłok


DANE TECHNICZNE PODNOŚNIKA:

Udźwig: 2500kg
Materiał wykonania: stal nierdzewna, aluminium
Siłownik hydrauliczny: Umieszczony poziomo
Zakres podnoszenia: 80 - 360mm
Długość uchwytu: 490mm
Duży skok ramienia podnośnika: Tak
CZYM OFEROWANY PODNOŚNIK RÓŻNI SIĘ OD KONKURENCJI?

Bardzo szybkie podnoszenie

Wysoka jakość wykonania

Odporny na uszkodzenia mechaniczne

Koła jezdne pełne stalowe, tylne łożyskowane

Bezawaryjny i sprawdzony przez lata siłownik!
Blacha tłoczona w specjalne profile podnoszące sztywność konstrukcji

Konstrukcja spawana!

GUMA GRATIS



+ PRZEDŁUŻKA

SKŁAD ZESTAWU:

PODNOŚNIK NISKO PROFILOWY 2.5 TONY
PRZEDŁUŻKA

INSTRUKCJA OBSŁUGI
GUMA
ORYGINALNE OPAKOWANIE


GWARANCJA

24 MIESIĄCE zakup konsumencki (paragon)
12 MIESIĘCY zakup na firmę (faktura)
32 1020 4955 0000 7702 0165 4383
Zapraszam także na inne moje aukcje (polecamy_net):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz Zapisz

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
23,00 zł
kolejna sztuka:
10,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
29,00 zł
kolejna sztuka:
10,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)
Dodatkowe informacje

Sprzęt wysyłany na naprawę gwarancyjną prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz kopią dowodu zakupu (paragonem lub fakturą.) Proszę do opakowania dołączyć opis usterki oraz numer telefonu. Koszt wysyłki do serwisu pokrywa kupujący, przesyłek za pobraniem nie odbieramy.  

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

MAJSTER MARKET
UL.LEŚNA 68A
33-210 OLESNO
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje NAJLEPIEJ ZGŁASZAĆ MAILOWO (serwis@hurt24.com), koniecznie prosimy o dołączenie zdjęć i dokładnego opisu uszkodzenia, prosimy też o  podanie  NUM.KONTAKTOWEGO, serwisant określi rodzaj usterki po czym oddzwoni na podany numer.


!UWAGA!  Często w przypadku TOWARÓW  NOWYCH sprawa reklamacji dotyczy niewłaściwej obsługi/ montażu sprzętu, w tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.  Do Państwa dyspozycji  od pon-piątku od 8:00- 15:00 jest nasz serwisant  który służy fachową  poradą  kom: 787 000 001  Jeśli serwisant nie odbiera prosimy o przesłanie mailem num.  kontaktowego, oraz krótkiego opisu usterki,  serwisant oddzwoni lub odpowie w  przeciągu doby na Państwa pytania. serwis@hurt24.com 

Towar reklamowany należy dostarczyć na bezpośredni adres serwisu:



MAJSTERMARKET 


33-210 Olesno


ul. Leśna 68


kom: 787 000 001


         


UWAGA WAŻNE!


Do środka proszę dołączyć poniżej opisane dokumenty, jeśli dokumentacja nie będzie kompletna czas serwisu sprzętu może się wydłużyć


  

  1. Dowód zakupu ,paragon lub list przewozowy z firmy kurierskiej  (naklejka z adresem)  może być kopia bądź oryginał                                                                                                   
  2. Opis co jest powodem reklamacji (krótki opis na kartce co się stało z przedmiotem podczas eksploatacji ) bez opisu serwisant może nie wykryć wady,  sprzęt może zostać odesłany bez usunięcia usterki, to bardzo ważne                                                                                                                                                                                                                  
  3. Adres  na który sprzęt ma zostać odesłany po naprawie oraz  nr telefonu do  państwa ,  bez tego serwisant nie będzie mógł się z Państwem  skontaktować jeśli wynikną nie spodziewane problemy, a cała procedura  znacznie się opóźni.                                                                                                                                                                                   
  4. Na opakowaniu proszę o umieszczenie kartki z napisem "MM SERWIS " oraz datę wysyłki 


      


Przebieg procedury reklamacyjnej:


  •     Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
  •     W  przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w  terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za  rozpatrzoną na Twoją korzyść.
  •     W przypadku uzasadnionej  reklamacji, możesz żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z  umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że  naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep  zwróci Ci równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  •     Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail lub adres korespondencji. 
  •     Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
  •     Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.


UWAGA:  Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane  przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi,  zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  



Pozdrawiamy i zapraszamy do dalszej współpracy.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAJSTER MARKET
LEŚNA 68A
33-210 OLESNO

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Odstąpienie od umowy przez konsumenta


Zgodnie z  ustawą o  prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od  daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od  umowy.


Zwrot przedmiotu przez konsumenta  powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot  środków przez Sprzedającego nie  poźniej niż po 14 dniach po otrzymaniu  produktu.


Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.


  1. Zwracany  przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,   zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w  oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz  dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może   nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń   mechanicznych. 
  2. Umowa jest uważana za niezawartą, a  konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny  dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  3. Koszty   bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z   dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14   dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. 
  4. Jeżeli  konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły   sposób dostarczenia  oferowany przez  przedsiębiorcę, przedsiębiorca   nie jest zobowiązany do  zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego   dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia  towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy  skontaktować się z firmy kurierską - klient umawia się indywidualnie z  kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7  dni kalendarzowych od  otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu  szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres : biuro@narzedzia.net
  6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. 
  7. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: biuro@narzedzia.net lub pod numerem telefonu 14 657 00 01 w godzinach  8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
  8. W   przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do   pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta, wysokość   tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
  9. Po lewej stronie dostępny jest formularz odstąpienia konsumenta od zawartej umowy sprzedaży.
  10. Przesyłkę   w raz z DOŁĄCZONYM  WEWNĄTRZ wypełnionym oraz podpisanym protokołem   zwrotu towaru (poniżej) należy odesłać bądź dostarczyć na adres firmy: 

MajsterMarket

33-210 Olesno

ul.Leśna 68a

kom: 662 910 160


Na przesyłce prosze nakleić informację "ZWROT TOWARU" znacznie przyśpieszy to procedure zwrotu oraz wypłate środków