Dmuchany PONTON ŚNIEŻNY (sanki) 97 cm (6528577285)

18 osób kupiło 28 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
80,00 zł
z 16 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • Elektronika / PC
  • Zainteresowania
  • Kamery
  • Dom / ogród
  • Inteligentny dom

Kontakt

Masz pytania? Chcesz się z nami skontaktować?

  • Tel - 506 292 454
  • E-mail - info@pearl24.pl

Sklep internetowy Pearl24.pl
ul. Garncarska 34
42-200 Częstochowa

NIP: 9492195013
Nr rachunku bankowego:
10109017950000000123692679

Dmuchany ponton śnieżny (sanki)

Idealne zastępstwo dla klasycznych sanek!

Tradycyjne sanki zazwyczaj są dość duże i nieporęczne. Jest to uciążliwe, zwłaszcza jeśli jesteś w podróży.

Dmuchany ponton śnieżny to idealne rozwiązanie. Gdy chcesz go spakować musisz tylko spuścić powietrze! Ponton śnieżny wykonany jest z wytrzymałego materiału PVC.

Dane techniczne

Parametr Wartość
Średnica 97 cm
Bezpieczeństwo dla dzieci w wieku od 8 lat i do 80 kg
Uchwyty tak, 2
Materiał wykonany z bardzo odpornej na rozdarcia folii PCV o grubości 0,38 mm
Zawory bezpieczeństwa tak

Zobacz nasze pozostałe aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Sklep_Pearl24 za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 10 1090 1795 0000 0001 2369 2679
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przesyłając je listownie na adres Sklepu (Garncarska 34, 42-200 Częstochowa) bądź drogą mailową: info@pearl24.pl 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie kolejnych 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi między innymi w poniższych przypadkach: - gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - gdy przedmiotem umowy sprzedaży są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - gdy przedmiotem umowy jest wykonanie usługi i została ona w pełni wykonana.

reklamacje

RĘKOJMIA ZA WADY 1. Klient będący Konsument, w rozumieniu art. 22 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego, może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zakupionej rzeczy zostanie wykryta przed upływem 2 lat od wydania rzeczy. W obrocie profesjonalnym (B2B), na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, przedsiębiorca może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zakupionej rzeczy zostanie wykryta przed upływem 1 roku od wydania rzeczy. 2. W przypadku wady rzeczy sprzedanej Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: Pearl24 Sp. z o. o. ul. Garncarska 34 42-200 Częstochowa Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt dostarczenia reklamowanej rzeczy zostanie zwrócony na podstawie rachunku/faktury/paragonu lub dowolnego dokumentu potwierdzającego faktyczne poniesienie kosztu, np. naklejka nadawcza na paczce. 3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zwracanego towaru. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 5. W przypadku wdania się w spór ze Sklepem w związku z obsługą reklamacji towaru Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.