Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Telewizja przenośna Mobilny Tuner dekoder DVB-T TV (6258688481)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
179,99 zł
z 994 sztuk
Dostawa
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
Zakupy od 2 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Mobilny Dekoder Tuner DVB-T - Cyfrowy Polsat M-T5000

Model: M-T 5000

Gwarancja: 24 miesiące

Dekoder umożliwia oglądanie kanałów naziemnej telewizji cyfrowej na tablecie, smartfonie, komputerze stacjonarnym lub laptopie, łącząc się z nim za pomocą sieci Wi-Fi.

Współczesne smartfony i tablety to urządzenia oferujące moc obliczeniową większą niż jeszcze kilka lat temu oferowały komputery stacjonarne. Nic dziwnego zatem, że potencjał obliczeniowy każdego współczesnego urządzenia mobilnego powinien wystarczyć do poradzenia sobie z obsługą cyfrowej telewizji. Jest tylko jeden szkopuł. Praktycznie żaden smartfon czy tablet nie ma wbudowanego dekodera cyfrowej telewizji. Z drugiej strony każde urządzenie mobilne ma interfejs WiFi. M-T5000 wykorzystuje te dwa fakty. Jeżeli zatem jesteś posiadaczem smartfonu lub tabletu i chciałbyś móc oglądać telewizję na mobilnym ekranie bez potrzeby kupowania odrębnego telewizora przenośnego, to prezentowany tuner powinien Cię zainteresować.

Jeszcze jedna ważna informacja - nie musisz się obawiać dodatkowych opłat za transfer danych!

Jak odbierać naziemną telewizję

Do odbierania naziemnej telewizji DVB-T potrzebna jest aplikacja którą musimy zainstalować na naszym urządzeniu z systemem Android. Aplikację można pobrać kopiując link zamieszczony poniżej: 

  • http://komtek.net.pl/down/tunertv/tv_mobilna.apk

Informacje na temat instalacji aplikacji pobranej z zewnętrznego źródła znajdują się w linku poniżej:

  • http://techgirl.pl/jak-zainstalowac-apk-na-androidzie.

Po zainstalowaniu aplikacji należy włączyć urządzenie i połączyć się z siecią Wi-Fi o nazwie zapisanej pod baterią urządzenia (domyślnie powinna być to "TV Mobilna 01390"). Kiedy połączymy obydwa urządzenia ze sobą poprzez Wi-Fi uruchamiamy zainstalowaną aplikację. Zostaniemy poproszeni o stworzenie nowego hasła do urządzenia M-T 5000. Restartujemy aplikację, wprowadzamy hasło i cieszymy się telewizją naziemną DVB-T w urządzeniu mobilnym.

Aplikacja testowana na smartfonie Lenovo K6 z wersją systemu Android 7.0 Nougat

Jeśli chcesz odbierać TV Mobilną na laptopie - aplikację znajdziesz w linku poniżej (w tym przypadku dekoder może być połączony przez WiFi lub USB):

  • http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/TV_Mobilna_v1_1_3913b_Setup.exe

Teraz te same kanały co w telewizji możesz obejrzeć na smartfonie, tablecie, komputerze stacjonarnym lub laptopie - bez korzystania z Internetu i opłat za transfer danych!

Mobilny dekoder M-T 5000 pozwala na odbiór 8 kodowanych kanałów telewizyjnych i 12 kodowanych kanałów radiowych w ramach usługi TV Mobilna, umożliwiający także dostęp do 26 kanałów ogólnodostępnych naziemnej telewizji cyfrowej (ilość zależna od lokalizacji użytkownika). Dekoder ten umożliwia oglądanie kanałów naziemnej telewizji cyfrowej na tablecie, smartfonie, komputerze stacjonarnym lub laptopie, łącząc się z nim za pomocą sieci Wi-Fi.

Urządzenie przeznaczone do użytku zewnętrznego gdyż ściany budynków mogą znacząco ograniczać zasięg.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

umożliwia dostęp do kanałów kodowanych w ramach usługi TV Mobilna

standard nadawania sygnału naziemnej telewizji cyfrowej (NTC)

elektroniczny przewodnik po kanałach

bezprzewodowa łączność z urządzeniem

menu w języku polskim

Specyfikacja techniczna

  • Standard transmisji: DVB-T
  • Pasma: VHF (175–230 MHz), UHF (470–790 MHz)
  • Antena: Antena prętowa, dł. całkowita 15 cm
  • Moduł Wi-Fi: Standardy IEEE 802.11b/g
  • Port: USB typu mini B (do ładowania urządzenia)
  • Bateria: Wymienna bateria litowo-jonowa 1050 mAh 3,7 V
  • Napięcie wejściowe: 5 V, prąd stały (doprowadzany za pomocą kabla do ładowania)
  • Zużycie mocy: Praca mniej niż 1,2 W, Wyłączone mniej niż 10 mW
  • Prąd ładowania/Czas ładowania: 5 V / 500 mA prąd stały; ok. 180 min
  • Temperatura pracy urządzenia: 0–35°C
  • Wymiary: 52 x 92 x 12 mm (szer./wys./gł.) (bez wystających części, gdy antena nie jest wysunięta)
  • Masa: Ok. 70 g (bez elementów dodatkowych)

Wymagania systemowe:

  • Windows XP, VISTA, 7, 8, 10
  • Apple (iOS 4.3 lub nowszy)
  • iPhone 4S, iPhone 4
  • iPad 2, iPad

Telefony z systemem Android (Android OS 2.3 lub nowszy) przetestowane przez producenta:

  • Samsung Galaxy
  • Samsung Galaxy S2
  • Samsung Galaxy Nexus
  • Samsung Galaxy Note
  • Sony Xperia HD
  • Sony Xperia Arc
  • HTC Sensation
  • HTC Sensation XL
  • HTC EVO 4G+
  • LG Swift 3D

Tablety z systemem Android (Android OS 3.1 lub nowszy) przetestowane przez producenta:

  • Samsung Galaxy Tab 7
  • Samsung Galaxy Tab 8.9
  • Samsung Galaxy Tab 10.1
  • Motorola Xoom MZ601
  • Toshiba Thrive
  • LG V900 Swift Tab
  • Acer iConia A500
  • Sony Tablet S

Uwaga!

Oprogramowanie dekodera nie działa na telefonach/tabletach z ROOTem (czyli odblokowanym kontem administratora). Aby to obejść polecamy zainstalować aplikację "Hide my Root", "RootCloak" lub podobną.

Zawartość opakowania

Produkt nowy w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • mobilny dekoder (z wbudowaną wysuwaną anteną)
  • kabel USB
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u komtek za co najmniej 2000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
32,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Hiszpania
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Rosja
pierwsza sztuka
250,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Niemcy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
200,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
250,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Białoruś
pierwsza sztuka
250,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Komtek
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502937502

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *

  Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór  reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej  towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

   Klient w  przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia  kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej  (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Al Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:


    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *


  Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl


    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  


Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

  

   Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.



* W przypadku niektórych producentów należy reklmować towar w serwisie producenta, gdyż jest to szybsza forma reklmacji ( my musielibyśmy go odesłać tam właśnie i czekać na jego odesłanie do nas, klient wiec zaoszczędza o czas wysyłki od siebie i do siebie ).


Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze względu  głównie na szybszy czas realizacji, gdyż my musimy to odesłać w to samo  miejsce i o ten czas wysyłki byłoby szybciej, bez ponoszenia kosztów odesłania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrować i wypełnić formularz dostępny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/



Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMTEK - SERWIS
Al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zakupione towary, można odesłać na zwrot jako konsument. 

Zakupy na firmę , nie ważne czy na fakturę czy paragon nie są brane pod uwagę, gdyż firma to nie konsument. W przypadku zamówienia na firmę z prawdopodobieństwem zwrotu, wymaga to wcześniejszych ustaleń przed zakupem. 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w terminie ustawowym (do 14 dni od odesłania) na wskazane przez klienta konto. Prosimy nie dopytywać sie o zwrot, jesli zostało to zgłoszone i wszystko jest zgodnie z przepisami to będzie on na pewno zrobiony w terminie ustawowym.

Zwrot przysługujer tylko po odesłaniu kompletu towru jaki klient dostał. 

W przypadku , gdy klient rozpakował opakowanie z towarem uszkadzając opakowanie producenta (nie samą paczkę) a mógł rozpakować staranniej, nie uszkadzając opakowania , sklep zastrzega sobie prawo potrącenia, części wartości towaru, gdyż realnie traci on na wartości i nie możemy go odsprzedać innemu klientowi w tej samej cenie, przyjęte jest standardowo 30%.

Routery i podobne urządzenia sieciowe, należy odsyłać zresetowane do ustawień producenta.

Zwrotom konsumenckim na podstawie odstąpienia od umowy w przypadku zakupu na odległosć podlegają tylko towary pełnosprawne. W przypadku uszodzonych towarów, zasadna jest w pierwszej kolejności procedura reklamacji. 

Produkty licencjonowane, np licencje Windows, komputery i notebooki z licencjami Windows po naruszeniu ich zaplombowanego opakowania, tracą mozliwość zwrotu.



O sprzedającym
komtek
98,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

7195

 

129

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Adres sklepu: 

al. Adolfa Dygasińskiego 3, 

30-820 Kraków


Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • Środa: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Piątek: 10-18

Kontakt

  • 502-937-502 
  • 502-947-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 

Do sklepu najłatwiej dojechać liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ bądź https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mbank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK


mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING), Łódź Skrytka Pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2 


SORT CODE : 11402004


Waluta USD:

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK



Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska, w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysyłka

Koszt wysyłki podany jest w każdej aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów.

Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres.

Płatności

Przy wysyłce  - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką lub kartą kredytową lub płatniczą). Jest również możliwość przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty).

Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie.

W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick allegro i nr aukcji z zakupionym przedmiotem.

Nr konta do wpłat: 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040  

Dane firmy: KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków


Uwagi do zamówienia

W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO", maili dostajemy tysiące i chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, nr aukcji, czy jeśli wpłata była to poprzez poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki była wybrana.

Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00. W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, (np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego  towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań.

Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie Niemniej klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a jeśli tak spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.

Serdecznie Zapraszamy!

KOMTEK

Wyświetlenia:1175
Numer oferty:6258688481
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry