Strona korzysta z plik贸w cookies w celu realizacji us艂ug. Je偶eli nie zmienisz ustawie艅, b臋d膮 one zapisywane w pami臋ci Twojego urz膮dzenia.

饾挓饾搸饾搱饾搥 饾挴饾搶饾挾饾搰饾捁饾搸 HDD 1TB USB 3.0 Zewn臋trzny (5574320817)

do wyczerpania przedmiot贸w
cena kup teraz
269,99 z艂
z 861 sztuk
Dostawa
  • Paczka48 Odbi贸r w Punkcie 8,60 z艂
  • Pocztex Kurier48 10,00 z艂
  • Przesy艂ka kurierska 20,00 z艂
Zakupy od 2 000 z艂 darmowa dostawa
  • lokalizacja: Krak贸w, Polska
  • czas wysy艂ki: natychmiast

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam faktur臋 VAT
  • Format dysku:
    2,5"
  • Pojemno艣膰 dysku (GB):
    1000
  • Producent:
    Intenso
  • Materia艂 obudowy:
    tworzywo sztuczne
  • Rodzaj dysku:
    HDD
  • Interfejs:
    USB 2.0, USB 3.0

Opis

Dysk przeno艣ny INTENSO 2,5" Memory Case 1TB USB 3.0

Producent:聽Intenso

Model:聽Memory Case 1000 GB USB 3.0

Gwarancja:聽2 lata

Memory Case to zewn臋trzny dysk twardy w kolorze bia艂ym marki Intenso. Pojemno艣膰 dysku wynosi聽1 TB i pod艂膮czany jest on do komputera za pomoc膮 z艂膮cza USB 3.0. Standard z艂膮cz pozwala na osi膮gni臋cie maksymalnego transferu przesy艂u danych na poziomie 4.8 Gb/s. Urz膮dzenie posiada 8 MB pami臋ci podr臋cznej. Pr臋dko艣膰 obrotowa wynosi 5400 obr./min., maksymalny transfer 4.8 Gb/s, maksymalna pr臋dko艣膰 odczytu danych wynosi 85.0 MB/s, a zapisu 75 MB/s. Obs艂uguje format plik贸w FAT 32. Posiada obudow臋 wykonan膮 z plastiku i diod臋 sygnalizuj膮ca prac臋. Pracuje w trybie Plug & Play. Wsp贸艂pracuje z systemami operacyjnymi Windows XP, Windows Vista, Windows 7 i Mac OS X 10.x. W za艂膮czeniu kabel USB 3.0. Produkt obj臋ty jest 2-letni膮 gwarancj膮 producenta.

Parametry:

  • pojemno艣膰 1000 GB / 1TB,
  • rozmiar 2,5"
  • interfejs USB 3.0,
  • w zestawie kabel USB 3.0,
  • kolor: Czarny.

Wymagania systemowe:

  • Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.1 ,10
  • Mac OS X 10.1 lub p贸藕niejszy,
  • Linux Kernel 2.6 lub p贸藕niejszy.

Zawarto艣膰 opakowania

  • Dysk
  • Kabel USB 3.0
  • Dow贸d zakupu
  • Gwarancja
Dostawa i p艂atno艣膰
od 8,60 z艂

Lokalizacja: Krak贸w, Polska

Aby mie膰 darmow膮 dostaw臋, kup u komtek za co najmniej 2000.00 z艂.

Przesy艂ka p艂atna z g贸ry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesy艂ka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Odbi贸r osobisty po przedp艂acie
pierwsza sztuka
0,00 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbi贸r w Punkcie
pierwsza sztuka
8,60 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesy艂ka p艂atna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesy艂ka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
32,00 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
25,00 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
2 dni robocze
Odbi贸r osobisty
pierwsza sztuka
0,00 z艂
kolejna sztuka
0,00 z艂
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Punkty odbioru

Komtek
al. Dygasi艅skiego 3
30-820 Krak贸w
woj. ma艂opolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502937502

  • poniedzia艂ek - pi膮tek 10:00 - 18:00

p艂atno艣膰 kart膮 i got贸wk膮
poinformujemy o terminie odbioru

P艂atno艣ci

Faktura

Wystawiam faktur臋 VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamacj臋 z tytu艂u r臋kojmi

2 lata
r臋kojmia wy艂膮czona dla przedsi臋biorc贸w

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Al Dygasi艅skiego 3
30-820 Krak贸w
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:


    Warunkiem skorzystania z uprawnie艅 gwarancyjnych poprzez Sprzedawc臋 jest zg艂oszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *


  Reklamowany towar nale偶y dostarczy膰 do siedziby Sprzedaj膮cego b臋d膮cej  miejscem zakupu towaru lub wys艂a膰 bezpo艣rednio na adres siedziby  Sprzedaj膮cego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasi艅skiego 3

30-820 Krak贸w

reklamacje@komtek.net.pl


    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentacj臋 serwisow膮  opisuj膮c膮 wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbi贸r reklamowanego sprz臋tu nast臋puje wy艂膮cznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten zosta艂 dostarczony do Sprzedaj膮cego.  

    Reklamowany sprz臋t nale偶y odebra膰 w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zako艅czeniu procedur serwisowych.  


Wa偶ne:

    Sprz臋t musi by膰 zapakowany w spos贸b umo偶liwiaj膮cy bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesy艂any sprz臋t powinien by膰 kompletny (w艂膮czaj膮c w to akcesoria  maj膮ce wp艂yw na funkcjonalno艣膰 sprz臋tu lub mog膮ce by膰 jedn膮 z przyczyn  nieprawid艂owego funkcjonowania sprz臋tu).  

  

   Klient w przypadku zg艂oszenia tytu艂em gwarancji zobowi膮zany jest do  do艂膮czenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (je偶eli produkt posiada takow膮) oraz szczeg贸艂owego opisu  usterki oraz informacji o okoliczno艣ciach jej wyst臋powania.



* W przypadku niekt贸rych producent贸w nale偶y reklmowa膰 towar w serwisie producenta, gdy偶 jest to szybsza forma reklmacji ( my musieliby艣my go odes艂a膰 tam w艂a艣nie i czeka膰 na jego odes艂anie do nas, klient wiec zaoszcz臋dza o czas wysy艂ki od siebie i do siebie ).


Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze wzgl臋du  g艂贸wnie na szybszy czas realizacji, gdy偶 my musimy to odes艂a膰 w to samo  miejsce i o ten czas wysy艂ki by艂oby szybciej, bez ponoszenia koszt贸w odes艂ania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrowa膰 i wype艂ni膰 formularz dost臋pny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/



Czas na odst膮pienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMTEK - SERWIS
Al. Dygasi艅skiego 3
30-820 Krak贸w

Koszt przesy艂ki zwrotnej pokrywa

kupuj膮cy
Dodatkowe informacje

Zakupione towary, mo偶na odes艂a膰 na zwrot jako konsument. 

Zakupy na firm臋 , nie wa偶ne czy na faktur臋 czy paragon nie s膮 brane pod uwag臋, gdy偶 firma to nie konsument. W przypadku zam贸wienia na firm臋 z prawdopodobie艅stwem zwrotu, wymaga to wcze艣niejszych ustale艅 przed zakupem. 

Zwrot pieni臋dzy dokonywany jest w terminie ustawowym (do 14 dni od odes艂ania) na wskazane przez klienta konto. Prosimy nie dopytywa膰 sie o zwrot, jesli zosta艂o to zg艂oszone i wszystko jest zgodnie z przepisami to b臋dzie on na pewno zrobiony w terminie ustawowym.

Zwrot przys艂ugujer tylko po odes艂aniu kompletu towru jaki klient dosta艂. 

W przypadku , gdy klient rozpakowa艂 opakowanie z towarem uszkadzaj膮c opakowanie producenta (nie sam膮 paczk臋) a m贸g艂 rozpakowa膰 staranniej, nie uszkadzaj膮c opakowania , sklep zastrzega sobie prawo potr膮cenia, cz臋艣ci warto艣ci towaru, gdy偶 realnie traci on na warto艣ci i nie mo偶emy go odsprzeda膰 innemu klientowi w tej samej cenie, przyj臋te jest standardowo 30%.

Routery i podobne urz膮dzenia sieciowe, nale偶y odsy艂a膰 zresetowane do ustawie艅 producenta.

Zwrotom konsumenckim na podstawie odst膮pienia od umowy w przypadku zakupu na odleg艂os膰 podlegaj膮 tylko towary pe艂nosprawne. W przypadku uszodzonych towar贸w, zasadna jest w pierwszej kolejno艣ci procedura reklamacji. 

Produkty licencjonowane, np licencje Windows, komputery i notebooki z licencjami Windows po naruszeniu ich zaplombowanego opakowania, trac膮 mozliwo艣膰 zwrotu.



O sprzedaj膮cym
komtek
98,2%
kupuj膮cych poleca tego sprzedaj膮cego

7188

128

聽z ostatnich 12 miesi臋cy

Zgodno艣膰 z opisem

4,9

Czas wysy艂ki

4,9

Koszt wysy艂ki

4,9

Obs艂uga kupuj膮cego

4,9

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasi艅skiego 3
30-820 Krak贸w
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (poka偶)
  • 126****** (poka偶)
poniedzia艂ek - pi膮tek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamkni臋te

Pozosta艂e informacje

Adres sklepu: 

al. Adolfa Dygasi艅skiego 3, 

30-820 Krak贸w


Godziny otwarcia:

  • Poniedzia艂ek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • 艢roda: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Pi膮tek: 10-18

Kontakt

  • 502-937-502 
  • 502-947-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 

Do sklepu naj艂atwiej dojecha膰 liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dok艂adny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymuj膮ce si臋 na przystanku znajduj膮cym si臋 zaraz w pobli偶u sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ b膮d藕 https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mbank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelew贸w z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK


mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING), 艁贸d藕 Skrytka Pocztowa 2108, 90-959 艁贸d藕 2 


SORT CODE : 11402004


Waluta USD:

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK



Podane w ofertach koszty wysy艂ki dotycz膮 przewa偶nie wy艂膮cznie przesy艂ek krajowych - Polska, w przypadku wysy艂ek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysy艂ka

Koszt wysy艂ki podany jest w ka偶dej aukcji. Koszt wysy艂ki zazwyczaj jest jednorazowy, niezale偶nie od ilo艣ci kupionych przedmiot贸w, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysy艂ki kurierem, do jednej paczki zmie艣ci si臋 a偶 31 kg bez zmiany koszt贸w.

Przy zakupie kilku r贸偶nych przedmiot贸w obowi膮zuj膮 koszty wysy艂ki jak z przedmiotu o najwy偶szym koszcie wysy艂ki. Przedmioty wysy艂ane s膮 najcz臋艣ciej zaraz po otrzymaniu wp艂aty. Kupuj膮cy wraz z towarem kupuje us艂ug臋 dostawy zam贸wionego towaru na sw贸j adres.

P艂atno艣ci

Przy wysy艂ce  - obowi膮zuje wp艂ata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  p艂atno艣膰 na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasi艅skiego 3 30-820 Krak贸w (mo偶na got贸wk膮 lub kart膮 kredytow膮 lub p艂atnicz膮). Jest r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 przedp艂aty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbi贸r mo偶liwy jest po odnotowaniu wp艂aty).

Wp艂aty poprzez "PayU" mo偶na dokonywa膰 r贸wnie偶 kart膮 kredytow膮. Wp艂at na konto mo偶na dokonywa膰 przez bank lub na poczcie.

W przypadku p艂atno艣ci na konto koniecznie prosz臋 w tytule wp艂aty poda膰 sw贸j nick allegro i nr aukcji z zakupionym przedmiotem.

Nr konta do wp艂at: 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040  

Dane firmy: KOMTEK al. Dygasi艅skiego 3 30-820 Krak贸w


Uwagi do zam贸wienia

W przypadku jakichkolwiek uwag do zam贸wienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysy艂ki ni偶 podany w allegro, prosz臋 koniecznie o wype艂nienie "FORMULARZA WYSY艁KI ALLEGRO", maili dostajemy tysi膮ce i chcemy dostarczy膰 ka偶demu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji u艂atwi i unikniemy wszelkich nieporozumie艅.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotycz膮cej przedmiot贸w, prosz臋 koniecznie wpisywa膰 dok艂adnie sw贸j nick allegro, nr aukcji, czy je艣li wp艂ata by艂a to poprzez poprzez "PayU" czy bank lub poczt臋, jaka forma przesy艂ki by艂a wybrana.

Towar op艂acony pakujemy i wysy艂amy najcz臋艣ciej w ten sam dzie艅. W wypadku du偶ej ilo艣ci paczek do spakowania czas ten mo偶e ulec wyd艂u偶eniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysy艂ane s膮 zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zale偶nie od kuriera. Niekt贸re nawet do 18.00. W naprawd臋 wyj膮tkowych i rzadkich przypadkach, mo偶e si臋 zdarzy膰 op贸藕nienie w wysy艂ce, (np. nie mo偶emy zlokalizowa膰 przedmiotu na magazynie w艣r贸d kilku tysi臋cy przedmiot贸w, lub z jakiego艣 powodu musimy uzupe艂ni膰 jego stan), prosz臋 wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczk臋 lub kontakt z naszej strony - op贸藕nienia zdarzaj膮 si臋 bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie si臋 - "czy m贸j przelew przyszed艂", "czy paczka zosta艂a wys艂ana", "o nr przesy艂ki' itp. Otrzymujemy wp艂at臋, pakujemy i wysy艂amy. Pa艅stwo otrzymujecie mail ze statusem przesy艂ki. Wygl膮d dostarczanego  towaru pomimo najwi臋kszych stara艅, mo偶e w wyj膮tkowych wypadkach i dos艂ownie nieznacznie odbiega膰 od zdj臋cia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczeg贸lno艣ci koloru produkt贸w, odcieniu i opakowa艅.

Sprzedaj膮cy nie odpowiada za r贸偶nice w wygl膮dzie lub np. opakowania, kt贸re wynikaj膮 ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdj臋膰 prezentowanych na stronie, b膮d藕 s膮 skutkiem indywidualnych ustawie艅 parametr贸w kart graficznych i monitor贸w Klient贸w.

Przesy艂ki do transportu staramy si臋 pakowa膰 solidnie Niemniej klient powinien sprawdzi膰 otrzyman膮 paczk臋 w obecno艣ci listonosza lub kuriera, czy przesy艂ka nie zosta艂a uszkodzona podczas transportu, a je艣li tak spisa膰 protok贸艂 uszkodzenia przesy艂ki. Jest to wymagane przez przewo藕nik贸w i konieczne w przypadku dochodzenia u nich p贸藕niejszych reklamacji uszkodze艅 wynik艂ych w czasie transportu.

Serdecznie Zapraszamy!

KOMTEK

Wy艣wietlenia:4327
Numer oferty:5574320817
Zg艂o艣 naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozosta艂e przedmioty od tego sprzedawcy

Do g贸ry

Na czasie