Shin Megami Tensei: Persona 2: Innocent Sin FOLIA (6999659450)

zakończona
109,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony priorytetowy 9,90 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,90 zł
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • lokalizacja: Kęty, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wersja językowa gry: angielska
  • dodatkowe informacje: folia

opis

Shin Megami Tensei: Persona 2: Innocent Sin

Nowa,oryginalnie zafoliowana gra na PSP

w angielskiej wersji językowej

(real foto na górze aukcji)

OPIS GRY:

Shin Megami Tensei: Persona 2 - Innocent Sin to gra cRPG wydana pierwotnie w 1999 roku na konsolę PlayStaion. Mające oddaną grupę fanów, gry spod szyldu Persona są pobocznymi tytułami cyklu Shin Megami Tensei, którego korzenie sięgają 1987 roku. Za produkcje oryginału i jego konwersje na przenośną PSP odpowiedzialne jest w całości japońskie studio Atlus. Druga cześć Persony jest formalnie dylogią, na którą składają się dwie gry o podtytułach Innocent Sin i Eternal Punishment. Pierwsza z nich nigdy oficjalnie nie ukazała się poza granicami Japonii, tak więc port na przenośną konsolę Sony jest jej debiutem na zachodzie.

Głównym bohaterem jest Tatsuya, uczeń jednego z prywatnych liceów w Sumaru City, fikcyjnej japońskiej metropolii. Całe miasto zaczyna pogrążać się w chaosie, gdy okazuje się, iż z bliżej niewyjaśnionych powodów wszystkie niewinne plotki i dziwne opowieści, które przekazują sobie mieszkańcy miasta, stają się prawdą. Tetsuya wraz z przyjaciółmi próbuje przetestować miejską legendę, która mówi o tym, iż wybierając w komórce pewien numer telefonu, można przywoła spełniającego życzenia ducha. Legenda staje się prawdą gdy bohaterowie sprowadzają do swojego świata Jokera, demona postanawiającego pozbawić ich życia, by w ten sposób ukarać ich za domniemane grzechy popełnione w poprzednich wcieleniach. Aby mogli przeciwstawić się prześladowcy, tajemnicza postać o imieniu Philemon, obdarza ich umiejętnością przywoływania persony, potężnego ducha opiekuńczego, personifikacji charakteru i osobowości danego człowieka.

W odróżnieniu od lepiej znanej trzeciej i czwartej części serii, które wydano na PlayStation 2, druga cześć gry nastawiona jest w większym stopniu na walkę, a gracze mają mniejszą swobodę w decydowaniu o przebiegu fabuły. Przez większą część gry przemieszczamy się po mieście, rozmawiamy z napotkanymi bohaterami, wykonujemy zlecone przez nich zadania, które wiążą się przede wszystkim z walką z demonami nawiedzającymi Sumaru City.

Akcja gra, zarówno w czasie walki jak i eksploracji miasta, przedstawiona została w dwuwymiarowym rzucie izometrycznym. Turowy system alki pozwala nam na ozywanie w potyczkach, zarówno mocy person naszych bohaterów jak i bardziej tradycyjnych metod eliminacji przeciwników, między innymi przy użyciu broni białej. Co ciekawe z demonami nie tylko walczymy, ale możemy z nimi także negocjować. Próbując je zastraszyć, obsypując komplementami lub odpowiadając na ich podchwytliwe pytania, zyskujemy przychylność, a to owocuje kartami tarota oraz innymi przedmiotami ułatwiającymi nam awansowanie i zyskiwanie nowych mocy. Demony możemy też prosić o pieniądze lub o pomoc w rozprzestrzenianiu plotek, co ułatwi nam nawigacje w danej lokacji.

Atlus zadbał o to by Innocent Sin, nie był zwykłym portem i wprowadził wiele ulepszeń zarówno w rozgrywce jak i oprawie gry. Poprawie uległ wygląd interfejsu, a sam obraz został dopasowany do panoramicznego ekranu konsolki, zremasterowano całą ścieżkę dźwiękową oraz wprowadzono szereg poprawek do systemu walki. Nowością jest tez tryb „theatre”, dzięki niemu w czasie naszych przygód możemy odwiedzić kino, w którym pracująca tam hostessa, zlecać będzie nam kolejne niezwiązane z główną fabułą gry zadania. Co ciekawe wraz z naszymi postępami odblokujemy także możliwość tworzenia własnych questów, włącznie z układaniem dialogów i możliwością wykorzystania prostych skryptów. Stworzonymi poziomami, możemy później dzielić się z innymi graczami.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,90 zł

Lokalizacja: Kęty, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
33,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

v-play
Kilińskiego 7
32-650 Kety
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA TOWARU 

1. Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

2. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej 

3. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

4. Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

5. Reklamację możesz złożyć na przykład: a) pisemnie na adres: ul.Kilińskiego 7 32-650 Kęty b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: v-play@v-play.pl; 

6. W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

7. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul.Kilińskiego 7 32-650 Kęty. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. 

8. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. 

9. Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją Towaru dotyczące Kupujących nie będących konsumentów mogą być zawarte w dalszej części niniejszej informacji. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 1. Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 3. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214); b) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz c) Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. d)Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

v-play
Kilińskiego 7
32-650 Kęty

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
v-play
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

755

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 666533519
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

V-PLAY ul. Kilińskiego 7, 32-650 Kęty NIP: 549-195-31-94 REGON: 852533521

Pozostałe informacje

V-PLAY ul. Kilińskiego 7, 32-650 Kęty