SHIMANO KORONKA KASETY XT CS-M771 12T CR (6541380084)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,90 zł
z 19 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
Zakupy od 499 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy
  • dedykowany/a do: cross-country, trekking, kolarstwo górskie, downhill, enduro, 4x, dirt, pozostałe

Koronka kasety CS-M771-10 12z z pierścieniem



Koronka kasety CS-M771 12z z pierścieniem.


Dane techniczne:
Marka: SHIMANO
Model: Koronka kasety CS-M771-10 12z z pierścieniem
Cecha: 12T / z pierścieniem
Waga kat:
Id: 327607
Š UltraPanel

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u CentrumRowerowe za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Centrumrowerowe.pl powstało w 2005 roku, w czasach, kiedy rynek części rowerowych w Polsce dopiero raczkował. Podaż nie nadążała za rosnącym popytem. Za cel obraliśmy sobie wówczas dostarczanie Klientom interesujących ich części w możliwie atrakcyjnych cenach.

Ta idea przyświeca nam po dziś dzień. Dokładamy wszelkich starań, by nasza firma była najlepsza w Polsce, w szczególności pod względem szybkości realizacji zamówień i atrakcyjnych cen, ale przede wszystkim pod względem szerokiej, kompleksowej oferty.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 15:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Preferujemy płatność poprzez PayU lub za pobraniem. Po złożeniu zamówienia prosimy wypełnić formularz opcji dostawy oraz dokonać płatności.

Umożliwiamy również opłacenie zamówienia przelewem zwykłym. Jednak wiązać się będzie to z wydłużeniem czasu realizacji przesyłki.

Numer konta bankowego:

09 1750 0012 0000 0000 3312 0688

Dadelo Sp. z o.o.

ul. Miechowska 9

85-875 Bydgoszcz

Tytuł: "imię i nazwisko, numer aukcji"

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Centrum Rowerowe - ZWROT
ul. Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
PL
Dodatkowe informacje

Mają Państwo prawo do zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. Przygotowaną paczkę prosimy wysłać na powyższy adres. Prosimy nie odsyłać przesyłek Paczkomatem oraz z opcją płatności "za pobraniem". Takie przesyłki nie będą odbierane. Razem ze zwracanym towarem należy koniecznie wysłać: - oryginał dowodu jego zakupu (w przypadku zwrotu tylko części towarów z danego zamówienia odeślemy Państwu skorygowany rachunek, który będzie podstawą np. do roszczeń reklamacyjnych), - wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji/zwrotu: _______________________________________________________________________________________ 

Data złożenia formularza .............. 

1. Imię i nazwisko ...................................................................................... 

2. Dane kontaktowe (telefon, mail) ...................................................................................... 

3. Numer dowodu sprzedaży (faktury). Należy dołączyć kopię dowodu sprzedaży ...................................................................................... 

4. Cena towaru ...................................................................................... 

5. Nazwa / kod towaru ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... ...................................................................................... 

6. Nr rachunku bankowego ...................................................................................... 

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Złożenie podpisu na zgłoszeniu zwrotu oznacza akceptację jego treści. 

..................................................................... 

podpis Klienta _______________________



Jeśli to możliwe, prosimy także o przesłanie opakowania oraz kompletu metek dołączonych do produktu. Prosimy o podawanie w formularzu reklamacji/zwrotu numeru konta, na który chcą Państwo otrzymać zwrot pieniędzy. W przypadku zwrotu całej zawartości zamówienia w ciągu 14 dni od momentu realizacji zwrotowi ulega pełna wartość zamówienia, tj. cena wszystkich towarów oraz koszty wysyłki. We wszystkich pozostałych przypadkach (zwrot części zamówienia) kosztów wysyłki zamówienia nie pokrywamy. PROCEDURA ZWROTU TOWARU -Po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem zostanie wystawiona korekta FAKTURY VAT, która zostanie wysłana do Państwa mailem. -W mailu prosimy o potwierdzenie faktu otrzymania korekty (krótka odpowiedź ze słowem "POTWIERDZAM" -Zwrot pieniędzy w formie przelewu zostanie wysłany na wskazany przez Państwa rachunek bankowy w czasie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, ale tylko w przypadku potwierdzenia korekty faktury.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
CENTRUM ROWEROWE - REKLAMACJE
Miechowska 9
85-875 Bydgoszcz
PL
Dodatkowe informacje

Jeżeli w opisie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. 


Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji/zwrotu


Formularz reklamacji/zwrotu: _____________________________________________________________________________________________________________


Data złożenia formularza     ........................................ 


1. Imię i nazwisko

    ...................................................................................... 


2. Dane kontaktowe

    a) mail      

    ...................................................................................... 

    b) telefon  

    ...................................................................................... 


3. Numer dowodu sprzedaży - faktury (należy dołączyć kopię dowodu sprzedaży)

    ...................................................................................... 


4. Cena towaru

    ...................................................................................... 


5. Nazwa / kod towaru

     ............................................................................................................................................................................     

     ............................................................................................................................................................................ 


6. Dokładny opis przyczyny reklamacji 

    ............................................................................................................................................................................   

    ............................................................................................................................................................................   

    ............................................................................................................................................................................ 

    ............................................................................................................................................................................ 

    ............................................................................................................................................................................ 


7. Żądanie klienta  (proszę zaznaczyć krzyżykiem wybrana opcję)

    a) wymiana             ................... 

    b) naprawa             ................... 

    c) zwrot pieniędzy ...................


8. Numer rachunku bankowego 

...................................................................................... 



Rozpatrzenie reklamacji nastąpi pisemnie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia żądania przez kupującego. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedający nie ustosunkuje się do tego żądania, uważa się, że uznał je za uzasadnione. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru. 



Złożenie podpisu na zgłoszeniu reklamacji / zwrotu oznacza akceptację jego treści. 


                                                      ..................................................................... 

                                                                           podpis Klienta 


_____________________________________________________________________________________________________________


Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w razie uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej


UWAGA: nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem. Po otrzymaniu przesyłki towar zostanie przekazany do dystrybutora. Decyzję dystrybutora przekażemy Państwu telefonicznie lub e-mailem w czasie do 14 dni od otrzymania paczki. W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt. W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.