Shanling M1 Biały + Etui + Stickery GRATIS GW 24m (6942714583)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
579,00 zł
z 49 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Paczka24 darmowa
  • lokalizacja: Olsztyn, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Oferta sklepu AudioHeaven

Masz pytania?

  • email: info@audioheaven.eu
  • telefon: 797 470 626

Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów !

Wszyskie oferowane przez nas towary są nowe, oryginalnie zapakowane i z polską gwarancją

Do każdego zakupu dołączony jest paragon a na życzenie faktura

SHANLING M1 + Dodatki

Kolor biały

Jedyny taki zestaw na allegro !!!

    • Oryginalne skórzane etui koloru fioletowego
    • Dwie opaski do zamocowania urządzenia do ramienia
    • Zestaw 4 zabezpieczających protectorów na ekran
    • Wysokiej jakości kabel do ładowania USB > USB Type-C o długości 1m
    • Karta gwarancyjna
    • Pudełko
    • Instrukcja
    • Czytnik kart micro sd
    • Zestaw dedykowanych 5 stickerów do naklejenia na urządzenie

    Shanling M1 to niewielki odtwarzacz plików HiFi, w którym drzemią ogromne możliwości.

    Za wyjątkową jakość brzmienia odpowiadają układy znane z dużo droższych urządzeń a mianowicie chipset AK4452 oraz wzmacniacz MAX97220

    Ze względu na wymiary i wagę idealnie nadaje się do sportu ale także codziennego użytkowania. 

    Dzięki wbudowanemu układowi Bluetooth wspierającym bezstratną technologię przesyłu APT-X zapomnimy o plączących się przewodach i skupimy na treningu

    Specyfikacja

    • Wymiary: 60mmx50mmx13mm
    • Waga: ok 60g
    • Wyświetlacz: 2.35 cala TFT HD Screen (360x400)
    • Odtwarzanie DSD: Wspiera DSD 64 oraz DSD 128
    • DAC: Wspiera do 192 kHz/24bit
    • Bluetooth: 4.0 z APT-X
    • D/A Konwerter: AK4452
    • Wzmacniacz: MAX97220
    • Gain: Low Gain, High Gain
    • Odtwarzane formaty plików: APE, FLAC, ALAC, WMA, AAC, OGG, MP3, WAV AIFF, DSF, DIFF, M4A
    • Sampling: 44,1 kHz - 192 kHz
    • Wyjście: Jack 3,5mm
    • Moc wyjściowa: 35 mW @ 32 ohm
    • Zakres częstotliowści: 20 Hz - 20 kHz (-0,5dB)
    • Pamięć zewnętrza: MicroSD (Max 256GB)
    • USB interfejs: Type-C
    • Bateria: 950mAh litowa
    • Czas odtwarzania: do 10h
    Dostawa i płatność
    od 0,00 zł

    Lokalizacja: Olsztyn, Polska

    Wysyłka

    Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

    Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    2-3 dni robocze
    Odbiór osobisty po przedpłacie
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    -
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    2 dni robocze
    Paczka24
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    2-3 dni robocze
    List polecony priorytetowy
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    2 dni robocze
    List polecony ekonomiczny
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    4 dni robocze
    Paczka24 Odbiór w Punkcie
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    2-3 dni robocze
    E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    3-4 dni robocze
    Pocztex Kurier48
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    50
    czas realizacji
    3 dni robocze

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Odbiór osobisty
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    -

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    Niemcy
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Wielka Brytania
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Czechy
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Irlandia
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Słowacja
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Szwecja
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Holandia
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Litwa
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Norwegia
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Włochy
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Francja
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Belgia
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Dania
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Hiszpania
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20
    Austria
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    20

    Punkty odbioru

    AudioHeaven
    Złota 19/19
    10-698 Olsztyn
    woj. warmińsko-mazurskie
    email: info@audioheaven.eu
    tel.: 797470626

    płatność tylko gotówką
    do odbioru w 2 dni robocze
    prosimy umówić się na odbiór

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    sprzedającego

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    12 miesięcy dla przedsiębiorców
    Dodatkowe informacje

    W celu uzyskania świadczenia gwarancyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu weryfikacji problemu i instrukcji co do dalszej procedury:


    • adres emai: info@audioheaven.eu
    • telefon: 797470626

    Ważne! Przypominamy, iż świadczenia gwarancyjne nie przysługują konsumentowi w przypadku gdy wada powstała w skutek nieprawidłowego użytkowania towaru. 

    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    dla firm rękojmia wyłączona

    Adres do reklamacji

    AudioHeaven
    Złota 19/19
    10-698 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


    Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej


    Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


    Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.


    Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


    Ważne! Przez pierwsze 12 miesięcy domniemywa się, że ujawniona wada tkwiła w towarze w momencie jego wydania, więc to na sprzedawcy (zgodnie z art. 6 Kodeksu Cywilnego ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne) ciąży obowiązek obalenia tego domniemania.

    W pozostałym okresie 12 miesięcy ciężar dowodowy obciąża konsumenta i to na nim spoczywa obowiązek wykazania, że wada istniała w towarze w momencie jego wydania.


      

    Reklamację możesz złożyć: 

    1. Pisemnie na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn
    2. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@audioheaven.eu 

    W opisie reklamacji podaj:

    1. Informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady.
    2. Żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.
    3. Swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


    Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.

    W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.


    Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


      

    Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

    Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.


    Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


      

    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


    Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. Wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/)
    2. Wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę)
    3. Pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

    Zwroty
    14 dni

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    AudioHeaven
    Złota 19/19
    10-698 Olsztyn

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Ograniczenie prawa do odstąpienia

    Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

    Dodatkowe informacje

    Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 


    Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@audioheaven.eu


    Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


      

    Bieg terminu do odstąpienia od umowy

    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

    (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

    1. Obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części 
    2. Polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

    (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


      

    Zwrot wzajemnych świadczeń

    Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.


    Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn


    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


    Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).


    Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


    Możliwe koszty odstąpienia od umowy

    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

    Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


      

    Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    1. Świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. W której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. W której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. W której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. W której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. Dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    8. Dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      



    O sprzedającym
    BigMaras
    99,9%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    3279

     

    3

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    5,0

    Koszt wysyłki

    5,0

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Kontakt

    • 797 470 626
    poniedziałek - piątek
    09:00 - 17:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Sprzedającym w ramach Konta BigMaras jest Marek Raczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FHU Marek Raczyński wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7393134071, REGON 280439581.


    Dane kontaktowe Sprzedającego:

    • Adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn
    • Adres poczty elektronicznej: info@audioheaven.eu
    • Numer telefonu: +48 797470626

    Pozostałe informacje

    Drogi Kupujący,

    Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.

    Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.


    Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,

    PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 


    POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY


    Informacje dotyczące płatności

    Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”

    W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.


    Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

    1. W przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
    2. W przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


    Informacje o dostawie

    Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”

    Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz innych krajów Unii Europejskiej.


    Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

    1. Przesyłka pocztowa za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony, list polecony priorytetowy, kurier pocztex)
    2. Przesyłka kurierska za pośrednictwem DHL
    3. Przesyłka paczkomatowa za pośrednictwem firmy Inpost
    4. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn - w przypadku odbioru osobistego uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu przygotowania towaru.


    Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

    1. W przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
    2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


    Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

    1. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;
    2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin.

    Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

    1. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
    2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


    Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 


    Administrator danych osobowych

    Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów .


    Cel zbierania danych i odbiorcy danych 

    Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

    W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, przesyłką paczkomatową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


    Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

    Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 


    Dobrowolność podania danych osobowych

    Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 


    Prawo właściwe, język

    Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 


    Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

    Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 


    Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.