SFATENU NASZ JĘZYK - WAWA NOWA m (6541196762)

zakończona
46,70 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,50 zł
  • List priorytetowy 7,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,80 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA
  • stan: nowy
  • okładka: twarda
  • kondycja: bez śladów używania

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa

Kontakt


e-mail: biuro@inteligencka.p­l
Prosimy w korespondencji podawać Nick z Allegro
Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

arka_k_g na platformie Allegro

Księgarnia internetowa arka_k_g na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest:
SFATENU/ NASZ JĘZYK
Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
Autor: PRACA ZBIOROWA
Wydawca: BLUE BIRD
Okładka: twarda
Wymiary: 156x234 mm
Ilość stron: 264
ISBN: 978-83-64870-01-9

Cena detaliczna: 59,00 zł

Opis: „Książka „Sfatenu / Nasz język” jest reprintem czwartego wydania elementarza hebrajskiego, datowanego na jesień 1913. Można przyjąć, że elementarz ten został napisany niewiele ponad dwadzieścia lat po założeniu przez Eliezeraben Jehudę, twórcę współczesnego języka hebrajskiego, towarzystwa Tchijat Jisrael („Wskrzeszenie Izraela”). Towarzystwo owo stawiało sobie za cel odnowienie języka, którego przez wiele wieków używano niemal wyłącznie w liturgii i literaturze religijnej, oraz edukację młodzieży.
„Sfatenu” nie był pierwszym polskim elementarzem do nauki hebrajskich liter, mimo to zajmuje wśród tych podręczników pozycję wyjątkową. Słowa, które padają w autorskim wstępie, są rzetelne, a elementarz może być z powodzeniem używany również i dziś. Pragnąc, by niniejsza publikacja nie stanowiła jedynie ozdoby bibliofilskiej półki, wzbogaciliśmy reprint o współczesny dodatek. Znajdą w nim Państwo transkrypcję elementarza wraz z tłumaczeniem i objaśnieniami gramatycznymi. Tę część graficznie opracował artysta Ryszard Kajzer, atrakcyjnie ubarwiając ją nowatorsko zaprojektowanymi literami hebrajskimi.
Niniejs­zy elementarz jest znaczącym źródłem wiedzy o epoce, w której powstał. Jego kart nie zapełniają modelowo grzeczne dzieci, lecz dzieci prawdziwe, również te niegrzeczne i realizujące szalone dziecięce pomysły. Autorzy nie wychowują czytelników na siłę, moralizatorstwa jest niewiele. Nie cofają się przed nazywaniem rzeczy po imieniu – niejednokrotnie używają słów „głupi” (aż 3 synonimy!) i „zły”. Obok krawca i szewca pojawia się – zgodnie z ideałem syjonistycznym – rolnik, a wraz z nim zwierzęta gospodarskie i narzędzia przeznaczone do pracy na roli. Syjonizm par excellence ograniczony jest do dwóch ostatnich czytanek. Elementarz zamyka kilka codziennych modlitw – to najbardziej oczywiste zastosowanie nabytej właśnie umiejętności czytania po hebrajsku.
Na okładce, obok chłopca, pojawia się również dziewczynka czytająca książkę. To, co zgodne ze współczesną wrażliwością, nie było w żydowskiej książce sto lat temu takie oczywiste. Choć dziewczynki przewijają się przez karty elementarza w liczbie mniejszej niż chłopcy, to są one nie tylko ładne i dobre, ale bywają i mądre. Szanowni czytelnicy, życzę Wam przyjemnej lektury.”
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ARKA_K_G za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 8,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List ekonomiczny 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
PO WYSŁANIU OD NAS PACZKI DOSTANĄ PAŃSTWO WIADOMOŚĆ Z NUMEREM NADAWCZYM I DNIEM WYSYŁKI.
!!!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!!
Przy zakupie 2 lub więcej przedmiotów, prosimy o kontakt celem ustalenia kosztu przesyłki
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Odbiory osobiste lub zwroty towarów - adres podajemy oddzielnym e-mailem

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Arka Katarzyna Grabowska
ul.Miklaszewskiego 3 m 35
02-776 Warszawa
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje prosimy zgłaszać e-mailowo na adres biuro@inteligencka.pl Zwroty towaru są na inny adres niż adres z danych firmy Podajemy je po złożeniu reklamacji na adres e-mailowy MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: #1) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm. XZ8TWY ), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). #2) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach

pozostałe informacje

ODBIORY OSOBISTE URSYNÓW NIEDALEKO METRA IMIELIN PODAJEMY ADRES ODDZIELNYM E-MAILEM W GODZ. 18/30 -20/00 UWAGA: Najważniejsze: Realizacja w terminach z aukcji. Prosimy nie licytować, jeśli nie jesteś przekonany/a do zakupu. Oszczędzi to obopólnej straty czasu, pieniędzy i niepotrzebnych komentarzy. Przeznaczmy zwyczajnie czas na życie z radością :) Pamiętaj Ty i my niewiele się różnimy w swoich pasjach, dążeniach, pragnieniach. Szanujmy się wzajemnie. UWAGA ! Nie wysyłamy za tzw."pobraniem" Transakcje są realizowane w terminach z aukcji od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (data sprawdzenia przez nas przelewu). Prosimy uważnie czytać informacje o terminach wysyłek na każdej aukcji. Nie odpowiadamy za pracę Poczty Polskiej i kuriera, w przypadku opóźnienia prosimy o kontakt mailowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. Komentarze wystawiamy, jako drudzy raz w tygodniu. Przed wystawieniem nam nieprzemyślanego komentarza negatywnego lub neutralnego prosimy o kontakt gdyż, jeśli nie macie Państwo racji a my czasu by wyjaśniać to, co jest oczywiste/czytelnie opisane na aukcjach i w czytaj o mnie, wystawimy również niepotrzebny nikomu komentarz adekwatny do waszej nieprzemyślanej opinii. Robimy to naprawdę z przykrością dla nas samych. Ale być może na przyszłość przemyślicie Państwo czy warto kogoś krzywdzić bez próby porozumienia lub wyjaśnienia danej sytuacji. Prosimy o jak najmniej e-maili Allegro od lat zawiadamia nas o wszystkim dotyczącym transakcji. Będziemy mieli i Państwo i my więcej czasu by zmieniać świat na lepsze -RAZEM :) Odpoczywajcie wiemy, że kupiliście i zapłacicie, My zawiadomimy o wszystkim innym, łącznie z dniem wysłania. Wpłaty : Wysyłamy numer konta oddzielnym e-mailem. Pracujemy: Od poniedziałku do czwartku w godz. 10-18. Piątek nie pracujemy. W weekendy odpoczywamy. Teoretycznie:) E -mail: biuro@inteligencka.pl Odbiór osobisty (wcześniej umówiony E-MAILOWO) Poniedziałek – czwartek w godz. 18/30-20.00 Piątek nie pracujemy (gdyby Państwu nie odpowiadały dni odbioru, lub godziny prosimy napisać, uzgodnimy prawdopodobnie inne). Warszawa Ursynów niedaleko stacji metra Imielin. Dokładny adres podajemy e-mailem. ZAWIADAMIAMY E-MAILOWO O WPŁATACH JAK I O WYSŁANIU TOWARU Wystawiamy faktury VAT Na wpłatę czekamy tylko 2 tygodnie jeśli wcześniej nie uzgodnimy że poczekamy dłużej po kontakcie klienta.Po tym czasie nie gwarantujemy dostępności zakupionego towaru, który zostaje ponownie wystawiony na sprzedaż oraz występujemy do Allegro o zwrot prowizji. Zastrzegam sobie w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od nas (wystąpienia niezgodności stanów ewidencyjnych i magazynowych, kradzieży, uszkodzenia towaru itp.) do zwrócenia wpłaconych środków na konto i odstąpienia od transakcji. W niezwykle rzadkich przypadkach zastrzegamy sobie przedłużenie czasu przesyłki (poinformujemy o tym) o 7 dni roboczych od ostatecznego dnia/terminu z aukcji. Zdarzyć się również może, iż przy zakupie większej ilości przedmiotów przez klienta może wystąpić u nas jakiś brak, o czym poinformujemy, ale ze względu na brak możliwości przewidzenia takiej sytuacji wcześniej, wyślemy (poinformujemy też) paczkę bez danej pozycji, zwrócimy również pieniądze za brak. Klient ma również prawo do rezygnacji z całości zamówienia wg. przysługujących jemu praw. W korespondencji e-mailowej prosimy używać adresu e-mailowego zarejestrowanego na Allegro. Jeżeli nie ma takiej możliwości, prosimy podawać Nick (nazwę użytkownika). Maile wysłane po godzinach naszej pracy i w nocy czytane są przez nas w dniu następnym (zazwyczaj tego samego dnia odpowiadamy-nie zawsze ), korespondencję z weekendu (odpoczywamy :) ) czytamy w poniedziałek. Urlopy też przewidujemy, więc zwracaj na to uwagę – są widoczne na każdej aukcji znacznie wcześniej. Bardzo ważne !!! W PRZYPADKU WYBRANIA OPCJI WYSYŁKI LISTEM EKONOMICZNYM LUB LISTEM PRIORYTETOWYM (PRZESYŁKI NIEREJESTROWANE BEZ POKWITOWANIA NADANIA – BRAK MOŻLIWOŚCI REKLAMACJI NA POCZCIE) WYSYŁAMY TYLKO I WYŁĄCZNIE NA WYRAŹNE ŻYCZENIE KUPUJĄCEGO.WPŁATA ZA TEN RODZAJ PRZESYŁKI=ŻYCZENIU WYSŁANIA TYM RODZAJEM. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZAGINIĘCIE TAKIEJ PRZESYŁKI GDYŻ UPRZEDZAMY IŻ W RAZIE ZAGINIĘCIA PRZESYŁKA TA NIE MOŻE BYĆ REKLAMOWANA NA POCZCIE. NIE JESTEŚMY POCZTĄ NIE MAMY WPŁYWU NA RZETELNOŚĆ PRACY TEGO DOSTAWCY. DLATEGO POLECAMY WYBÓR LISTÓW POLECONYCH KTÓRYCH EWENTUALNE ZAGINIĘCIE MOŻNA REKLAMOWAĆ I ODZYSKAĆ STRATĘ. NIE SPRZEDAJEMY USŁUG POCZTOWYCH ALE W ZASTĘPSTWIE KLIENTA I Z JEGO UPOWAŻNIENIEM WYSYŁAMY ZA JEGO PRZEKAZANE NAM W TYM CELU PIENIĄDZE. Kupujący udziela nam pełnomocnictwa do zawarcia umowy o usługi pocztowe w imieniu i na rachunek Kupującego. Kupujący nie ponosi żadnego ryzyka lub dodatkowych kosztów w związku z udzielonym pełnomocnictwem.Kupując u nas automatycznie udzielasz nam pełnomocnictwa: **Upoważniam sprzedającego do zawarcia w swoim imieniu umowy z Pocztą Polską w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru**. UWAGA:Działając w oparciu o to pełnomocnictwo przekazujemy jedynie pieniądze kupującego Poczcie Polskiej nie wykazując tego w księgach podatkowych po stronie przychodów, ani nie wrzucając ich w koszty za opłaty Poczty Polskiej Nie świadczymy usług pocztowych, tylko jesteśmy pośrednikiem w relacji kupujący - poczta. Pieniądze doliczane do przesyłki pocztowej są przeznaczone na opłacenie tejże przesyłki (poczta ma VAT 0% a my 23% za dokonanie usługi wysyłki). W wypadku wystawienia faktury VAT wraz z kosztami przesyłki pocztowej (przez naszą firmę) trzeba doliczyć podatek VAT 23% do wybranego kosztu przesyłki i tylko przesyłki. (Wymóg Urzędu Skarbowego - nie dotyczy przesyłek kurierskich i paczkomatowych) i o tą kwotę zwiększyć swój przelew. W przypadku rezygnacji Klienta z zakupu, zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy wyłącznie na konto bankowe. Nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym. Ewentualne reklamacje rozpatrujemy zazwyczaj na korzyść klienta Reklamacje i zwroty: Pytania dotyczące reklamacji i zwrotów prosimy kierować do nas telefonicznie, bądź e-mailem. Prosimy otwierać przesyłki przy listonoszu/kurierze lub na poczcie ( niekiedy zdarzają się uszkodzenia). Jest to jedyna podstawa do reklamacji (7 dni od dostarczenia) - My zawsze wysyłamy nowy, nieuszkodzony przedmiot. Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać aż paczka zostanie sprawdzona. W razie stwierdzenia szkody proszę natychmiast sporządzić protokół szkody. Brak sporządzonego protokołu podczas odbioru UNIEMOŻLIWIA ubieganie się o zwrot kosztów z tytułu poniesionych strat. REGULAMIN REKLAMACJI PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ: - Jeśli pomimo Twojej interwencji w Urzędzie Pocztowym przesyłka nie dotarła złożymy reklamację w Urzędzie Pocztowym. Możemy to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. - O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo. Poinformujemy Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. - Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 30 dni roboczych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. - Jeśli nie zgadzasz się z obowiązującym nas regulaminem reklamacji - prosimy o nie licytowanie na naszych aukcjach. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie www.poczta-polska.pl Prawo zwrotu/rezygnacja klienta: Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) klient może zrezygnować z towaru zakupionego na naszych aukcjach bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu(Z NASZĄ NALEPKĄ ) oraz w stanie niezmienionym. Zwracany towar należy odesłać z: - pisemną rezygnacją (odstąpienie od umowy kupna - sprzedaży), Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu czy towar nie jest uszkodzony, pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Towar powinien zostać odesłany w ciągu 14 dni od zakupu z widoczną informacją na opakowaniu "ZWROT TOWARU" na podany e-mailowo przez nas adres. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.