SEZAMOWY olej 100ml CUKRZYCA DIABETYK ODCHUDZANIE (6482522229)

zakończona
12,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni

TŁOCZONY NA ZIMNO, NIEOCZYSZCZONY, NIERAFINOWANY

NAJZDROWSZY

NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI:

OLEJ SEZAMOWY

w ciemnej, szklanej butelce (100 ml)

Jasny, przejrzysty olej o nieco słodkim aromacie i smaku nasion sezamu.

Dzięki metodzie tłoczenia na zimno jest bogatym źródłem Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych.
Olej sezamowy zawiera również sezaminę, roślinną substancję, która w pełni naturalny łagodny sposób pomaga obniżyć ciśnienie krwi.
Ponadto lecytynę, fosfor, magnez, cynk, żelazo oraz liczne witaminy ( np. K, E , D czy B6).

Zawarte w oleju składniki mają korzystny wpływ na organizm ludzki.


Dzięki witaminie B olej ten wspomaga organizm w chorobie sercowo-naczyniowej - zmniejsza prawdopodobieństwo ich wystąpienia, a zawarty w nim fosfor i magnez pozwala na prawidłową pracę serca.


Sezamina i wapń regulują ciśnienie krwi i obniżają poziom cholesterolu.

Sezamina to także spowolnienie tworzenia się tkanki tłuszczowej i zaopatrzenie mięśni w składniki odżywcze.

Olej sezamowy ma zastosowanie:

- w przemyśle spożywczym.
Jest niezastąpionym elementem kuchni wschodnich, znakomicie sprawdza się jednak również w sałatkach oraz jako dodatek do słodyczy.

- w przemyśle kosmetycznym, różnego rodzaju wyroby, kremy, olejki itd.
- w salonach kosmetycznych
- w salonach masażu

Olej Sezamowy w kosmetyce:

Znakomicie pielęgnuje cery: suchą, mieszaną, źle ukrwioną i dojrzałą.
Rozgrzewa, odtruwa, oczyszcza i reguluje pracę gruczołów łojowych.
Może być używany jako olejek do ciała, masażu i do kąpieli.

PRZECIĘTNA ZAWARTOŚĆ KWASÓW TŁUSZCZOWYCH
TŁUSZCZE NASYCONE – 16%
w tym:
kwas palmitynowy – 10%
kwas stearynowy – 6%
TŁUSZCZE NIENASYCONE – 83%
w tym:
JEDNONIENASYCONE – 40%
kwas oleinowy (Omega-9) – 40%
WIELONIENASYCONE – 43%
kwas linolowy (Omega-6) – 43%
INNE * – 1 %
Wyprodukowany w Polsce przez: LABORATORIUM BIOOIL®
LABORATORIUM BIOOIL® posiada aktualny certyfikat w zakresie produkcji ekologicznej
i jest pod stałym nadzorem i kontrolą upoważnionej przez Ministerstwo Rolnictwa jednostki certyfikującej.
Jednostką certyfikująca produkcję ekologiczną jest Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.


TERMIN PRZYDATNOŚCI:
Produkty na naszych aukcjach pochodzą z regularnych dostaw prosto od producenta,
świeże z aktualnym, odpowiednio długim terminem trwałości.

Olej półschnący
Ważność: po otwarciu ok. 6 miesięcy
Wytrzymałoś­ć na temperatury: nie ogrzewać powyżej 70 °C

Sposób przechowywania:
Olej należy przechowywać w suchym, ciemnym miejscu i chłodnym.

Ciekawostki:

- Olej sezamowy jest to najstarszy olej świata.

- Sezam a cukrzyca: Nasiona sezamu mają niski indeks glikemiczny (IG = 35)

- Olej sezamowy dodany nawet w bardzo małych ilościach do innych olejów roślinnych lub tłuszczów utwardzonych może znacznie zwiększyć ich trwałość.

W naszej ofercie również inne oleje tłoczone na zimno

KURIER = JEDEN KOSZT DOSTAWY

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ekoNatura24_pl za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 18,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep internetowy ekoNatura24_pl Właścicielem niniejszego konta allegro jest spółka e-wysyłka.pl sp. z o.o ul. Modlińska 330 C ; 03-152 Warszawa; NIP: 5242769882 ; Regon: 147294890 ; pisana do KRS przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numer KRS 0000514739 Dane do wpłaty: e-wysyłka.pl sp. z o.o. / dział ekoNatura ul. Modlińska 330C 03-152 Warszawa mBank: 08 1140 2004 0000 3202 7519 5717 W tytule wpłaty koniecznie prosimy podać swój nick allegro oraz numer aukcji.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy / Zwrot a. Zgodnie z obowiązującym prawem, umowy zawarte z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron - konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru. Wskazane w ustawie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. b. Ustawa Dz.U. 2014 poz. 827 Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym czasie poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu, przesyłając pisemne oświadczenie. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych Produkty używane nie podlegają zwrotowi

reklamacje

10. Reklamacje Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów/importerów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów/importerów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku, gdy dany produkt nie posiada czytelnej informacji o punktach serwisowych konsument winien skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia zasadności i szczegółów danej reklamacji. e-wysylka.pl Sp. z o.o odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Zasadne reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej jako Zgłoszenie Reklamacyjne i przesłania go w formie pisemnej na adres e-wysylka.pl Sp. z o.o ., na koszt e-wysylka.pl Sp. z o.o Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że e-wysylka.pl Sp. z o.o . niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez e-wysylka.pl Sp. z o.o .rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni. e-wysylka.pl Sp. z o.o nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi e-wysylka.pl Sp. z o.o. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. 2. Adres do reklamacji: Produkty, które nie posiadają gwarancji realizowanej bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. e-wysylka.pl Sp. z o.o ul. Modlińska 330 C ; 03-152 Warszawa 3. Prawo odstąpienia od umowy ciąg dalszy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć do e-wysylka.pl Sp. z o.o stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@ekonatura24.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) e-wysylka.pl Sp. z o.o ul. Modlińska 330C 03-152 Warszawa W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli e-wysylka.pl Sp. z o.o ul. Modlińska 330C 03-152 Warszawa wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi e-wysylka.pl Sp. z o.o nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie e-wysylka.pl Sp. z o.o nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w e-wysylka.pl Sp. z o.o są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 6.. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez e-wysylka.pl Sp. z o.o będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. a. Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Wskazane w ustawie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. b. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), masz prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym czasie poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu, przesyłając pisemne oświadczenie. c. Jeśli towar jest niezgodny z Twoim zamówieniem lub jest wadliwy, istnieje możliwość do zwrotu w ramach reklamacji. Poinformuj nas o tym przed jego odesłaniem. d. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. W pierwszej kolejności dokonujemy naprawy towaru, wymieniamy go na nowy lub zwracamy pieniądze na wskazany w dokumencie reklamacyjnym rachunek bankowy. e. DARMOWY ZWROT PRZYSŁUGUJE TYLKO W PRZYPADKU WYBORU OPCJI DOSTAWY ALLEGRO INPOST W przypadku odstąpienia od umowy na wniosek kupującego Allegro dostarcza mu kod zwrotu. Na jego podstawie kupujący będzie upoważniony do nadania darmowej przesyłki zwrotnej w placówce Inpost

pozostałe informacje

REGULAMIN 1. Kontakt z nami a. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz Allegro b. Napisz do nas na adres: allegro@ekonatura24.pl c. tel. (22) 299 13 40 ; kom. 881-590-400 w godz. 10.00 - 18.00 Podczas każdej próby kontaktu (telefonicznego bądź mailowego) prosimy o posługiwanie się nickiem z Allegro (nazwa użytkownika allegro) oraz numerem aukcji Pozwoli to obsłudze sklepu sprawnie zidentyfikować Państwa zamówienie w bazie naszego systemu. 2. Zamówienie Na naszych aukcjach zamówienie może składać każdy zarejestrowany użytkownik allegro. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku zamówień pochodzących od użytkowników: - którzy mają dużą ilość komentarzy negatywnych na swoim koncie allegro; - którzy nie mają żadnych komentarzy allegro lub wybrali przesyłkę pobraniową a są jednocześnie właścicielami konta junior i posiadają mniej niż 10 pozytywnych komentarzy; - którzy nie wypełnili lub wypełnili niepoprawnie formularz swoich danych i/lub danych do wysyłki; - z którymi nie możemy nawiązać kontaktu telefonicznego i/lub e-mailowego; - którzy otrzymali od nas informacje o innych, uzasadnionych przez nas przypadkach. 3. Dokument sprzedaży Jesteśmy sklepem wysyłkowym. a. Nie wystawiamy klasycznych paragonów fiskalnych. Wysyłkowe sklepy internetowe (bez odbioru osobistego) rejestrujące transakcje sprzedaży na podstawie elektronicznych zestawień oraz dostarczające sprzedane towary za pośrednictwem poczty, kuriera czy odbiór w paczkomacie są zwolnione z wystawiania paragonów fiskalnych na podstawie rozporządzenia ministra finansów z 26 lipca 2010r (DzU nr 138 poz.930). b. Nie wystawiamy klasycznych paragonów - dowodem kupna sprzedaży jest odnotowana transakcja w systemie Allegro oraz bezgotówkowa zapłata odnotowana w systemie bankowym, płatność gotówki u kuriera lub płatność kartą w systemie InPost. c. Faktura elektroniczna - Zgodnie art. 2 pkt. 32 ustawy o podatku od towarów i usług faktury wystawiamy w formie elektronicznej i tylko w takiej formie przekazujemy je do odbiorcy. Faktury w formacie PDF wysyłamy za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w serwisie Allegro adres e-mail do 7 dni od odebrania przesyłki. - Dane do faktury należy podać po zaznaczeniu opcji "faktura VAT". Do w/w celów NIE służy pole "wiadomość dla sprzedającego". Informacje tam zawarte nie będą brane pod uwagę - Fakturę wystawiamy na życzenie dopiero po odebraniu przez Ciebie zakupionego produktu. - Faktura w formacie PDF przesyłamy na adres e-mail z allegro. - Z uwagi na ochronę środowiska oraz wymaganych przepisów prawa - nie wysyłamy odbiorcy, ani nie przekazujemy faktur w wersji papierowej. 4. Formy płatności a. PayU czyli najszybsza, prosta w obsłudze i co ważne bezpieczna forma płatności. b. Przelew bankowy. Wybierają tradycyjny przelew bankowy wszelkie dane do jego dokonania powinieneś otrzymać w mailu od Allegro potwierdzającym zakup. Twoje zamówienie trafi do realizacji po faktycznym zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Dane do wpłaty: e-wysyłka.pl sp. z o.o. / dział ekoNatura ul. Modlińska 330C 03-152 Warszawa nr konta bankowego: 08 1140 2004 0000 3202 7519 5717 W tytule wpłaty prosimy podać swój nick allegro. c. Płatność za pobraniem; Płatność za pobraniem dotyczy osób posiadających min. 5 pozytywnych komentarzy. Nie dotyczy konta Junior; d. Płatność kartą tylko w systemie paczkomaty inPost Płatność kartą dotyczy osób posiadających min. 5 pozytywnych komentarzy za wyjątkiem posiadaczy konta Junior. 5. Wysyłka i dostawa Jeżeli zamówienie zostanie złożone po godzinie 12:00, jego realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego. a. Szczegóły wszystkich dostępnych sposobów dostawy dla danego produktu podane są w zakładce „Dostawa i płatność” widocznej w opisie danego przedmiotu. b. Dostawa jest w 100% bezpieczna, ponieważ wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości na nasz koszt. c. Przybliżony czas realizacji podany jest w każdej ofercie. Wyrażony jest w dniach roboczych. Składa się na niego czas potrzebny na wysyłkę zamówienia z naszego magazynu, jak również czas niezbędny na jego dostawę. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów z różnym czasem realizacji, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. d. Szczegółowy cennik kosztów dostawy z uwzględnienie wszystkich dostępnych sposobów dostawy danego produktu podany jest w zakładce „Dostawa i płatność” widocznej w opisie każdego przedmiotu. e. Przesyłki realizowane są wyłącznie zgodnie z adresem wypełnionym przez Ciebie w formularzu dostawy allegro. Dział pakowania nie ma dostępu do informacji przesłanych e-mailem lub zapisywanych w uwagach do aukcji! f. Wysyłki kurierskie są realizowane codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. - Wybierając wysyłkę kurierską z płatnością przy odbiorze, zadbaj o obecność w miejscu dostawy. Pamiętaj, że jeżeli nie odbierzesz przesyłki poniesiesz niepotrzebne koszty. - Nie mamy możliwości zarządzaniem czasem kuriera i nakazywania lub przewidywania dokładnych godzin dostawy. Nie mamy też numerów telefonicznych kurierów. Przesyłki kurierskie są realizowane w znakomitej większości przypadków w kolejnym dniu po nadaniu ( z wyłączeniem weekendów ). - Jeśli stan dostarczonej przesyłki budzi Twoją wątpliwość, koniecznie sprawdź jej zawartość w obecności kuriera lub dostawcy. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół, który jako jedyny będzie podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru. PAMIĘTAJ: Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera. Tylko protokół sporządzony w obecności kuriera stanowi podstawę do reklamowania produktu uszkodzonego w transporcie. g. Wysyłki inne niż kurierskie (głównie pocztowe) są realizowane 3 dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek. h. Zachęcamy do wyboru przesyłek kurierskich, które realizujemy z pomocą naszego partnera e-wysyłka.pl. Dzięki temu masz pełną informację o statusie dostawy i pewność szybkiego otrzymania zamówienia. i. Jeśli przeznaczony dla Ciebie towar zostanie uszkodzony lub podczas wysyłki stwierdzimy jego niewłaściwą zawartość w opakowaniu, poinformujemy Cię i zaproponujemy rozwiązanie problemu. Podejmiesz decyzję co do dalszych kroków. j. Przesyłki zagraniczne muszą być zgłoszone przed złożeniem zamówienia i są wyceniane indywidualnie. 6. Odbiór osobisty Jesteśmy sklepem wysyłkowym - brak możliwości odbioru osobistego. 7. Gwarancja Gwarancja obejmuje wszelkie ukryte wady materiału, wady fabryczne czy wady konstrukcyjne. 9. Satysfakcja Jeżeli z jakieś przyczyny jesteś niezadowolony z towaru lub jakości obsługi przed wystawieniem innego komentarza niż POZYTYWNY skontaktuj się z nami a na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. ---------------------------------------------------------------------------------------------- .