Serwis śniadaniowy KPM Berlin 1840r w 2 osoby (6541184728)

zakończona
7 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • uszkodzenia: porcelana bez defektów
  • waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]
  • wytwórnia: KPM Berlin
Serwis śniadaniowy dla 2 osób KPM Berlin.

W razie zainteresowania prosimy o kontakt tel: 601 663 227.

serwis dostępny po 15 października.

Aukcja nie będzie wznawiana.

Pochodzenie. Niemcy , Firma KPM Berlin 1840 rok.

Zdobienie: Polichromowany ręcznie.

Stan zachowania praktycznie idealny. Brak jakichkolwiek ubytków.

Skład zestawu:

2 filiżanki .

2 spodki pod filiżankę .

1 Cukiernica wysokość ,

1 Mlecznik .

1 Czajnik 20 cm.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1637 0660 0039
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sławomir Piękoś-Strzecha ul. Pańska 9/11 80-844 Gdańsk

kontakt

  • 601663227
    Gdybym nie odbierał proszę dzwonić do sklepu 583014659.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Strzecha Sklep
Pańska 9/11
80-844 Gdańsk
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową(przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).