SERWIS NAPRAWA MDI SCAN TECH2 CANDI (6483010694)

zakończona
123,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna


Na naszych aukcjach udział

mogą brać tylko w pełni zarejestrowani użytkownicy

Allegro.pl. Po wygranej

aukcji prosimy o kontakt w celu

ustalenia sposobu

realizacji transakcji.

- gotówką przy odbiorze

- przedpłata

- wysyłka za pobraniem

- odbiór osobisty

- wpłata przelewem na konto:

S&K Service S.Marzec M.Marzec Sp.j. 01-377 Warszawa ul. Połczyńska 21A NIP: 527 11 50 197

94 1540 1157 2001 6611 5818 0002

BOŚ S.A. oddział II Warszawa

Zakupiony na naszej aukcji

towar zawsze można odebrać osobiście w siedzibie firmy w Warszawie.

Ewentualne warunki wysyłki

towaru wedle opisu w aukcji

bądź do uzgodnienia.



Witamy serdecznie na aukcji firmy, która profesjonalnie, już od ponad 15 lat,
zajmuje się wyposażeniem warsztatów samochodowych i Stacji Kontroli Pojazdów.
Przedmiotem aukcji jest weryfikacja i wycena naprawy testera diagnostycznego z serii MDI, TECH2, SCAN 100.

Działamy na rynku już od 1992 roku i od początku zajmujemy się serwisem urządzeń diagnostycznych.



Proszę o kontakt telefoniczny na numer 22 637 28 55.

Podejmujemy się naprawy każdego testera diagnostycznego z serii MDI, SCAN 100, TECH2. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, odpowiednie narzędzia i dostęp do części. Dzięki temu nasza skuteczność napraw wynosi niemal 100%.

Po przesłaniu urządzenia do naszej firmy jest ono diagnozowane przez nasz serwis. Tylko po akceptacji kosztów przez klienta przystępujemy do jak najszybszej naprawy.

Warunki sprzedaży

Przedmiotem aukcji jest weryfikacja i wycena naprawy.



Do naprawianych urządzeń wystawiamy fakturę VAT.


Zapytaj o warunki wysyłki.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.

wysyłka gratis
metody płatności
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Ochrony Środowiska SA w Warszawie 94 1540 1157 2001 6611 5818 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 36,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 667668396
    Biuro Handlowe czynne od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@skservice.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.