SERWIS KAWOWY FURSTENBERG RÓŻANY - 6 os., 22 cz. (7016167641)

zakończona

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • uszkodzenia: porcelana bez defektów
  • wytwórnia: Pozostałe

opis

Informacje: tel. 790 246 273 lub 781 988 435; e-mail: instar@instargeo.pl

Luksusowy, zachwycający urodą i elegancją,

22-ELEMENTOWY,

RÓŻANY SERWIS KAWOWY

NA 6 OSÓB

RENOMOWANEJ NIEMIECKIEJ

MARKI "FURSTENBERG"

OPIS

Ceniącym wykwintną, szlachetną porcelanę oferujemy przepiękny, bardzo wartościowy,

luksusowy, różany serwis kawowy "Furstenberg" na 6 osób

Pochodzi on z jednej z najznakomitszych i najstarszych w Niemczech manufaktur porcelany. Ta do dziś wysoko ceniona wytwórnia została założona w roku 1747 przez Karola I - księcia Brunszwiku. Marka ta jest synonimem wspaniałych tradycji i doskonałego kunsztu w wytwarzaniu porcelany. Ekskluzywne wyroby "Furstenberg" reprezentują najwyższy poziom artystyczny.

Niezwykłej urody serwis w stylu rokoko, który oferujemy, to klasyczny wyrób tej marki, produkowany od połowy XVIII wieku do dziś. Zestaw ten jest przeznaczony dla 6 osób. Wyróżnia się dekoracyjną formą i zachwycającymi zdobieniami. Porcelanę zdobi śliczny motyw róż i złocenia. Uchwyty dzbanka i cukiernicy mają kształt pąka róży.

Ten wyjątkowo elegancki serwis składa się z 22 elementów. Znajdują się w nim: 1 dzbanek, 1 mlecznik, 1 cukiernica, 1 tacka pod mlecznik i cukiernicę, 6 filiżanek, 6 spodków, 6 talerzyków deserowych.

Widoczna na spodach sygnatura stosowana była od 1918 do 1966 r.
WYMIARY

DZBANEK: wys. 23 cm, szer. 18 cm x 11 cm;

MLECZNIK: wys. 8,2 cm, szer. 9,5 cm, średn. 7 cm;

CUKIERNICA: średnica 8 cm, wys. 8,5 cm;

FILIŻANKA: wys. 6,3 cm, średnica 7,6 cm, szer 9,8 cm;

TALERZYK DESEROWY: średnica 18 cm, wys. 2,3 cm;

SPODEK: średnica 13,6 cm, wys. 2,3 cm;

TACKA: 19,2 cm x 10,2 cm, wys. 1,5 cm

STAN

Stan bardzo dobry.
Istnieje możliwość zakończenia aukcji przed czasem, jeżeli uznamy, że cena przedmiotu jest dla nas zadowalająca (p. Regulamin Allegro, art. 6)
Informujemy, że teksty i zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są chronione PRAWEM AUTORSKIM - są wyłączną własnością intelektualną firmy "Instar-Geo" oraz kancelarii prawnych, które obsługują tę firmę. Jeżeli zauważymy, że ktoś naruszył to prawo (bez pozwolenia skopiował teksty lub zdjęcia, zarówno w części, jak i w całości), bez ostrzeżenia wyciągniemy wobec tej osoby konsekwencje prawne.
Przed zalicytowaniem na tej aukcji prosimy o zapoznanie się z naszymi
zasadami sprzedaży, które Państwo znajdą w zakładce "Informacje od sprzedającego"

Więcej informacji: Dział Sprzedaży tel. kom. 790 246 273 (od pon. do piątku w godz. 8.30-16.00) lub 781 988 435 od pon. do piątku w godz. 16.00-22.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 10.00-22.00

E-mail: instar@instargeo.pl

ORGANIZACJA TRANSPORTU: tel. kom. 781 988 435 (od pon. do piątku w godz. 8.30-16.00)

Dostawa i płatność
od 45,00 zł

Lokalizacja: Swarzędz, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

INSTAR-GEO
ul. Słowackiego 31
62-020 Swarzędz
woj. wielkopolskie
email: instar@instargeo.pl
tel.: 781-988-435

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie przedmioty zakupione u nas pochodzą z udokumentowanego źródła.Bierzemy pełną odpowiedzialność za ich legalne pochodzenie.

2. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon z kasy fiskalnej. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT w cenie brutto zakupionego przedmiotu.

3. Na każdy sprzedany przez nas przedmiot udzielamy gwarancji na okres 2 lat od momentu jego wylicytowania. Gwarancja obejmuje naprawę wszystkich ukrytych wad przedmiotu, które ujawnią się w okresie użytkowania, a powstały przed odbiorem przez klienta mebla. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy nabywcy (nieprawidłowa konserwacja, uszkodzenia lub użytkowanie mebla niezgodnie z przeznaczeniem). Gwarancją nie jest objęta również ewentualna zgłoszona przez klienta różnica w odcieniu mebla w stosunku do tego, co pokazywał jego monitor (różnice takie wynikają z różnych możliwości technicznych sprzętu, rodzaju użytej karty graficznej itd., na co nie mamy wpływu), nie odlegają gwarancji również zamki i klucze jako elementy mebla szybko zużywające się. Jeśli w opisie aukcji nie jest podane, że do mebla jest załączony klucz, oznacza to, że mebel ten jest sprzedawany bez klucza. Reklamacje składa się poprzez pocztę elektroniczną lub listownie na adres firmy. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia i realizowana w ciągu następnych 30 dni. UWAGA. W przypadku sprzedaży antycznych zegarów, nasza gwarancja nie obejmuje regulacji i ustawienia dokładności i punktualności zegara na miejscu w domu klienta. Każdy ze sprzedawanych przez nas zegarów jest sprawny, co gwarantujemy. Jednak stare zegary, liczące kilkadziesiąt, 100, niekiedy i więcej lat, mają mechanizmy o bardzo delikatnej konstrukcji, a w związku z tym, że do transportu werki z nich są zwykle wyjmowane, po ponownym ich zamontowaniu mogą wymagać dodatkowej regulacji. Przeprowadzenie takich czynności z wiadomych względów jest technicznie niemożliwe w momencie dostarczenia zakupionego zegara do domu kupującego. W przypadku zakupu mebli wiszących (witryn, szafek, bibliotek itp.) nasza gwarancja nie obejmuje zawieszek. Mebel posiada

zawieszki, ale traktujemy je jako wzorcowe. W związku z tym nie odpowiadamy za ewent. niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, jeśli jego obciążenie okaże się nadmierne w stosunku do wytrzymałości zawieszek. Przy większych obciążeniach niezbędne jest zamocowanie odpowiednich, bardzo wytrzymałych zawieszek, właściwych dla wagi danego mebla.

4. Meble przez nas oferowane nie są sprzedawane jako obiekty muzealne, a jako przedmioty użytkowe (o ile nie zostało to inaczej określone w opisie aukcji), w związku z tym w opisach określamy bieżące przeznaczenie mebla (jego obecną funkcję użytkową). Nie opisujemy też dokładnie historii mebla, jeśli jej nie znamy. Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty są używane (liczą kilkadziesiąt, a często i ponad 100 lat) i nie są przez nas poddawane renowacji, o ile wyraźnie nie podajemy takich informacji w opisie przedmiotu. W związku z tym dopuszczalne jest występowanie w nich drobnych rys, przetarć,

przebarwień, wstawek forniru, bądź różnego rodzaju przeróbek itp. Elementy te nie są wyszczególniane każdy z osobna w opisie mebla (są to oznaki wynikające z naturalnego, wieloletniego użytkowania mebla). Ponadto półki jako elementy ruchome mebla i szybciej się zużywające, podobnie jak i klucze, mogą pochodzić okresu późniejszego (dopuszczalne jest dołączanie kluczy wzorcowych). Regułą jest, że same lustrzane tafle są przedstawiane na zdjęciach w wersji elektronicznej, przykładowej (z wiadomych względów nie jest praktycznie możliwe realne ich pokazanie). W przypadku skaz czy przebarwień, zamieszczamy w opisie informację o tym, ponadto umożliwiamy każdemu kupującemu obejrzenie przedmiotu przed zakupem w naszej firmie. Antyczne meble ogrodowe, które sprzedajemy, są

przystosowane do użytkowania w ogrodzie bądź na tarasie, jednak nie są one pokrywane żadnym agresywnym środkiem konserwującym, dlatego, jak większość drewnianych mebli ogrodowych, mają one ograniczoną odporność na działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, nadmierna wilgotność itp. Stąd należy je użytkować przestrzegając zasad właściwej dbałości o te meble. Podane

przez nas w opisie aukcji określenie, że mebel jest gotowy do wstawienia, oznacza, że jest funkcjonalny i można go użytkować, jednak nie oznacza, że mebel ten jest po renowacji. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że pojęcie stan mebla, który często składa się nawet z kilkudziesięciu elementów, oraz problem

renowacji budzą kontrowersje nawet wśród fachowców. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

"Instar-Geo" Antoni Łęszczak
Słowackiego 31
62-020 Swarzędz
Dodatkowe informacje

1/ W sytuacji, gdy otrzymany przez kupującego towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go do niego, kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający wadę usunie. 

2/ Kupujący nie może zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.

3/ Miejsce i sposób składania reklamacji - pisemnie na adres pocztowy: 

"Instar-Geo" Antoni Łęszczak, ul. Słowackiego 31, 62-020 Swarzędz

 (firma czynna od pon. do piątku w godz. 9.00 - 16.00)

bądź drogą mailową:  instar@instargeo.pl

4/ Kupujący powinien opisać szczegółowo rodzaj wady, okoliczności jej powstania, rozmiar oraz ew. inne istotne dane, załączając np. zdjęcia, na których wada jest uwidoczniona. 

5/ Po otrzymaniu roszczeń reklamacyjnych sprzedający ma obowiązek ustosunkowania się do nich w ciągu 14 dni. Gdy tego nie zrobi, przyjmuje się, że reklamacja została uznana za zasadną. W niektórych przypadkach ustosunkowanie się sprzedającego do zgłoszonej reklamacji może być uzależnione od oględzin reklamowanego przedmiotu, co wymaga odesłania go przez kupującego na wyżej wymieniony adres (po ustaleniu tego  ze sprzedającym).

6/ Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, kupujący ma obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć. 

7/ W przypadku, gdy roszczenia reklamacyjne kupującego zostaną przez sprzedającego odrzucone jako niezasadne, sprzedający może odesłać towar do kupującego. 


Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

"Instar-Geo" Antoni Łęszczak
Słowackiego 31
62-020 Swarzędz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r., każdy kupujący, który jest konsumentem, kupując u przedsiębiorcy na odległość (np. na Allegro) może odstąpić od umowy  bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.

W przypadku decyzji o zwrocie, należy:

1/  poinformować o tym sprzedającego korzystając np. z formularza zwrotu (kupujący  może go pobrać z zakładki "Warunki zwrotów" na aukcji  sprzedawcy). 

2/ odesłać zakupiony przedmiot w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od zakupu na adres (ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto dołączyć do odsyłanego przedmiotu paragon zakupu):

"Instar-Geo" Antoni Łęszczak, ul. Słowackiego 31, 62-020 Swarzędz

tel. 781 988 435  (firma czynna od pon. do piątku w godz. 9.00 - 16.00)

UWAGI:

Sprzedający zwraca kupującemu cenę przedmiotu plus poniesiony przez niego koszt wysyłki w jedną stronę (do kupującego).  

Termin możliwości odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

Zwrot środków następuje przelewem na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez kupującego. 

 Sprzedający ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Koszt wysyłki zwracanego do sprzedawcy przedmiotu ponosi kupujący (nie może on nadać przesyłki za pobraniem, takie przesyłki trafią z powrotem do nadawcy). 

Zwracany przedmiot powinien być w stanie niezmienionym, ponadto powinien być tak zapakowany i zabezpieczony, by nie uszkodził się podczas transportu. Za zwrócone przedmioty, które ulegną uszkodzeniu, pieniądze nie będą zwracane.

W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:

- o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy)

O sprzedającym
instar
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

113

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 781 988 435
  • 790 246 273
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Regulamin

1. Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji, służąc radą i pomocą. Nasza firma jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 16.00. Na maile weekendowe odpowiadamy od poniedziałku. Kontakt telefoniczny zapewniamy przez cały tydzień, łącznie z weekendem. Transakcje przeprowadzamy rzetelnie i dbamy o to, aby przebiegały one w sympatycznej atmosferze. Na takie samo podejście liczymy z Państwa strony.

2. Odwoływanie złożonych ofert zgodnie z Regulaminem Allegro zależy tylko od dobrej woli Sprzedającego. Nie odwołujemy ofert na 3 dni przed końcem aukcji.

3. Istnieje możliwość zakończenia aukcji przed czasem, jeżeli uznamy, że cena przedmiotu jest dla nas

zadowalająca (p. Regulamin Allegro, art. 6. Zamknięcie Aukcji następuje z upływem czasu, na który przewidziana była Aukcja. Wcześniejsze zamknięcie następuje: (...) z chwilą zamknięcia Aukcji na podstawie decyzji Sprzedającego, o której mowa w art.6. Sprzedający może w każdym czasie zamknąć Aukcję, wówczas zwycięzców Aukcji ustala się według stanu na chwilę zamknięcia Aukcji.").

4. Na wpłatę czekamy 7 dni.

5. Po 14 dniach od daty zakończenia aukcji w przypadku braku wpłaty zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji i rozpoczynamy procedurę prawną w sprawie niewywiązania się z warunków umowy kupna. Wystawianie pochopnych neutralnych bądź negatywnych komentarzy, bez próby uprzedniej rozmowy z nami, traktujemy jako zachowanie niegodne miłośników antyków. Dbamy o dobre imię firmy, dlatego też będziemy na drodze sądowej dochodzić prawa do usunięcia nieuzasadnionych komentarzy negatywnych i neutralnych, co wiązać się może również z odszkodowaniem.

6. Informujemy, że teksty i zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są chronione PRAWEM AUTORSKIM są wyłączną własnością intelektualną firmy InstarGeo oraz kancelarii prawnych,które obsługują tę firmę. Jeżeli zauważymy, że ktoś naruszył to prawo (bez pozwolenia skopiował teksty lub zdjęcia, zarówno w części, jak i w całości), bez ostrzeżenia wyciągniemy wobec tej osoby konsekwencje prawne.

Transport

Korzystając z naszych usług, mają Państwo do wyboru trzy możliwości otrzymania wylicytowanego mebla:

Odbiór osobisty- najbardziej polecany.

Mebel można wtedy odebrać w dowolnym terminie, ale po uprzednim umówieniu się z naszą firmą, najpóźniej na 2 dwa dni przed odbiorem. Nasi pracownicy wniosą mebel do samochodu i właściwie go ułożą.

Dowóz naszą firmą partnerską

1. Transport mebli jest przedsięwzięciem wyjątkowo skomplikowanym, dlatego też dla potrzeb sprzedawanych przez nas na Allegro mebli doprowadziliśmy do powstania specjalistycznej firmy zajmującej się transportem mebli antycznych.

2. Firma oferuje wyspecjalizowaną, kompleksową obsługę transportową. Gwarantuje w ramach ceny dostarczenie zakupionego u nas mebla w stanie nienaruszonym. Prosimy wziąć pod uwagę ilość zniszczeń mebli dokonywanych przez polskie firmy kurierskie.

3. Ceny uzgadniane są indywidualnie i są porównywalne z cenami firm kurierskich.

4. Jednak, aby mogli otrzymać Państwo usługę w tak przystępnej cenie, prosimy o wykazanie trochę cierpliwości. Przesyłki są wysyłane dwa razy w tygodniu, czas oczekiwania może się jednak wydłużyć do 21 dni roboczych licząc od dnia otrzymania wpłaty, gdyż musi się uzbierać kilka mebli wysyłanych w dany rejon kraju. Jeżeli dla Państwa ów termin jest zbyt długi, proponujemy odbiór osobisty lub samodzielne zamówienie firmy kurierskiej, która dostarczy mebel na Państwa odpowiedzialność.

5. Proponowany przez nas transport prowadzony jest przez firmę, która jest OSOBNYM PODMIOTEM GOSPODARCZYM, stąd opłatę za dostawę uiszcza się u tego spedytora.

Transport kurierem i pocztą

1. Wysyłka kurierska to propozycja dla osób, które chcą skorzystać z szybszego transportu (np. takie, które mają podpisane umowy z firmami kurierskimi). Przypominamy jednak, że tylko nieliczne firmy spedycyjne przewożą meble. Gdy kuriera uda się załatwić, nasi pracownicy spakują mebel zgodnie z obowiązującymi standardami. Mebel wyślemy z opcją 'ostrożnie'. Nie gwarantuje to jednak, że taki mebel dojedzie w całości. Wiemy to z doświadczenia.Szczególnie elementy szklane często ulegają uszkodzeniu. Dlatego odradzamy ten rodzaj transportu.

2. Wysyłka pocztą polecana w przypadku drobnych przedmiotów. UWAGA: W przypadku wysyłki cennych przedmiotów pocztą, zalecamy wybranie przez kupującego dodatkowych opcji stanowiących zabezpieczenie w razie uszkodzenia tych przedmiotów przez przewoźnika:

a. ostrożnie (zwłaszcza, gdy są to przedmioty mogące ulec uszkodzeniu w transporcie)

b. możliwość otwarcia i sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza

w momencie odbioru 6,50 zł

c. paczka wartościowa

Opłaty z poz. 1 i 2 są uzależnione od wagi przesyłki i wartości przedmiotu, podajemy je na życzenie kupującego.

Gwarancja

1. Wszystkie przedmioty zakupione u nas pochodzą z udokumentowanego źródła.Bierzemy pełną odpowiedzialność za ich legalne pochodzenie.

2. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon z kasy fiskalnej. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT w cenie brutto zakupionego przedmiotu.

3. Na każdy sprzedany przez nas przedmiot udzielamy gwarancji na okres 2 lat od momentu jego wylicytowania. Gwarancja obejmuje naprawę wszystkich ukrytych wad przedmiotu, które ujawnią się w okresie użytkowania, a powstały przed odbiorem przez klienta mebla. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy nabywcy (nieprawidłowa konserwacja, uszkodzenia lub użytkowanie mebla niezgodnie z przeznaczeniem). Gwarancją nie jest objęta również ewentualna zgłoszona przez klienta różnica w odcieniu mebla w stosunku do tego, co pokazywał jego monitor (różnice takie wynikają z różnych możliwości technicznych sprzętu, rodzaju użytej karty graficznej itd., na co nie mamy wpływu), nie odlegają gwarancji również zamki i klucze jako elementy mebla szybko zużywające się. Jeśli w opisie aukcji nie jest podane, że do mebla jest załączony klucz, oznacza to, że mebel ten jest sprzedawany bez klucza. Reklamacje składa się poprzez pocztę elektroniczną lub listownie na adres firmy. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia i realizowana w ciągu następnych 30 dni. UWAGA. W przypadku sprzedaży antycznych zegarów, nasza gwarancja nie obejmuje regulacji i ustawienia dokładności i punktualności zegara na miejscu w domu klienta. Każdy ze sprzedawanych przez nas zegarów jest sprawny, co gwarantujemy. Jednak stare zegary, liczące kilkadziesiąt, 100, niekiedy i więcej lat, mają mechanizmy o bardzo delikatnej konstrukcji, a w związku z tym, że do transportu werki z nich są zwykle wyjmowane, po ponownym ich zamontowaniu mogą wymagać dodatkowej regulacji. Przeprowadzenie takich czynności z wiadomych względów jest technicznie niemożliwe w momencie dostarczenia zakupionego zegara do domu kupującego. W przypadku zakupu mebli wiszących (witryn, szafek, bibliotek itp.) nasza gwarancja nie obejmuje zawieszek. Mebel posiada zawieszki, ale traktujemy je jako wzorcowe. W związku z tym nie odpowiadamy za ewent. niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, jeśli jego obciążenie okaże się nadmierne w stosunku do wytrzymałości zawieszek. Przy większych obciążeniach niezbędne jest zamocowanie odpowiednich, bardzo wytrzymałych zawieszek, właściwych dla wagi danego mebla.

4. Meble przez nas oferowane nie są sprzedawane jako obiekty muzealne, a jako przedmioty użytkowe (o ile nie zostało to inaczej określone w opisie aukcji), w związku z tym w opisach określamy bieżące przeznaczenie mebla (jego obecną funkcję użytkową). Nie opisujemy też dokładnie historii mebla, jeśli jej nie znamy. Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty są używane (liczą kilkadziesiąt, a często i ponad 100 lat) i nie są przez nas poddawane renowacji, o ile wyraźnie nie podajemy takich informacji w opisie przedmiotu. W związku z tym dopuszczalne jest występowanie w nich drobnych rys, przetarć, przebarwień, wstawek forniru, bądź różnego rodzaju przeróbek itp. Elementy te nie są wyszczególniane każdy z osobna w opisie mebla (są to oznaki wynikające z naturalnego, wieloletniego użytkowania mebla). Ponadto półki jako elementy ruchome mebla i szybciej się zużywające, podobnie jak i klucze, mogą pochodzić okresu późniejszego (dopuszczalne jest dołączanie kluczy wzorcowych). Regułą jest, że same lustrzane tafle są przedstawiane na zdjęciach w wersji elektronicznej, przykładowej (z wiadomych względów nie jest praktycznie możliwe realne ich pokazanie). W przypadku skaz czy przebarwień, zamieszczamy w opisie informację o tym, ponadto umożliwiamy każdemu kupującemu obejrzenie przedmiotu przed zakupem w naszej firmie. Antyczne meble ogrodowe, które sprzedajemy, są przystosowane do użytkowania w ogrodzie bądź na tarasie, jednak nie są one pokrywane żadnym agresywnym środkiem konserwującym, dlatego, jak większość drewnianych mebli ogrodowych, mają one ograniczoną odporność na działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, nadmierna wilgotność itp. Stąd należy je użytkować przestrzegając zasad właściwej dbałości o te meble. Podane przez nas w opisie aukcji określenie, że mebel jest gotowy do wstawienia, oznacza, że jest funkcjonalny i można go użytkować, jednak nie oznacza, że mebel ten jest po renowacji. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że pojęcie stan mebla, który często składa się nawet z kilkudziesięciu elementów, oraz problem renowacji budzą kontrowersje nawet wśród fachowców. Dlatego też prosimy o natychmiastowy kontakt, jeśli mebel nie spełnia Państwa oczekiwań. Reagujemy szybko na wszelkie uwagi klienta, a sprawy sporne dotyczące stanu przedmiotów czy też reklamacje załatwiamy w miłej atmosferze, zawsze z korzyścią dla klienta.