SENSOR AIRBAG 605045200 8200381668 MASTER (6482810637)

11 dni do końca
cena kup teraz
49,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: SILNO k.CHOJNIC
  • stan: używany

SENSOR AIRBAG MASTER

NR CZĘŚCI: 605045200

8200381668

STAN B. DOBRY.

CZĘŚĆ POCHODZI ZE SPRAWDZANEGO AUTA, 100% SPRAWNA.

MOŻEMY ZAGWARANTOWAĆ ŻE CZĘŚĆ JEST SPRAWNA ALE NIE DAJEMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ INSTALACJI W NASZYM WARSZTACIE.

WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT!

TEL. KONTAKTOWY 508 239 678 LUB 510 308 678. E-MAIL: schrott2@o2.pl

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SCHROTT SŁAWOMIR OSSOWSKI UL. GOCKOWICKA 7A 89-620 SILNO NIP: 555 185 57 40 REGON: 771634503

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
SCHROTT Sławomir Ossowski
Gockowicka 7a
89-620 Silno
Polska
 
Szczegółowe warunki zwrotu podane są w zakładce reklamacje.

reklamacje

WARUNKI DOTYCZĄCE REKLAMACJI / ZWROTU ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU Reklamacji/zwrotu można dokonać pod numerem telefonu: 508 239 678 lub 510 308 678 lub wysyłając przedmiot paczką/listem zwykłym, nie pobraniowym na adres: SCHROTT Sławomir Ossowski Silno, ul. Gockowicka 7A 89-620 Chojnice Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane. 1. Wszystkie reklamacje/zwroty są przez naszą firmę dokładnie weryfikowane. 2. Wysyłany towar należy zawsze starannie zabezpieczyć, jeżeli istnieje taka możliwość, najlepszym rozwiązaniem jest zapakowanie w oryginalne opakowanie. 3. Nasza firma nie pokrywa kosztów związanych z wysyłką zwrotów oraz usługą montażu części. 4. Reklamacja/zwrot powinien nastąpić w terminie 10 dni od dnia otrzymania przedmiotu. 5. Reklamowany/zwracany przedmiot musi być w stanie jaki był wysłany do Państwa. 6. Przed wysyłką zwrotną należy powiadomić naszą firmę (sprzedawcę) o fakcie nadania przesyłki. 7. Po otrzymaniu od Państwa przesyłki, towar podlega sprawdzeniu, po czym jeżeli zostanie stwierdzone, iż przedmiot z naszego powodu był niesprawny, zostanie do Państwa wysłana druga sprawna sztuka – jeżeli będziemy mieć dany przedmiot na stanie. W momencie, gdy w magazynie nie będzie drugiego takiego przedmiotu, następuje zwrot pieniędzy. 8. Nasza firma nie przyjmuje zwrotów części błędnie zakupionych, np. gdy nie pasują do modelu Państwa samochodu, gdy po zamontowaniu zakupionego przedmiotu, okazało się, że ta część nie była popsuta i kupujący chcę ją zwrócić. 9. Zwrot kwoty należnej za zakupiony produkt następuje po stwierdzeniu stanu towaru, opakowania oraz kompletu dostarczonych dokumentów i akcesoriów w terminie do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki do naszej firmy, na numer rachunku bankowego, który został podany przez klienta. 10. W przypadku, gdy towar nie będzie spełniał warunków wymienionych w punktach 1-9, zostanie odesłany do klienta, a klient straci prawo do reklamacji/zwrotu zakupionego przedmiotu. PROTOKÓŁ REKLAMACJI/ZWROTU* TOWARU DANE OSOBOWE: Imię i nazwisko nabywcy: ________________________________________________________________ Nick Allegro/nr aukcji w sklepie internetowym*:________________________ Adres zamieszkania: _______________________________________________________________ Nr telefonu kontaktowego:__________________________________________ E-mail: _________________________________________________________ TOWAR: Data zakupu towaru: _______________________________________________ Data odebrania przesyłki: ___________________________________________ Nr aukcji Allegro**: _______________________________________________ Nr listu przewozowego: ____________________________________________ Nazwa zakupionego przedmiotu: _____________________________________ Cena zakupu (nie uwzględniając kosztów wysyłki): ______________________ Powód reklamacji/zwrotu:___________________________________________ PROSZĘ O ZWROT KOSZTÓW ZAKUPU TOWARU NA PONIŻSZE KONTO: Imię i nazwisko właściciela konta: ____________________________________ Adres zamieszkania: ________________________________________________________________ Nr konta: ________________________________________________________ Data wypełnienia: ___________ Podpis Nabywcy: __________________ * Niepotrzebne skreślić ** Jeżeli sprzedaż dotyczy sklepu na Allegro.pl

pozostałe informacje

Wszystkie ceny są wartościami brutto zawierają podatek VAT. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych a zwłaszcza numeru telefonu. Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego. Należność w formie przedpłaty należy uregulować przelewem na konto : PKO BP 40102014910000470200570580 Zamówione towary wysyłane są tego samego dnia roboczego od momentu potwierdzenia zamówienia lub daty wpływu zapłaty na konto.