SensiKIN PASTA NA NADWRAŻLIWOŚĆ I BOLESNOŚĆ ZĘBÓW (6912091547)

zakończona
13,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 6,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 699,99 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Tarnów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

SensiKIN pasta do zębów na nadwrażliwość i bolesność zębów 75 ml

Stworzona specjalnie do walki z nadwrażliwością i bolesnością zębów spowodowanymi takimi czynnikami jak:
zimne lub gorące napoje i pokarmy
kwaśne substancje
czynniki mechaniczne (np. nieprawidłowe szczotkowanie zębów)
odsłonięte szyjki zębowe.

Zawarte w SENSIKIN - Paście do zębów sole potasu (5%) skutecznie pomagają zapobiegać nadwrażliwości zębów. Fluorek sodu (0,32%) - wzmacniając ich działanie - zapobiega również próchnicy i wzmacnia szkliwo. Witamina E i prowitamina B5 chronią dziąsła i ułatwiają regenerację pokrywającego je nabłonka i śluzówkę jamy ustnej. Dzięki niskiej zawartości związków ścierających SENSIKIN - Pasta do zębów nie podrażnia odsłoniętych szyjek zębowych.

WSKAZANIA:
codzienna higiena jamy ustnej przy:
nadwrażliwości zębów
nadwrażliwości dotykowej zębiny
bolesnym szczotkowaniu zębów
profilaktyce próchnicy
ochronie dziąseł
nadwrażliwości po zabiegach wybielania zębów, po kiretażu, po skalingu oraz podczas leczenia ortodontycznego

SENSIKIN - Pasta do zębów może stanowić również wspomaganie działania SENSIKIN INTENSIV Gel lub SENSIKIN INTENSIV Spray.

SPOSÓB UŻYCIA:
Szczotkować zęby przynajmniej dwa razy dziennie przez 2-3 minuty, najlepiej po każdym posiłku i przed pójściem spać. Stosować miekką szczoteczkę i odpowiednią technikę szczotkowania. Jako uzupełnienie pasty SENSIKIN w higienie jamy ustnej zalecamy codzienne używanie SENSIKIN - Płynu do płukania jamy ustnej.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_prozakupy_pl za co najmniej 699,99 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 82105015621000002338993443
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 8,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 8,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 8,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,95 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 12,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
KUPUJĄC DODATKOWO NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACĄ PAŃSTWO TYLKO RAZ!!!

Koszt przesyłki zawiera podatek VAT.

Każda z nadawanych przez nas paczek jest PRIORYTETOWA oraz dobrze i starannie zabezpieczona. Dzięki temu zamówiony przez Państwa towar dociera SZYBKO i BEZPIECZNIE!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

JORTIS Tomasz Fijas
Swojska 8A
33-100 Tarnów
NIP: 873-207-34-74
REGON: 851744753

ODBIÓR OSOBISTY:

PUNKT WYDAŃ

ul Goldhammera 13

33-100 Tarnów

(między sklepem spożywczym Malinka, a cukiernią-piekarnią ZIARNO)

WKRÓTCE OTWARCIE SKLEPU STACJONARNEGO W WYŻEJ WYMIENIONYM MIEJSCU!

tel.664788766

Punkt czynny jest:

Pon-Pt 9:00 - 18:00

Zasady odbioru osobistego:

1. Po zakupie przedmiotu prosimy o wybranie opcji dostawy "odbiór osobisty".

2. Zamówione przedmioty są dostępne do odbioru, po naszym potwierdzeniu wysyłanym na email

razem z numerem zamówienia potrzebnym do odbioru zamówienia.

3. Przy odbiorze osobistym możliwa jest wyłącznie płatność gotówką. Prosimy posiadać wyliczoną kwotę.

4. W punkcie odbioru osobistego znajdują się tylko przedmioty wcześniej zamówione na Allegro,

których możliwość odbioru została przez nas potwierdzona.

5. Chęć otrzymania FVAT prosimy zaznaczyć w formularzu opcji dostawy po zakupie.

Zamówienia z odbiorem osobistym, złożone do godziny 12-stej dostarczamy do punktu odbioru

osobistego w większości przypadków tego samego dnia, około godziny 16-stej.

kontakt

  • 664788766
    w godzinach 8-18 (pozostałe godziny sms)

pozostałe informacje

Za przesyłkę płaci się tylko raz (stała opłata), niezależnie od ilości zamawianych produktów!! Wysyłka następuje w dniu zakupu, w bezpiecznym opakowaniu. Ten proces nie będzie dłuższy niż 2 godziny od zaksięgowania wpłaty na konto PayU lub otrzymania informacji, że przesyłka ma zostać wysłana "za pobraniem". Wszystkie zakupione produkty wysyłamy w jednej paczce kurierem Poczty Polskiej, InPost i DPD. Każda z nadawanych przez nas paczek jest dobrze i starannie zabezpieczona oraz UBEZPIECZONA na pełną wartość zamówienia. Dzięki temu zamówiony przez Państwa towar dociera SZYBKO i BEZPIECZNIE! Również otrzymacie Państwo email potwierdzający Waszą wpłatę z jednoczesnym przygotowaniem Waszej paczki do wysłania. Życzymy zadowolenia z zakupionego towaru i zapraszamy do korzystania z naszej oferty w przyszłości. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, klient może skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej okres, w którym konsument może zgłosić niezgodność towaru z umową obejmuje 24 miesiące od dnia zakupu. W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową bądź woli konsumenta skorzystania z udzielonej gwarancji, klient zobowiązany jest, by poinformować sprzedawcę o zaistniałej niezgodności nie później niż w ciągu 2 miesięcy od momentu, w którym towar wykazał wadliwość. Wraz z wadliwym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje do jej rozpatrzenia:datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym), datę zgłoszenia, określenie sprzedawcy i kupującego, określenie towaru, który reklamujemy oraz opisanie niezgodności (wad), roszczenia (np. naprawę towaru czy wymianę na nowy), określenie preferowanej formy kontaktu w sprawie rozpatrzenia reklamacjiSprzedawca zobowiązuje się ustosunkować się do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, zgłoszenie reklamacyjne otrzymano. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. W naszym sklepie używamy kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim; POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: -Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).-Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. -Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. Pozdrawiamy obsługa sklepu PROZAKUPY - FH JORTIS Swojska 8A 33-100 Tarnów szybki kontakt email: allegro@prozakupy.pl tel. 664788766 czynny pn-pt w godzinach 8-18 pozostałe godziny SMS Paczki nadajemy codziennie Nr rachunku w ING Bank Śląski 8210 5015 6210 0000 2338 9934 43