dane sprzedawcy

Firma aPRESS powstała na początku 2007 roku. Od tego czasu stale i dynamicznie się rozwijamy oferując naszym Klientom szeroki wybór rozwiązań IT w najlepszych cenach w Polsce. Nasz zespół to młodzi i ambitni pasjonaci branży IT. Podejmujemy każde wyzwanie - potrafimy wyszukać najbardziej niedostępne produkty. Łączymy wiedzę z doświadczeniem - pomagamy dobrać najlepsze rozwiązania dopasowane do potrzeb każdego klienta. Na Allegro zaufało nam już ponad 30 000 zadowolonych klientów. Dołącz do nich! Zapomnij o niedostępności towaru, zawyżonych cenach i źle dobranych rozwiązaniach. Ponadto na każdy zakup w naszej firmie otrzymasz FAKTURĘ VAT 23% lub PARAGON. Dzięki temu masz pewność, że zakupiony przez Ciebie towar pochodzi z legalnej dystrybucji i nie będziesz miał problemów z realizacją ewentualnej gwarancji.

kontakt

  • 68 453 92 21
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00
  • 600 666 380
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, należy na własny koszt odesłać towar na adres naszej firmy. Nie przyjmujemy przesyłek za zaliczeniem pocztowym. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie, swoje dane osobowe, dane potrzebne do zwrotu pieniędzy (Imię i Nazwisko oraz numer konta). Zgodnie z wymienioną wyżej ustawą zwrotowi nie podlegają: - gdy klient zmienił stan towaru, a towar używał, - fabryczne opakowanie zostało otwarte, nie posiada metek itp. (jeżeli takie występowały), - świadczenia o właściwościach ściśle określonych przez konsumenta w złożonym zamówieniu (towar sprowadzany na zamówienie, zestawy komputerowe przygotowane według specyfikacji klienta ), - ze zwrotów nie mogą skorzystać zwycięzcy aukcji z licytacją, (bez "kup teraz")

reklamacje

Firma aPRESS zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzętu. Każdy element posiada numery seryjne, nalepki gwarancyjne (tzw. sticker), których uszkodzenie lub usunięcie powoduje utratę gwarancji. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć uszkodzony sprzęt na własny koszt. Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w następujących przypadkach: a) gdy dokonano naprawy lub przeróbki przez osoby nieuprawnione, które doprowadziły do uszkodzenia sprzętu (np. przeprogramowano nieprawidłowo BIOS, zdjęto oryginalne chłodzenie itp.) b) gdy element nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, ( np. powstałych przy uderzeniu lub przy używaniu nieodpowiednich narzędzi, wyłamanie gniazda w dysku itp. ) c) gdy sprzęt używany był niezgodnie z jego podstawowymi parametrami lub funkcją, do jakiej ma służyć, d) gdy nie zapewniono odpowiednich warunków do poprawnego działania sprzętu, (np. chłodzenie ) Gwarancją nie są objęte: a) elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu, c) uszkodzenia wynikłe z wad zasilania, pożaru, powodzi oraz niewłaściwego użytkowania sprzętu, d) czynności związane z bieżącą konserwacją sprzętu, f) błędy natury programowej spowodowane niewłaściwą instalacją oprogramowania, niewłaściwą instalacją sterowników, uszkodzenia spowodowane przez inne oprogramowanie ( np. wirusy. ) Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy - obowiązki klienta: - sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia, - opis wraz z uszkodzonym sprzętem i dokumentem zakupu dostarczyć do firmy (adres w punkcie 2), - sprzęt należy dostarczyć kompletny w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (karton, formy styropianowe, wypełniacze itp), - dostarczony sprzęt musi posiadać czytelne numery seryjne i plomby gwarancyjne, - po wykonaniu naprawy sprzęt zostanie odesłany do klienta na koszt sprzedawcy, W przypadku dostarczenie towaru osobiście, odbiór jest realizowany także osobiście. aPRESS nie ponosi odpowiedzialności za złe współdziałanie podzespołów kupionych poza naszą firmą. aPRESS nie odpowiada za dane dostarczone wraz z reklamowanym sprzętem . Przed oddaniem sprzętu do serwisu, należy wykonać kopię danych z całego twardego dysku! Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika może zostać obciążony kosztami ekspertyzy sprzętu oraz wszelkimi kosztami transportu.

pozostałe informacje

Za czas realizacji zamówienia, rozumiemy czas, który upływa od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasz rachunek bankowy (bądź od otrzymania informacji potwierdzającej chęć otrzymania przesyłki płatnej przy odbiorze) do momentu wysłania przesyłki. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w jak najkrótszym czasie. 99% zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin! Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub w dni wolne od pracy są realizowane w najbliższym dniu roboczym. Numer rejestrowy GIOŚ: E0020022WBW