dane sprzedawcy

aPRESS
Gospodarcza 9
68-200 Żary
NIP: 928-179-03-97
REGON: 080182993
aPRESS jest dynamicznie rozwijającą się firmą w branży komputerowej o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasza historia sięga roku 2007. Naszą specjalizacją jest sprzęt serwerowy, od dysków, przez zasilacze, kontrolery po gotowe do wdrożenia serwery. Intensywnie działamy też na rynku konsumenckim, starając się dostarczyć klientom części komputerowe najwyższej jakości. Zamawiając u nas, mają Państwo pewność, że zakupiony komponent dotrze w krótkim czasie, oraz że spełni wszystkie Państwa wymagania.Dążymy do osiągnięcia jeszcze wyższego standardu obsługi klienta. Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszy jest kupujący, dlatego dokładamy starań, aby Państwa wrażenia z transakcji były pozytywne. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi z Państwa strony – każdy komentarz jest przez nas wnikliwie analizowany aby następne transakcje były jeszcze lepsze. W naszej historii na allegro zaufało nam już ponad 40 000 osób. Możemy pochwalić się jednymi z najwyższych ocen spośród wszystkich sprzedawców.

kontakt

  • 68 453 92 21
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00
  • 600 666 380
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

reklamacje

Firma aPRESS zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzętu. Każdy element posiada numery seryjne, nalepki gwarancyjne (tzw. sticker), których uszkodzenie lub usunięcie powoduje utratę gwarancji. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć uszkodzony sprzęt na własny koszt. Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w następujących przypadkach: a) gdy dokonano naprawy lub przeróbki przez osoby nieuprawnione, które doprowadziły do uszkodzenia sprzętu (np. przeprogramowano nieprawidłowo BIOS, zdjęto oryginalne chłodzenie itp.) b) gdy element nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, ( np. powstałych przy uderzeniu lub przy używaniu nieodpowiednich narzędzi, wyłamanie gniazda w dysku itp. ) c) gdy sprzęt używany był niezgodnie z jego podstawowymi parametrami lub funkcją, do jakiej ma służyć, d) gdy nie zapewniono odpowiednich warunków do poprawnego działania sprzętu, (np. chłodzenie ) Gwarancją nie są objęte: a) elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu, c) uszkodzenia wynikłe z wad zasilania, pożaru, powodzi oraz niewłaściwego użytkowania sprzętu, d) czynności związane z bieżącą konserwacją sprzętu, f) błędy natury programowej spowodowane niewłaściwą instalacją oprogramowania, niewłaściwą instalacją sterowników, uszkodzenia spowodowane przez inne oprogramowanie ( np. wirusy. ) Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy - obowiązki klienta: - sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia, - opis wraz z uszkodzonym sprzętem i dokumentem zakupu dostarczyć do firmy (adres w punkcie 2), - sprzęt należy dostarczyć kompletny w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (karton, formy styropianowe, wypełniacze itp), - dostarczony sprzęt musi posiadać czytelne numery seryjne i plomby gwarancyjne, - po wykonaniu naprawy sprzęt zostanie odesłany do klienta na koszt sprzedawcy, W przypadku dostarczenie towaru osobiście, odbiór jest realizowany także osobiście. aPRESS nie ponosi odpowiedzialności za złe współdziałanie podzespołów kupionych poza naszą firmą. aPRESS nie odpowiada za dane dostarczone wraz z reklamowanym sprzętem . Przed oddaniem sprzętu do serwisu, należy wykonać kopię danych z całego twardego dysku! Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika może zostać obciążony kosztami ekspertyzy sprzętu oraz wszelkimi kosztami transportu.

pozostałe informacje

Za czas realizacji zamówienia, rozumiemy czas, który upływa od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasz rachunek bankowy (bądź od otrzymania informacji potwierdzającej chęć otrzymania przesyłki płatnej przy odbiorze) do momentu wysłania przesyłki. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w jak najkrótszym czasie. 99% zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin! Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub w dni wolne od pracy są realizowane w najbliższym dniu roboczym. Numer rejestrowy GIOŚ: E0020022WBW