dane sprzedawcy

kontakt

  • +48882844377
    Oddział Rotmanka woj. Pomorskie czynne od 8,00 do 17,00
  • +48504343500
    Oddział Kostomłoty woj. Dolnośląskie czynne od 8,00 do 17,00
  • +48728366211
    Oddział Kostomłoty woj. Dolnośląskie czynne od 8,00 do 17,00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Nouri International Sp. z o.o.
Gerberowa 21
83-010 Rotmanka
Polska
 
Szanowni klienci zgodnie z Polskim przepisami, prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; dotyczy to również blachodachówki i blach trapezowych ciętych na wymiar

reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w terminie do 14 dni roboczych. Aby reklamacja została rozpatrzona należy ją wysłać w formie pisemnej na adres: Nouri International Sp. z o.o., ul. Gerberowa 21, 83-010 Rotmanka. Reklamacja powinna zawierać opis dostrzeżonej wady i powinien być udokumentowany w postaci fotografii w formie elektronicznej., W reklamacji powinien się znaleźć nr faktury i jej kserokopia oraz adres zamotywania produktu wraz z oświadczeniem osoby lub firmy dokonującej montażu, iż produkt został zamontowany zgodnie z zasadami montażu opartymi o prawo budowlane. Oświadczeni musi zawierać datę dokonania montażu. W reklamacji prosimy zawrzeć Państwa propozycję rozpatrzenia reklamacji tj. (wymiana lub zwrot pieniędzy za wadliwy produkt) UWAGA!!! Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich Czas rozpatrywania reklamacji liczony jest od dnia jej otrzymania przez spółkę. W przypadku przesłania niekompletnej dokumentacji zostaniecie Państwo poproszeni o jej uzupełnienie a czas jej rozpatrywania będzie liczony od daty uzyskania kompletnej dokumentacji. W przypadku konieczności dokonania oględzin u klienta czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się o 14 dni.