dane sprzedawcy

MEGA SERWIS IT
C.K. NORWIDA 1
58-260 BIELAWA
NIP: 882-138-01-14
REGON: 891150070

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MEGA SERWIS IT
C.K. NORWIDA 1
58-260 BIELAWA
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. 3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: MEGA SERWIS IT ; UL.NORWIDA 1 ; 58-260 BIELAWA 4. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy MEGA SERWIS IT ; UL.NORWIDA 1 ; 58-260 BIELAWA 6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania. 7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. 8. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy. 9. Ustawowe prawo odstąpienia nie dotyczy transakcji zawartych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Firma nie ponosi odpowiedzialności za nieporozumienia związane z niedokładnym przeczytaniem opisu aukcji!

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@komputery24h.eu lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Dane potrzebne do przyjęcia zgłoszenia: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, ew. nr telefonu - data zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego - informacje odnośnie reklamacji (rodzaj i opis uszkodzenia). 2. Sprzedający zobligowany jest do rozstrzygnięcia reklamacji w terminie 10 dni od daty jej otrzymania. 3. Odpowiedź w sprawie reklamacji może być wysyłana na podany przez Kupującego adres e-mail, na adres poczty tradycyjnej lub po uzgodnieniu telefonicznym.