dane sprzedawcy

Punkt odbioru zamówień znajduje się w Radomiu, przy ul. Mieszka I 3F (Os. Michałów). Szczegółowe informacje dotyczące odbiorów znajdują się w opisie aukcji. Przypominamy, że odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po e-mailowym potwierdzeniu dostępności oraz rezerwacji towaru.

kontakt

  • 13980445
    Zapytania ogólne dotyczące oferty

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy nabytej Kupujący (Konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny odstąpienia (art. 27 Ustawy o prawach konsumenta). Aby skutecznie odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającego stosowne oświadczenie woli. Oświadczenie może zostać złożone w formie e-mail lub pisemnie, dołączone do przesyłki ze zwracanym towarem (pod warunkiem zachowania terminów określonych w Ustawie o prawach konsumenta). Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostępnego na poniższej stronie: http://serwis.midnex.pl/odstapienie_od_umowy.pdf Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia od umowy, w formie wiadomości e-mail (art. 30 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta). Przesyłkę ze zwracanym towarem należy wysłać na adres: MIDNEX Monika Wurman ul. Mieszka I 3F 26-617 RADOM z dopiskiem ZWROT W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania towaru. Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem, iż zwrot może nastąpić dopiero po otrzymaniu zwracanego przedmiotu). Zwrot nastąpi na podane przez Kupującego na oświadczeniu konto bankowe, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami (art. 32 pkt. 2 Ustawy o prawach konsumenta). Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (art. 33 Ustawy o prawach konsumenta). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta). Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Jeśli otrzymany przez Państwa przedmiot jest niezgodny z opisem lub dotarł uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, w celu uzgodnienia dalszej procedury, uzależnionej od zgłoszonego problemu. W razie stwierdzenia szkód powstałych w transporcie, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem doręczającym paczkę - znacznie ułatwi to złożenie reklamacji u przewoźnika oraz ustalenie odpowiedzialności. Na większość sprzedawanych przez nas produktów obowiązuje także gwarancja producenta lub sprzedawcy, wyrażona w miesiącach. Okres gwarancji widoczny jest w opisie każdej aukcji. Do każdej przesyłki dołączamy drukowaną kartę gwarancyjną, zawierającą numery seryjne urządzeń objętych gwarancją oraz okres gwarancji. Reklamacje z tytułu gwarancji producenta/dystrybutora (oznaczone na karcie gwarancyjnej jako D) rozpatrywane są zgodnie z zasadami określonymi przez producenta. Zgodnie z art. 558 par. 1 Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli Kupującym nie jest Konsument. W przypadku konieczności reklamowania produktu z tytułu gwarancji, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami drogą e-mailową, na adres serwis@midnex.pl, w celu ustalenia procedury reklamacyjnej. W wiadomości e-mail należy umieścić: - nazwę producenta, oznaczenie modelu oraz numer seryjny produktu (jeśli urządzenie go posiada) - datę zawarcia umowy (datę wystawienia dokumentu sprzedaży) stanowiącej podstawę reklamacji - opis zgłaszanej usterki (serwis weryfikuje urządzenie wyłącznie na podstawie zgłoszonej usterki) - adres zwrotny do odesłania urządzenia, wraz z numerem telefonu. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymają Państwo dalsze informacje dotyczące procedury reklamacyjnej. Weryfikacja zgłoszenia nie powinna potrwać dłużej niż 3 dni robocze, jednak ostateczny czas rozpatrzenia zgłoszenia w większości przypadków zależy od serwisu producenta. Reklamowany produkt można także odesłać bezpośrednio na nasz adres, jednak w przypadku rozpatrywania zgłoszenia z tytułu gwarancji producenta, czas zakończenia sprawy może ulec wydłużeniu. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na stronie: http://serwis.midnex.pl/warunki_gwarancji_dodatkowej.pdf Jeśli przesłane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu usunięcia braków. W przypadku braku uzupełnienia wymaganych informacji w ciągu 7 dni, zgłoszenie zostanie anulowane, bez rozpatrzenia. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, z wyłączeniem reklamacji z tytułu gwarancji producenta, gdzie termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Gwarancja producenta w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi lub niezgodności towaru z umową.