dane sprzedawcy

Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy w naszym Salonie (inny adres niż siedziby firmy): TRZMIEL Rogowska 50B 54-438 Wrocław. Zapraszamy: Poniedziałek-Środa 10:00-18:00 Czwartek-Piątek 12:00-20:00 Sobota 10:00-15:00 Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest po otrzymaniu potwierdzenia w formie wiadomości e-mail, o jego zrealizowaniu przez nasz magazyn. Oferta i dostępność towaru mogą różnić się od prezentowanych na naszych aukcjach. Już od wielu lat staramy się przedstawić ciekawą, stale rozwijającą się ofertę. Zajmujemy się sprzedażą produktów z branży zoologicznej (akwarystyka) oraz ogrodniczej (oczko wodne). Jesteśmy firmą nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się, posiadamy wiedzę ekspercką, innowacyjność, fachowość i doświadczenie są naszym atutem, a zadowoleni klienci są inspiracją dla dalszego rozwoju. Aktualnie możemy się pochwalić, jedną z największych na rynku, ofertę dotyczącą oczka wodnego.

kontakt

  • 71 719 88 30
    Dział Obsługi Klienta : od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu pieniądze zgodnie z obowiązującym przepisami. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru (koszt ten pokrywa kupujący). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@trzmiel.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego na stronie O Mnie. Przesyłkę należy nadać na adres: Sklep Trzmiel , ul. Rogowska 147 , 54-440 Wrocław.

reklamacje

Reklamacje przyjmujemy w siedzibie naszej firmy i na ten adres można je odsyłać. Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [info@trzmiel.com.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (dowód zakupu), - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Numer Konta: 53 1090 1522 0000 0001 3141 3929 Trzmiel Czerwiński sp. j. Tytułem: Nick z allegro oraz nr aukcji Ważne: Wystarczy tylko 1 nr aukcji. Prosimy nic więcej nie dopisywać, źle opisana wpłata może uniemożliwić jej identyfikacje.